Dank je💋quote:
Een Tzatsiki mag ook.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zal ze wat sturen op gyros 555.
Zolang je geen scheet laat en zegt dat er wat gas ontsnapt is wel, denk ik.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin om lief te doen, ik ben ZIEDEND!
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang je geen scheet laat en zegt dat er wat gas ontsnapt is wel, denk ik.
Omdat er alleen maar coke dealertjes voor je deur staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
ik heb honger, waarom stuurt niemand mij ooit pizza's
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik moet ff iedereen wegjagen zodat ik weer bij je in de buurt kan komenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Gebruik die energie maar op een nuttige manier
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 16 september 2020 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar coke dealertjes voor je deur staan.
Zoef de Haas is een bekende hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar coke dealertjes voor je deur staan.
Ja ik post al superweinig, maar ze halen me maar niet inquote:Op woensdag 16 september 2020 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet ff iedereen wegjagen zodat ik weer bij je in de buurt kan komen
Ik bestel wel een paar pizza's bij AliExpress voor je. Lekker goedkoopquote:Op woensdag 16 september 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik herken dat.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik post al superweinig, maar ze halen me maar niet in
Ik zie een uitdagingquote:Op woensdag 16 september 2020 18:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik post al superweinig, maar ze halen me maar niet in
Moet je 3 maanden op wachten, maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 16 september 2020 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik bestel wel een paar pizza's bij AliExpress voor je. Lekker goedkoop
Dan is die pizza ondertussen vermenigvuldigdquote:Op woensdag 16 september 2020 18:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet je 3 maanden op wachten, maar dan heb je ook wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |