Heb stukje niet gevolgd dus kan gemist hebben. Maarja dat gebeurt in een topic als dit. Maar ok was vast lekker.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7647 Lekker nazomers weertje
weertjequote:
Scherp.quote:
Technisch gezien was het hiervoor een andere naamquote:
Zat effe bij m'n pa te kijken. Daar is het vandaag 3 graden met de hele dag regen regen regen regenquote:
wat doe je weer fantasieren?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:23 schreef kree het volgende:
Even denken hoor want zie het alweer. Heb ik iemand van jullie hier uitgescholden of voor iets uitgemaakt. Euh nee. Naja zie mijn punt maar nu alweer gedaan naar mij iig wel.
Jawel. Dven is het origineelquote:
Noorwegen toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat effe bij m'n pa te kijken. Daar is het vandaag 3 graden met de hele dag regen regen regen regen
Doe het in duits gewoon anders want dat kan ik meer begrijpen als dit. Want snap echt gewoon niet wat je soms bedoelt te zeggen.quote:
Ik dacht zweden.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar hij is weleens van naam veranderd.
Hij bedoelt: Fantaseer je weerquote:Op woensdag 16 september 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Doe het in duits gewoon anders want dat kan ik meer begrijpen als dit. Want snap echt gewoon niet wat je soms bedoelt te zeggen.
Zweden, rond 64e breedtegraad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |