abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195119290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:41 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

In Amsterdam, in al die nieuwe complexen voor studenten, hebben alle kamers een eigen wc.
Mooi. Amsterdam is niet de enige stad van het land.
pi_195119575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Alle nieuwe studentenwoningen in Groningen zullen het ook hebben.
pi_195119604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:53 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Alle nieuwe studentenwoningen in Groningen zullen het ook hebben.
Geen idee. Als ik zie hoe weinig ze hier bouwen zijn de nieuwe of gerenoveerde panden echt een druppel op de gloeiende plaat.
pi_195119620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom geen mondkapjes in supermarkten? Waarom geen mondkapjes in gangen en keukens van studentenhuizen? Zo erg is dat niet en dan kun je de horeca iets minder hard aanpakken.
In studentenhuizen mondkapjes dragen? Dat gaat nooit werken. Je kunt mensen binnenshuis niet dwingen een mondkapje te dragen, en je gebruikt nog steeds dezelfde keuken, badkamer, wc etc.
pi_195119690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hier in Leiden hebben we godzijdank in onze flats ook allemaal studios met eigen douche en toilet, super fijn. Bijkomend voordeel: 200 euro huurtoeslag per maand (!) Is feitelijk gewoon een kamer, maar wel 28m², hoeft niets te delen, en met 200 euro geld per maand. 100/100 zakelijk (!) internet zit inbegrepen bij de huur. Praise the lord!
#WeesGeenWhales
pi_195119700

[ Bericht 100% gewijzigd door eragon2890 op 17-09-2020 23:00:14 ]
#WeesGeenWhales
pi_195119726
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ze echt wat willen doen aan het gedrag van jongeren moeten ze met een duidelijke einddatum komen. Jongeren hebben laten zien dat ze best willen opofferen voor anderen, maar je moet wel zicht op een einde geven. We lullen nu wat over vaccins die waarschijnlijk misschien volgend jaar ergens komen, maar ik heb nog niemand horen zeggen wat we gaan doen als die er niet komt. Studenten hun hele studententijd opsluiten in huis, zonder sociaal leven en een verrotte banenmarkt na afloop is oneerlijk, niet ethisch en ook totaal onrealistisch.
Het is natuurlijk lastig echt een einddatum, maar om mensen en met name jongeren te motiveren moet je idd met een einddatum komen vind ik. Al is het maar om de moed erin te houden'.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_195119793
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:59 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Hier in Leiden hebben we godzijdank in onze flats ook allemaal studios met eigen douche en toilet, super fijn. Bijkomend voordeel: 200 euro huurtoeslag per maand (!) Is feitelijk gewoon een kamer, maar wel 28m², hoeft niets te delen, en met 200 euro geld per maand. 100/100 zakelijk (!) internet zit inbegrepen bij de huur. Praise the lord!
Klinkt goed. Gezamenlijke wc is toch wel vaak een dieptepunt in huizen.
pi_195119875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:01 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Het is natuurlijk lastig echt een einddatum, maar om mensen en met name jongeren te motiveren moet je idd met een einddatum komen vind ik. Al is het maar om de moed erin te houden'.
Het afgelopen jaar zijn er dingen gebeurd die we een jaartje terug nog ondenkbaar hadden gevonden. Een kliklijn voor als er mensen in je tuin zitten, een strafblad als je op straat met je ouders loopt en agenten die met de brandsleutel studenten hun woning binnen dringen om te kijken of je niet het gore lef hebt om met een huisgenoot te eten.

In een fatsoenlijk land zit daar een harde einddatum op. Zelfs al is het probleem dan nog niet weg.
pi_195119940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het afgelopen jaar zijn er dingen gebeurd die we een jaartje terug nog ondenkbaar hadden gevonden. Een kliklijn voor als er mensen in je tuin zitten, een strafblad als je op straat met je ouders loopt en agenten die met de brandsleutel studenten hun woning binnen dringen om te kijken of je niet het gore lef hebt om met een huisgenoot te eten.

In een fatsoenlijk land zit daar een harde einddatum op. Zelfs al is het probleem dan nog niet weg.
Het kabinet zet als einddatum als het vaccin er zal zijn. Maarja, dan moet je ook genoeg hebben om iedereen in te enten. En iedereen hoeft denk ik niet perse, beginnen met de zorgmedewerkers en de risicogroepen. Er moet idd wel een 'plan B' zijn als het vaccin niet snel genoeg en komt of effectief is.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_195119984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:41 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

In Amsterdam, in al die nieuwe complexen voor studenten, hebben alle kamers een eigen wc.
Waar in Amsterdam zijn er nieuwe complexen? Uilenstede is verouderd en de huizen in de binnenstad zijn vaak huizen zonder eigen badkamer en toilet.
  donderdag 17 september 2020 @ 23:16:41 #187
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_195120062
Wanneer zullen die maatregelen ingaan? Direct na de persconferentie? Dus morgenavond maximaal 50 man?
pi_195120086
Ik heb nog nooit een studentenhuis gezien met eigen wc. En ik kom al jaren in studentenhuizen, in nijmegen, arnhem, utrecht etc.
pi_195120264
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:12 schreef Collide het volgende:

[..]

Waar in Amsterdam zijn er nieuwe complexen? Uilenstede is verouderd en de huizen in de binnenstad zijn vaak huizen zonder eigen badkamer en toilet.
Ach, zoveel, in Noord, bij de Bijlmerbajes, in ZO, overal worden die units gebouwd voor studenten. Maar ook oude complexen hebben vaak een wc op de kamer, zolang het complexen zijn die speciaal voor studenten werden gebouwd. Op Uilenstede hebben ze ook een eigen toilet.

De meeste studenten op Uilenstede huren voor 335 euro per maand een kamer van ruim twaalf vierkante meter, plus eigen douche en toilet en met een gedeelde woonkeuken.
https://www.advalvas.vu.n(...)n-je-leven-overleven
pi_195120321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ach, zoveel, in Noord, bij de Bijlmerbajes, in ZO, overal worden die units gebouwd voor studenten. Maar ook oude complexen hebben vaak een wc op de kamer, zolang het complexen zijn die speciaal voor studenten werden gebouwd. Op Uilenstede hebben ze ook een eigen toilet.

De meeste studenten op Uilenstede huren voor 335 euro per maand een kamer van ruim twaalf vierkante meter, plus eigen douche en toilet en met een gedeelde woonkeuken.
https://www.advalvas.vu.n(...)n-je-leven-overleven
Meeste studenten wonen gewoon in de binnenstad ipv Uilenstede etc.
pi_195120346
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:31 schreef Collide het volgende:

[..]

Meeste studenten wonen gewoon in de binnenstad ipv Uilenstede etc.
Ik denk het niet, veel te duur.
pi_195120383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:33 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik denk het niet, veel te duur.
Uilenstede etc. is ook een stuk duurder nu. Daarnaast zijn er lange wachtlijsten en is het ver van de binnenstad. Veel studenten die dus in de binnenstad wonen en daar een huis delen.
  donderdag 17 september 2020 @ 23:44:01 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195120512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:11 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Het kabinet zet als einddatum als het vaccin er zal zijn. Maarja, dan moet je ook genoeg hebben om iedereen in te enten. En iedereen hoeft denk ik niet perse, beginnen met de zorgmedewerkers en de risicogroepen. Er moet idd wel een 'plan B' zijn als het vaccin niet snel genoeg en komt of effectief is.
Het kabinet kloot dan ook maar gewoon wat aan.
pi_195120687
Wat een fucking onzin maatregelen godverdomme.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_195120698
En de middelbare scholen sluiten. Daar zijn momenteel ook veel besmettingen. Ze hoeven geen mondkapje op in de klas. Ze zijn dan ook in grote groepen en zitten ook lang bij elkaar. Lessen vallen nu ook uit, doordat docenten corona opgelopen hebben. Scholieren van middelbare scholen gewoon online les geven, want dan besmetten ze ook hun familieleden niet. Deze familieleden moeten dan ook thuis blijven en kunnen niet werken. Dat is ook niet bevorderlijk voor de economie. Raar dat dit niet genoemd wordt. Heel veel middelbare scholen kampen nu met corona besmettingen en docenten die ziek thuis zitten, waardoor er geen les gegeven wordt.
pi_195120707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:16 schreef Piperidine het volgende:
Wanneer zullen die maatregelen ingaan? Direct na de persconferentie? Dus morgenavond maximaal 50 man?
Ik denk zaterdag, er moeten ook nieuwe noodverordeningen geschreven en gepubliceerd worden.
zie email 27 oktober
pi_195120712
Ik denk het ook, maar hoe willen ze de studenten tegen houden dan. Gaan ze de terrassen langs om te kijken of er studenten zitten en ze dan bekeuren of naar huis sturen?
pi_195120746
Studenten zitten nu eenmaal dicht bij elkaar in studentenflats, maar dat zitten ze in de klas ook. 30 leerlingen in een lokaal. Ze houden de ramen open, maar hoe gaat dat in de wintermaanden? Lekker koud, veel mensen die verkouden worden en hoppa, ze moeten weer testen en thuis blijven.
  vrijdag 18 september 2020 @ 08:38:54 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195122661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[ twitter ]

En dan vervolgens lekker thuis doorfeesten.
Dit heeft toch geen nut? Gewoon sluiten om 23:00, net als in België.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195122702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ja zoals Australië, Nieuw Zeeland,Zuid Korea en Taiwan. Oh wacht.
dan zou er in spanje, argentinië en italie ook weinig doden moeten zijn. er is geen pijl op te trekken. trouwens het aantal doden doordat mensen niet geopereerd kunnen worden en hongersnood in azie en afrika is een veelvoud van die paar 1000 doden door corona.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')