Tsjaaa.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Alleen helaas mist onze grote vriend Mark![]()
Ja ik las het ook de jonge doet zijn woordje. Ze hebben het vervroegdquote:Op woensdag 16 september 2020 17:45 schreef mazaru het volgende:
Vrijdag worden we weer toegesproken door Ome Mark
Regionale maatregelen
Zat er dik inquote:Op woensdag 16 september 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het ook de jonge doet zijn woordje. Ze hebben het vervroegd
Jip vandaag ook weer 1500quote:
Moeten mensen maar stoppen met corona krijgen. Dan stoppen de maatregelen ook.quote:
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 16 september 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het ook de jonge doet zijn woordje. Ze hebben het vervroegd
Ik denk dat we na het weekend boven de 2000 per dag zittenquote:
Gaat wel snel zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het weekend boven de 2000 per dag zitten
Zou maar zo kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat we na het weekend boven de 2000 per dag zitten
Jeeeeejquote:Op woensdag 16 september 2020 17:39 schreef Justin_Case het volgende:
Dus
@:madam-april
@:moemoe
@:skysherrif
@:dud0r
@:wadslak
@:limoentjuh
@:already_in_use
@:nattekat
@:grrrrrrrr
Doen volgende maand sowieso mee
Ja zal,plaatselijk zijn. Alles op slot waar het veel,is. Mensen mogen de stad niet in of uit. Dat is het bestequote:
Gaan wij als newbies aan de zijlijn staan en genieten.Ik heb al een skybox geregeld.quote:
JE bolkt je maar een lamme armquote:Op woensdag 16 september 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
Mogen we in oktober ouderwets iedereen kapot bolken?
Ligt er aan wie wie bolkt natuurlijk. De een is dan een held en de ander speelt valsquote:Op woensdag 16 september 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
Gaat een leuke maand worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan wie wie bolkt natuurlijk. De een is dan een held en de ander speelt vals
Dat zeker.quote:
Hey Paulquote:
Waar is het rel overzichtquote:
Waren er nog rellen vandaag heequote:
Ja.quote:
Lekker belangrijk..quote:
Niks aan de hand, de IC's liggen toch niet vol?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat wel snel zo.
Maar gelukkig valt het allemaal mee
Belgen nemen we sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat vanuit België code rood krijgt ....
Bolktoberquote:Op woensdag 16 september 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
Ja en gister en de dag ervoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |