Welcome back 🙏🏼quote:Op woensdag 16 september 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schatje
[..]
Nee dank je. Daar mag haags lekker in roeren
[..]
ja dat was nog niet toen ik poste
ranzig ve(n)tjequote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
@:dven
@:filosoofert
@:wereldgozer
@:hemarookworst
@:derrabbit
feestje moonquote:
Nu jij er bent wel weerquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
@:dven
@:filosoofert
@:wereldgozer
@:hemarookworst
@:derrabbit
Een plofje is een cokejoint.Niet echt iets voor jou.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
plofje wat is dat?
nee ik moet en poepje doen
A, je hebt ze. Eet smakelijkquote:
@mario390 heeft Oostenrijk ook een Rührgebied?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Schatje
[..]
Nee dank je. Daar mag haags lekker in roeren
[..]
ja dat was nog niet toen ik poste
Ploffiecoke beste cokequote:Op woensdag 16 september 2020 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een plofje is een cokejoint.Niet echt iets voor jou.
Je vindt het maar al te fijn als mijn verschort op je rug ligt.quote:
quote:
quote:
godverquote:Op woensdag 16 september 2020 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
@:mario390 heeft Oostenrijk ook een Rührgebied?
🥰quote:Op woensdag 16 september 2020 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vindt het maar al te fijn als mijn verschort op je rug ligt.
[..]
[..]
Jij weet.quote:
jij ookquote:
Wat doe jij weer in DTS?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vindt het maar al te fijn als mijn verschort op je rug ligt.
[..]
[..]
quote:
even warm draaien om volgende maand te winnenquote:
gaat jou vast lukkenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
even warm draaien om volgende maand te winnen
Mss is het meer leuk kletsen ipv een maand doel te halen? Althans zal mij aan me reet roesten hoe hoog ik kom. Niet mijn doel. Vindt t vooral meer gezellig om te kletsen enzo. En hoog op de score is natuurlijk niet zo heel moeilijk he...quote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Mss is het meer leuk kletsen ipv een maand doel te halen? Althans zal mij aan me reet roesten hoe hoog ik kom. Niet mijn doel. Vindt t vooral meer gezellig om te kletsen enzo. En hoog op de score is natuurlijk niet zo heel moeilijk he...
Jij kan datquote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe op hoor met mijquote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Mss is het meer leuk kletsen ipv een maand doel te halen? Althans zal mij aan me reet roesten hoe hoog ik kom. Niet mijn doel. Vindt t vooral meer gezellig om te kletsen enzo. En hoog op de score is natuurlijk niet zo heel moeilijk he...
Dit blijft wel een spel hèquote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ahah, duidelijk!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg. Het is niet zo heel moeilijk om daar hoog op te komen als je het erom doet. Maarja boeie het maakt mij niet uit vindt jullie gezellig en leuk topic. Dat is mijn doel. De rest erbij maakt me niet uit.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
@:mario390 heeft Oostenrijk ook een Rührgebied?
Ga pizza maken.quote:
I Know maar makkelijk om te winnen he als je het erom gaat doen. Aja niet voor mij ik klets mee en hoe hoog of laag ik kom zien we vanzelf wel weer. Hoop dat het beetje gezellig maakt nog met mij dan maar.quote:
Niemand vroeg jou wat.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Echt he.quote:
Weet ikquote:
Straks ben ik het verleerd.quote:
Dank. Smaakte prima.quote:
Hij kan dat zeer zeker🥳🥳🥳🥳quote:
Ben m'n DTS-rooster ook vast begonnen in te vullen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast een haantje.quote:
😁😁😁😁quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben m'n DTS-rooster ook vast begonnen in te vullen.
[ afbeelding ]
Ik weet ik voor wie ik volgende maand ben.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou wat.
[..]
Echt he.
[..]
Weet ik
[..]
Straks ben ik het verleerd.
Team Dud0rquote:Op woensdag 16 september 2020 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet ik voor wie ik volgende maand ben.
#TeamDud0r![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben m'n DTS-rooster ook vast begonnen in te vullen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |