Vet varkenquote:Op woensdag 16 september 2020 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet momenteel 2 pepersteaks à 150 gram.
Dit ter info.
Misschien heeft hij Hanna B wel bezwangerd met zijn liefdes nectar?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Britse minnares geheid, die Jaap wannabe
Die dacht, zelfs al zijn alle supermarkten leeggehamsterd straks, mijn kind redt het zo wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien heeft hij Hanna B wel bezwangerd met zijn liefdes nectar?
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Waarom doet ‘ie datquote:Op woensdag 16 september 2020 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
De nieuwe president van de USA, Trump begint zo langzamerhand ook wel wat gewoontjes te worden.
[ twitter ]
Onderdeel van zijn campagne, of hij heeft iets tegen de muziekindustrie denk ik.quote:
Van de Lidl?quote:Op woensdag 16 september 2020 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet momenteel 2 pepersteaks à 150 gram.
Dit ter info.
Je bent zelf een Jumbo.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond. Van harte @:lenny_leonard, geen centje pijn. Zo kan het ook tegen Luxemburgers. @:paul
Ik heb liever dat je 'hoveren' zegt.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is het sinds vandaag nieuw dat als je een like krijgt en hier een melding van krijgt dat je dan over de link kan hooveren (is dat een juist woord?) dat je dan kan zien welke post van jou een like heeft gehad.
Dus dat je niet meer per se hoeft te klikken.
Ik ben hier zeer content mee.
Bedankt @:danny
Heeft ze ook een foetus in d'r reet.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien heeft hij Hanna B wel bezwangerd met zijn liefdes nectar?
[ instagram ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Ga ik dat doen voortaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je 'hoveren' zegt.
Graag gedaan, hij was dik verdiend.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik dat doen voortaan.
en bedankt nog voor je like!
Like gegeven. Geen bedankje nodig.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is het sinds vandaag nieuw dat als je een like krijgt en hier een melding van krijgt dat je dan over de link kan hooveren (is dat een juist woord?) dat je dan kan zien welke post van jou een like heeft gehad.
Dus dat je niet meer per se hoeft te klikken.
Ik ben hier zeer content mee.
Bedankt @:danny
Ik eet sowieso geen hond, dat scheelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef Charrell het volgende:
Weet wat je eet..![]()
[ instagram ]
CC @:onlogisch
Chinese Dogs Matterquote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen hond, dat scheelt.
Dat uitgesloten..quote:Op woensdag 16 september 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen hond, dat scheelt.
Netflixquote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
Iemand nog een filmtip op netflix
@:ggmm @:trein2000
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wone-jongen-a4012283quote:Op woensdag 16 september 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit!!!
HitlerGod
Once upon a Time ... in Hollywood.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wone-jongen-a4012283
quote:Als jongeling spreekt hij met achting over het Joodse volk, al vindt hij wel dat Joden vreemd ruiken.
Ik zie nieuw: The Devil All The Time, 7.4 imdb, maar nog weinig reviewsquote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
Ook vandaag weer relevant.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wone-jongen-a4012283
Bedankt vriend. Dat stelde inderdaad niet zoveel voor.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond. Van harte @:lenny_leonard, geen centje pijn. Zo kan het ook tegen Luxemburgers. @:paul
Prima filmpje. TILBURGEDquote:Op woensdag 16 september 2020 21:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
TILBURGED
@:lenny_leonard
Willem 2 heeft vanavond de europa league gewonnen, wat leuk voor ze
Ik heb wel eens gelezen dat zijn schilderijen erg slecht waren, maar zo lelijk vind ik deze niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb je snel gelezen ouwe reus. Zeker interessant ja. De auteur kan ook wel schrijven.
Waar?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft die Ouwehand mannenkleren aan?
We hebben een nieuwe fanquote:Op woensdag 16 september 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat zijn schilderijen erg slecht waren, maar zo lelijk vind ik deze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |