Ojeee nu ben je plots archeoloogquote:Op woensdag 16 september 2020 12:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg archeologische opgravingen gezien waarin meisjes van 9 gewoon meisjes van 9 waren en niet volwassen.
Op blz. 509, Zegt de Jalalan, ”In zijn zinsnede, “ Hoe zij is uitgespreid” geeft aan dat de aarde plat is. Al de leraren van de Islamitische wet zijn het over dit punt eens. Hij is niet rond zoals de geleerden beweren.”quote:
Tuurlijk wel. Je zou je ziel verkopen om op een goed blaadje te staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb mij nog helemaal niet uitgelaten over dit standpunt.
Want een opgravingen zien maakt je archeoloog?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ojeee nu ben je plots archeoloog
En van wie dan wel? Ik ben een lone rangerquote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Fushia2 het volgende:
Tuurlijk wel. Je zou je ziel verkopen om op een goed blaadje te staan.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op blz. 509, Zegt de Jalalan, ”In zijn zinsnede, “ Hoe zij is uitgespreid” geeft aan dat de aarde plat is. Al de leraren van de Islamitische wet zijn het over dit punt eens. Hij is niet rond zoals de geleerden beweren.”
Echt he, en dit gelooft hijquote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op blz. 509, Zegt de Jalalan, ”In zijn zinsnede, “ Hoe zij is uitgespreid” geeft aan dat de aarde plat is. Al de leraren van de Islamitische wet zijn het over dit punt eens. Hij is niet rond zoals de geleerden beweren.”
Ik zei niks inhoudelijk toch? Leg me geen woorden in de mond.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ooh je gelooft National Geographic. Hahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Want een opgravingen zien maakt je archeoloog?
Dat mag namelijk alleen jij doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zei niks inhoudelijk toch? Leg me geen woorden in de mond.
Zelden zo'n domme racist als jou gezienquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ooh je gelooft National Geographic. Hahaha
Dat staat in de Koran Henk. Net als dit.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zei niks inhoudelijk toch? Leg me geen woorden in de mond.
Dit betekent dat de eerste hemel met de sterren en de zon erbij dichterbij de aarde staan dan de maanquote:Maar dan wordt ons verteld dat de zon en de sterren binnen in de laagste hemel aanwezig zijn (Koran 37:6-7; 67:5; 78:12-13!)*
* De maan is binnenin al de zeven hemelen aanwezig Koran 71:16,
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zelden zo'n domme racist als jou gezien
Ga jij maar lekker in je sprookjesboek geloven
Maar what about het feit dat er ook een deel van die moslims is die elke ongelovige als minder dan hen ziet omdat ze varkensvlees eten, 'zondigen', andere normen en waarden hebben?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, racisme jegens moslims. Elke maand wel paar keer.
Moslims zijn de reinste schepselen ter wereld, dat zie je hier toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar what about het feit dat er ook een deel van die moslims is die elke ongelovige als minder dan hen ziet omdat ze varkensvlees eten, 'zondigen', andere normen en waarden hebben?
Het opdringen van je eigen maatstaven en iemand anders van mindere waarde of belang vinden omdat zij niet voldoen aan jou eigen normen en waarden (geloof) heeft ook wel een racistisch tintje vind ik.
Of dat sommigen moslims niet met mij thuis mogen komen omdat ik 'onrein' ben. Vind ik ook best racistisch.
Maargoed kan ook aan mij liggen. Misschien ben ik wel onrein.
Zolang jij jezelf goed verzorgd en geen vieze dingen met beesten of mensen doet is het goedquote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar what about het feit dat er ook een deel van die moslims is die elke ongelovige als minder dan hen ziet omdat ze varkensvlees eten, 'zondigen', andere normen en waarden hebben?
Het opdringen van je eigen maatstaven en iemand anders van mindere waarde of belang vinden omdat zij niet voldoen aan jou eigen normen en waarden (geloof) heeft ook wel een racistisch tintje vind ik.
Of dat sommigen moslims niet met mij thuis mogen komen omdat ik 'onrein' ben. Vind ik ook best racistisch.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Misschien ben ik wel onrein.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang jij jezelf goed verzorgd en geen vieze dingen met beesten of mensen doet is het goed
Niet bij je thuis komen is omdat ze je reputatie kennen....quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja, voor het overgrote deel van de moslims inderdaad gelukkig welquote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang jij jezelf goed verzorgd en geen vieze dingen met beesten of mensen doet is het goed
Tuurlijk zijn er goede, maar iedereen generaliseert hier dus ik doe lekker mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:44 schreef stokj het volgende:
@:fushia2 waarom heb je een hekel aan koelie's? Sommigen zijn inderdaad verrot, maar er zijn er ook goeie tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |