Ik hoop het. Ben benieuwd hoe het dan is met Sinterklaas etc...quote:Op woensdag 16 september 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet komen er kleinkinderen waar je weer mee kan kijken.
Ha heb je linkje gekregenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
Rel 33 nog even uitgeschreven voor het overzichtje
Rel 33: Jacquelinehasselbaink vs Dotteke
Dot: IK ga nu voor 50 punten perdag
Jacq: Deed je al
Dot: Hou eens op met je gezuig en negeer mij en mij posten
Jacq: Hou op devzero lapzwans te noemen dan had ik.niet opjou gereageerd dat was pas zuigen
Dot: Negeer mij gewoon
Jacq: Gebruik de negeer knop gewoon en scheld mensen niet uit doe ik nl.nooit
En zijn nieuwe peerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben benieuwd hoe het dan is met Sinterklaas etc...
Js klopt en iedereen mag die ook geven van mij. Zolang normaal is en niet aanvallend.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Omdat iedereen in z’n eigen emoosie zit
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
Jacq: Hou op devzero lapzwans te noemen dan had ik.niet opjou gereageerd dat was pas zuigen
Ik snap die laatste zin niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
als je een abo het kun je mensen toevoegen aan je foes en dan zie je zijn/haar/hun posts nietquote:
Echt waarquote:Op woensdag 16 september 2020 18:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een abo het kun je mensen toevoegen aan je foes en dan zie je zijn/haar/hun posts niet
Dot mag niet reageren. Dot mag niet lachen. Dot mag geen mening hebbenquote:
Dot mag ook niet liken of mag ze dat wel weerquote:Op woensdag 16 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dot mag niet reageren. Dot mag niet lachen. Dot mag geen mening hebben
Ik denk dat het meer is dat Jaq nooit mensen uitscheld. Uhhhuuuuquote:Op woensdag 16 september 2020 18:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een abo het kun je mensen toevoegen aan je foes en dan zie je zijn/haar/hun posts niet
Nee, en geen punten halenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dot mag ook niet liken of mag ze dat wel weer
Dot mag van mij zuigen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dot mag ook niet liken of mag ze dat wel weer
Best wel sneu ja. En vooral niks zeggen over dev.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dot mag niet reageren. Dot mag niet lachen. Dot mag geen mening hebben
quote:
Niet normaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je mag niet veel zeg, vind het schandalig
Zonder wrijving geen glans.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:15 schreef kree het volgende:
Ik dnsp het sowieso niet...? Waarom echt altijd maar confrontatie opzoeken. Is het nodig. Nou hier niet echt. Vragen stellen wel.
wat probeerde je hier te typen?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:18 schreef kree het volgende:
Abyway @:vraadslaaf nog eeen stream live. Want ga anders maar ff wat anders kijken denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |