abonnement Unibet Coolblue
pi_196737024
Ik heb het spel maar aan de kant gegooid. Teveel bugs en kon ook niet meer verder in het spel zonder een oudere save game te moeten laden. Ik zie begin volgend jaar wel of het er beter op lijkt te zijn. Vind de interactie met de npc ook erg tegenvallen... Ik trok mijn wapen en meteen de hele straat schiet op de vlucht. En spawende politie meteen achter je... vreselijk.... waarom niet zoals in GTA dat politie aan komt vliegen/rijden?
  maandag 14 december 2020 @ 22:47:52 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196737708
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het zal wel moeten de komende maand, het is niet alsof er buiten nog veel te doen is :')

Maar gelijk hoor, Cyberpunk voelt toch nog wel een beetje beta aan. Jammer maar goed, het is effe niet anders.
"Voelt nog een beetje beta aan"

Man oh man... :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 10:45:49 #278
8781 crew  Frutsel
pi_196799024
Speelt iemand Disco Elysium?

Zag hem net bij Epic voor 23,99 en met de kerstcoupon kost ie dus 13,99.
Beetje Divinity, Pillars, Wasteland style?
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:05:13 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_196799296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:45 schreef Frutsel het volgende:
Speelt iemand Disco Elysium?

Zag hem net bij Epic voor 23,99 en met de kerstcoupon kost ie dus 13,99.
Beetje Divinity, Pillars, Wasteland style?
Vorig jaar uitgespeeld. Het is DnD style met dice-rolls. Heel veel tekst om te lezen maar het is wel goed geschreven. Puzzels zijn niet heel moeilijk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_196799433
Voor 25 euro de Ace Combat clone project wingman opgepakt. Enige wat mist is een paar extra cutscenes, naar met drie man (programmeur, schrijver en componist) heeft Sector D2 het beter voor elkaar dan project aces zelf.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 11:19:19 #281
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196799523
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:18 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste ervaring met DLSS en het is precies wat ik dacht. Maakt alles een blurry zooi. Er ligt sowieso een blurlaag over de game met alles blur en filmeffecten uitgeschakeld.
In de NV Control panel image sharpening aan gezet en alles is wel goed scherp nu.

Maar, de game draait niet lekker in 4K met alle dingen op ultra. Verre van dat, denk dat ik net 30 fps haal
Heb de meeste instellingen al wel naar medium/high moeten zetten. Dan wel 60fps

Ray tracing staat ook uit, ziet er wel goed uit, maar 20 fps is ook maar wat.
Beste setting om performance to halen is cascade shadow resolution
Op de een of andere manier vreet dat perf.
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 21:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje een blurry mess, zeker als je voor de spiegel staat en naar je eigen personage kijkt. geen idee waar het aan ligt. Misschien wat meer met de instellingen spelen, maar DLSS aan/uit maakt bij mij niet zoveel uit... Meeste settings wel op High, ongeveer tussen de 45~60 fps op Full HD. En volgens mij draaien ze nog 20xx series op Geforce Now platform.

Maar de setting en sfeer is wel enorm tof.. :s) Net eerste missie als Corpo gespeeld. Denk morgen een keer weer verder.
Die blur heeft te maken met TAA (temporal anti-aliasing) Die staat geforceerd aan. (daar hebben veel moderne spellen een handje van)

DLSS gebruikt daar ook een vorm van, maar dat is logisch en kan ook niet werken zonder dat.

Er is wel een manier om TAA uit te zetten (let op DLSS werkt dan niet) :

https://www.pcgamingwiki.(...)ti-aliasing_.28AA.29
What can change the nature of a man?
  Redactie Games maandag 21 december 2020 @ 10:58:39 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196857366
PSA:
quote:
If your Cyberpunk 2077 save file becomes too big, it might get corrupted

It’s a buggy game, and developer CD Projekt Red has already released two hotfixes to try and shore up some of the problems. One issue that’s starting to pop up, though, isn’t funny at all: some players are reporting that their Cyberpunk 2077 save files are becoming corrupted if they exceed a certain file size (via Eurogamer).

If your Cyberpunk 2077 save is corrupted, you’ll apparently see this prompt when you try and load up the game: “saved data is damaged and cannot be loaded.” Here’s what it looks like:
The prompt shown for corrupted saves in Cyberpunk 2077. Image: GOG.com support document

While it’s not clear what might be causing save files to be corrupted, it seems it can happen when the saves reach 8MB in size. Crossing that 8MB threshold is when the save file corrupted for one Redditor, in their testing. There are also multiple people on CD Projekt Red’s forums reporting that their 8MB+ save files are corrupted.

In a GOG.com support document about the corrupted saves prompt, CD Projekt Red says that “unfortunately the save is damaged and can’t be recovered.” To avoid seeing the prompt, the company recommends using an older save and to “keep a lower amount of items and crafting materials.”

Theoretically, if your Cyberpunk 2077 save file is larger than 8MB, you’ve invested dozens of hours into the game and collected a lot of items. If I had a corrupted save in part because I picked up too much stuff (in a game that’s littered with stuff to pick up), I know I’d be extremely disappointed.

CD Projekt Red says in the save file size limit “might be increased in one of the future patches” in the GOG.com support document. But even if that increase happens, the save files that are currently corrupted will remain so, the document says. If you are experiencing corrupted saves, a moderator on CD Projekt Red’s official Cyberpunk 2077 forums has offered some suggestions on how to load backup saves that you can try.

The studio has promised to release two large patches for Cyberpunk 2077 next year: one in January and one in February. Perhaps the company will make changes in those patches to help prevent files from becoming corrupted. CD Projekt Red didn’t immediately reply to a request for comment from The Verge.

Bron

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 21 december 2020 @ 13:43:56 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196860712
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
PSA:
[..]

Wat dus vooral voorkomt bij mensen die de duplicatie exploit gebruiken om snel aan cash te komen... ik vind het ergens wel lollig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196862010
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat dus vooral voorkomt bij mensen die de duplicatie exploit gebruiken om snel aan cash te komen... ik vind het ergens wel lollig.
lollig maar ook wel extreem amateuristisch hoor..
  maandag 21 december 2020 @ 21:38:14 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196870895
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 14:56 schreef mschol het volgende:

[..]

lollig maar ook wel extreem amateuristisch hoor..
Dat je gestraft wordt voor een exploit? Mwah. Zal wel gepatcht worden, maar das des te meer reden om niet steeds dezelfde save te maken maar telkens een nieuwe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196871079
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat je gestraft wordt voor een exploit? Mwah. Zal wel gepatcht worden, maar das des te meer reden om niet steeds dezelfde save te maken maar telkens een nieuwe.
nee, amaturistisch dat je in een game waar dingen verzameld kunnen worden je daar indirect een limiet aan gestelt, puur omdat (waarschijnlijk) je gebruikte data type het niet aan kan..
(let op: het zou wat anders zijn als de game gewoon zegt, sorry meer kan niet ipv gewoon corrupte saves)

als het inderdaad een data type probleem is zou het een 32bit/64bit dingetje kunnen zijn en de kans dat je dat niet "even" patcht is groot
maar goed geen helderziende hier :P
  dinsdag 22 december 2020 @ 00:17:26 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196874064
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 21:46 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, amaturistisch dat je in een game waar dingen verzameld kunnen worden je daar indirect een limiet aan gestelt, puur omdat (waarschijnlijk) je gebruikte data type het niet aan kan..
(let op: het zou wat anders zijn als de game gewoon zegt, sorry meer kan niet ipv gewoon corrupte saves)

als het inderdaad een data type probleem is zou het een 32bit/64bit dingetje kunnen zijn en de kans dat je dat niet "even" patcht is groot
maar goed geen helderziende hier :P
Als je dus normaal speelt zou je hier geen last van mogen hebben, tenzij je gebruik maakt van duplicaties.

Anyway, nonissue en snel gepatcht, alleen jammer als je file al naar de knoppen is en je geen andere save hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_196874105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 00:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je dus normaal speelt zou je hier geen last van mogen hebben, tenzij je gebruik maakt van duplicaties.

Anyway, nonissue en snel gepatcht, alleen jammer als je file al naar de knoppen is en je geen andere save hebt.
ik ken de game verder niet maar dat niet voorkomen bij normaal spelen wordt dus in twijfel getrokken als ik her en der lees

maar goed, het is nog een (forse) bug op een veel te lange lijst van bugs
  Redactie Games dinsdag 22 december 2020 @ 11:50:34 #289
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196878717
Ik ben nog helemaal niet zover dat ik die exploits gebruikt heb. Ik heb eigenlijk enkel random die side-quests aan het doen en wat doelloos door de stad aan het rijden voor wat free Epic loot.
Main Story-wise moet ik nog The Afterlife opzoeken samen met Jackie om die grote heist te doen, dat hele Johnny Silverhand stuk komt volgens mij daarna pas...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_196879281
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:18 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste ervaring met DLSS en het is precies wat ik dacht. Maakt alles een blurry zooi. Er ligt sowieso een blurlaag over de game met alles blur en filmeffecten uitgeschakeld.
In de NV Control panel image sharpening aan gezet en alles is wel goed scherp nu.

Maar, de game draait niet lekker in 4K met alle dingen op ultra. Verre van dat, denk dat ik net 30 fps haal
Heb de meeste instellingen al wel naar medium/high moeten zetten. Dan wel 60fps

Ray tracing staat ook uit, ziet er wel goed uit, maar 20 fps is ook maar wat.
Beste setting om performance to halen is cascade shadow resolution
Op de een of andere manier vreet dat perf.
Je kan ten minste spelen. Ik en vele andere met mij als ik de forums moet geloven komen het spel niet in vanwege een crash naar desktop zo gauw je op play klikt. (en direct vanuit de .exe starten doet hetzelfde.)

Ik heb elke zogenaamde fix geprobeerd, spel doet het gewoon niet. Mijn specs kunnen het niet zijn die zijn meer dan afdoende. En aangezien ik zeker niet de enige ben mag CDprojekt een hoop games gaan refunden..
  Redactie Games woensdag 23 december 2020 @ 12:26:55 #291
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196900229
Ik heb bij de Steam Awards voor Hades gekozen in de categorie GOTY
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games donderdag 24 december 2020 @ 11:47:39 #292
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_196921397
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 24 december 2020 @ 12:30:15 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196922145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:27 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Je kan ten minste spelen. Ik en vele andere met mij als ik de forums moet geloven komen het spel niet in vanwege een crash naar desktop zo gauw je op play klikt. (en direct vanuit de .exe starten doet hetzelfde.)

Ik heb elke zogenaamde fix geprobeerd, spel doet het gewoon niet. Mijn specs kunnen het niet zijn die zijn meer dan afdoende. En aangezien ik zeker niet de enige ben mag CDprojekt een hoop games gaan refunden..
Zelfs met refunds 13 miljoen stuks verkocht. Das best een hoop.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2020 @ 13:52:23 #294
364681 over_hedge
pi_197055930
Zijn er in dit topic nog mensen die rust spelen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games woensdag 30 december 2020 @ 09:04:10 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197083742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er in dit topic nog mensen die rust spelen?
Nope, maar zie dat je het topic gevonden hebt :P

Zit qua survival nu weer knee-deep in Don't Starve O+ Verdomme man wat verslavend
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197133769
Ik wil weer eens een spel kopen. De vorige keer moest ik adres gegevens opgeven dus toen ben ik gestopt.
Is dat nog steeds zo? En doen jullie dat dan ook?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_197133816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil weer eens een spel kopen. De vorige keer moest ik adres gegevens opgeven dus toen ben ik gestopt.
Is dat nog steeds zo? En doen jullie dat dan ook?
Een factuuradres? Ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197133867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een factuuradres? Ja.
En ook een telefoonnummer?
Ik vertrouw ze net niet helemaal met dat soort dingen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_197133903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En ook een telefoonnummer?
Ik vertrouw ze net niet helemaal met dat soort dingen.
Ik weet even niet meer of dat erbij staat en zo ja of dat verplicht is, maar je kunt altijd een willekeurig nummer invullen toch? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games donderdag 31 december 2020 @ 15:13:03 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197134024
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil weer eens een spel kopen. De vorige keer moest ik adres gegevens opgeven dus toen ben ik gestopt.
Is dat nog steeds zo? En doen jullie dat dan ook?
wat
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')