Ik heb de mijne allemaal gelezen. En uitgeprintquote:Op woensdag 16 september 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de meeste zelf niet eens gelezen
True. Kan ik ook niks aan doen dat ik de liefste user ben.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zegt de meest voorbeeldige user
Gelukkig heb jij mijn foutje van destijds vergevenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de mijne allemaal gelezen. En uitgeprint
[..]
True. Kan ik ook niks aan doen dat ik de liefste user ben.
Daar heb ik ooit een award voor gehad.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de mijne allemaal gelezen. En uitgeprint
[..]
True. Kan ik ook niks aan doen dat ik de liefste user ben.
Fuck dan zal ik ze moeten samenvattenquote:
Vraag Paul even.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fuck dan zal ik ze moeten samenvatten
Poepen is notewaardig.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, ik eet toch ook gekkie
Haske leuk,maar ondertussen is er wel een topic over.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haske leuk,maar ondertussen is er wel een topic over.
Doen ze niet muahahaha, ben daar te lief voor..quote:Op woensdag 16 september 2020 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Poepen is notewaardig.
@:mods geef dit heilige boontje eens wat notes zodat ze niet langer verheven is boven ons.
Inderdaad. Dat was wel fijn van mijquote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij mijn foutje van destijds vergeven
Ja dat heb ik dus niet maar mijn hoeveelheid notes spreekt voor zich.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een award voor gehad.
Ik heb ooit een award gewonnen voor trouwste utopia fanquote:Op woensdag 16 september 2020 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een award voor gehad.
????quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doe je zelf muts en dat zijn de aantallenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik dit spel goed begrijp krijg jij nu door mijn post geen punten.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb ooit een award gewonnen voor trouwste utopia fan
Lief als in jij geeft crewleden bepaalde behandelingen?quote:Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doen ze niet muahahaha, ben daar te lief voor..
Die was echt geniaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb ooit een award gewonnen voor trouwste utopia fan
Ook echt maanden later er pas achter komenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel fijn van mij
[..]
Ja dat heb ik dus niet maar mijn hoeveelheid notes spreekt voor zich.
Uhhmm nee gewoon mij gedragen hier op FOK!quote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lief als in jij geeft crewleden bepaalde behandelingen?
Ja er staat niet bij wie 'm gegeven heeft. En je collega's waren braaf en wilde het ook niet vertellenquote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ook echt maanden later er pas achter komen![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dit spel goed begrijp krijg jij nu door mijn post geen punten.
IN JE FACE VRIEND
Ik zag die lijst van stemmen ik kreeg stemmen van users waar ik nog nooit van had gehoordquote:
Je weet echt compleet weer helemaal niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe je zelf muts en dat zijn de aantallen
Ik hoorde dat @JeMoeder met @opabakkebaard heeft gefickt !quote:Op woensdag 16 september 2020 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet echt compleet weer helemaal niet waar het over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |