gefeliciteerd en ik heb net getekend bij nieuwe werkgever met leukere doelgroepquote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wat is deze?
Ik zie een babyhoofd in een soort van wc pot![]()
Verder ben ik nog niet gekomen dan dat![]()
Net thuis en mijn bloeduitslagen zijn bijna weer als vorig jaar![]()
![]()
Damn wat een fakking opluchting is dit![]()
Ik ben zo blij![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 17 september 2020 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gefeliciteerd en ik heb net getekend bij nieuwe werkgever met leukere doelgroep![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2020 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gefeliciteerd en ik heb net getekend bij nieuwe werkgever met leukere doelgroep![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dank jullie wel zo blij mee ga met jongeren werken
Ik heb er vandaag niets van gezien. Niet gekekenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie ik dacht dat ik naar een herhaling van gisteren zat te kijken over de Tweede Kamer want jouw Esther Ouwehand heeft datzelfde pakje weer aan. Maar het bleek geen herhaling te zijn. Ze heeft vandaag hetzelfde aan als gisteren. Heeft ze geen andere kleding ofzo
Maar beter ook, je zou haast denken dat ze in de Tweede Kamer heeft geslapenquote:Op donderdag 17 september 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag niets van gezien. Niet gekeken
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar beter ook, je zou haast denken dat ze in de Tweede Kamer heeft geslapen
prec mooie uitdagingquote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec mooie uitdaging
Lekker, heb je een crispy coating gebruikt?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een paar chickenwings in de oven gedaan.
Nee , gewoon in de oven, waren al gekruid .quote:Op donderdag 17 september 2020 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker, heb je een crispy coating gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |