Ohhhh jaaaaa, ficken! Ficken!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liefst Duits,en dan vintage.
Vervelend hoor, zo lang in onzekerheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in december wordt het waarschijnlijk de laatste verlenging van het fase A contract en een half jaar later weten we of het een vast contract wordt of dat ze echt moet optyfen daar.
Kenner gespot.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh jaaaaa, ficken! Ficken!
Blass mich, du schlampe!
Thx man!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vreselijk, die onzekerheid. Hoop het beste voor haar/jullie.
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vervelend hoor, zo lang in onzekerheid
Je hebt nog even de tijd voor hij er echt wat van begint mee te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Ja hoe meer contact ik hier in de buurt krijg, hoe minder behoefte ik aan verhuizen heb, maar we willen wel dat Mini-ToT in een fatsoenlijke omgeving opgroeit en dit is toch niet het ideaalplaatje.
Beter iets in een hoger segment zoeken, als het kan.
Komt vast goed.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Ja hoe meer contact ik hier in de buurt krijg, hoe minder behoefte ik aan verhuizen heb, maar we willen wel dat Mini-ToT in een fatsoenlijke omgeving opgroeit en dit is toch niet het ideaalplaatje.
Beter iets in een hoger segment zoeken, als het kan.
Ken je die klassieker van die gemaskerde monteur?quote:
Ja he. Ik wil 'm eigenlijk nog maar ik vind het prijskaartje wat minder en die kleine kan nog niet meebouwen met zo'n set.quote:
Waarom ligt hier hooi?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liefst Duits,en dan vintage.
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je die klassieker van die gemaskerde monteur?
In het Duits: "Waarom heb je hier allemaal stro in je kelder liggen?"
- "Waarom draag jij een masker?"
"Waarom zit je mij nu niet te pijpen?"
En hup! Slobber, slobber!
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd voor hij er echt wat van begint mee te krijgen.
Precies!quote:
Geloof dat er per 1 oktober echt veel ontslagen gaan vallen in cultuursector ook, tenzij de overheid nog iets aan gaat passen in de steunpakettenquote:
Is nu al drama toch>? Bedoel zelfs in amateur ligt t al op zijn gat honderd procent. .quote:Op woensdag 16 september 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof dat er per 1 oktober echt veel ontslagen gaan vallen in cultuursector ook, tenzij de overheid nog iets aan gaat passen in de steunpaketten
Oef ja inderdaad!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof dat er per 1 oktober echt veel ontslagen gaan vallen in cultuursector ook, tenzij de overheid nog iets aan gaat passen in de steunpaketten
Je mag mijn huis wel kopen. De kans dat ik ga verkopen begint ook groter te worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Precies!
En ik vind het erg sneu als Mini-ToT en Mini-ToTdinnetje elkaar niet meer zouden zien.
Daarbij heb ik ook af en toe leuk contact met haar familie.
GA EENS TWERKENquote:
Ga je dan in een fatsoenlijke plaats wonenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je mag mijn huis wel kopen. De kans dat ik ga verkopen begint ook groter te worden.
Ja en waarschijnlijk laat de kleine hem ook niet netjes in elkaar en ben je na een week al wat steentjes kwijtquote:Op woensdag 16 september 2020 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. Ik wil 'm eigenlijk nog maar ik vind het prijskaartje wat minder en die kleine kan nog niet meebouwen met zo'n set.
[..]
Waarom ligt hier hooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |