Zijn ze daar ondertussen al eens aan corona maatregelen begonnen of vinden ze het nog steeds prima om niks te doen?quote:
Ik vind dit erg stuitend en ontoepasselijk taalgebruik. gaat echt alweer het tever.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:30 schreef kree het volgende:
Gaat weer lekker, Na ik vond alweer het tever gaan en mss ben ik de enige dan. Maar het was hier opzich gewoon gezellig vannochytend totdat er drama queens kwamen....????
Ik heb nog geen squirt gezien.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dit erg stuitend en ontoepasselijk taalgebruik. gaat echt alweer het tever.
Im platz van aloaniemquote:Op woensdag 16 september 2020 13:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar hij is weleens van naam veranderd.
mag ik vragen waar dit over gaat.... want hoe meer ziel hoe meer vreugdequote:Op woensdag 16 september 2020 13:30 schreef kree het volgende:
Gaat weer lekker, Na ik vond alweer het tever gaan en mss ben ik de enige dan. Maar het was hier opzich gewoon gezellig vannochytend totdat er drama queens kwamen....????
Nee joh. Het is geen Canada tijdens seks mondkapjes aanraadt. Daar mag je gewoon de bloedtoevoer van de halsslagader nog afknellen en in het gezicht spuwenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn ze daar ondertussen al eens aan corona maatregelen begonnen of vinden ze het nog steeds prima om niks te doen?
Latersquote:Op woensdag 16 september 2020 13:32 schreef kree het volgende:
Niet leuk meer hier. Tot later weer ff. Doei
Dat is wel de beste seks.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Het is geen Canada tijdens seks mondkapjes aanraadt. Daar mag je gewoon de bloedtoevoer van de halsslagader nog afknellen en in het gezicht spuwen
Misschien komen de dragqueens wel na de dramaqueensquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Dven het volgende:
Gaat weer lekker, Na ik vond alweer het tever gaan en mss ben ik de enige dan. Maar het was hier opzich gewoon gezellig vanmiddagytend totdat er drama queens kwamen....????
Het gaat altijd goed totdat er mensen komen die het willen verzieken en daar ben ik nu klaar mee. Volgende post vannacht als ik al zin heb. Was best ok serieuze dingen ook nl. Dus goed. Maar ik ga niet mee in gash gezeik en is het wel einde daarmee voor mij die zijn op kullie allen verantwoording.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Dven het volgende:
Gaat weer lekker, Na ik vond alweer het tever gaan en mss ben ik de enige dan. Maar het was hier opzich gewoon gezellig vanmiddagytend totdat er drama queens kwamen....????
JE BENT TERUG!!!!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien komen de dragqueens wel na de dramaqueens
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goudvisquote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitstekende keuze, bedankt voor de punten en tot vannacht.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat altijd goed totdat er mensen komen die het willen verzieken en daar ben ik nu klaar mee. Volgende post vannacht als ik al zin heb. Was best ok serieuze dingen ook nl. Dus goed. Maar ik ga niet mee in gash gezeik en is het wel einde daarmee voor mij die zijn op kullie allen verantwoording.
VOCHTIG POESJE!!!quote:
WAAR BLIJVEN DE TEENQUEENSquote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zitten bij haags in z'n kelder. De ouder viespeukquote:
Sorry Pappa ToT.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, vandaar dat m'n antivirus weer over de zeik ging.
quote:
totjequote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, vandaar dat m'n antivirus weer over de zeik ging.
hey dikkiequote:
quote:
Same here!quote:
Wat vinden wij hiervan, @Justin_Casequote:Op woensdag 16 september 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zitten bij haags in z'n kelder. De ouder viespeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |