Jij hebt duidelijk geen eigenwaarde ontwikkelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Met 'iets' bedoel je ontwikkeling van de neocortex?
Jij en @DerRabbit hebben mij gesnitcht dus kan niet meer dm’enquote:Op woensdag 16 september 2020 13:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zozo, ik heb nog steeds geen DM met scheldwoorden van je gekregen. Gaat het wel goed met je?
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij en @:derrabbit hebben mij gesnitcht dus kan niet meer dm’en
Jullie zijn gewoon pussy ass snitchesquote:Op woensdag 16 september 2020 13:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]![]()
![]()
____!
Acties <> consequenties.
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon pussy ass snitches
Of je leert gewoon eens met de gevolgen van jouw eigen daden om te gaan. Wordt je misschien eens volwassen van.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon pussy ass snitches
Ja, ik betwist de ban toch niet? Maar jammer dat je nooit man genoeg was om per dm een gesprek aan te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of je leert gewoon eens met de gevolgen van jouw eigen daden om te gaan. Wordt je misschien eens volwassen van.
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef Durmada het volgende:
Deze TS kan zichzelf wel gigantisch voor lul zetten zeg.![]()
@:kree is er niks bij.
Dat ben jij. Je kunt mij met alle liefde in het openbaar in discussie gaan, maar eerst mij uitschelden in DM en dan verwachten dat ik met jou daar in gesprek gaan, nee.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik betwist de ban toch niet? Maar jammer dat je nooit man genoeg was om per dm een gesprek aan te gaan.
Grote bek, heel klein hartje. Obvious.
Je blijft jezelf voor schut zettenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik betwist de ban toch niet? Maar jammer dat je nooit man genoeg was om per dm een gesprek aan te gaan.
Grote bek, heel klein hartje. Obvious.
Ik heb hier nu toch ook een grote bek? Die heb ik namelijk altijd?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat ben jij. Je kunt mij met alle liefde in het openbaar in discussie gaan, maar eerst mij uitschelden in DM en dan verwachten dat ik met jou daar in gesprek gaan, nee.
Nu heb je alleen een grote bek daar waar niemand het kan zien. Ouderwets grote bek, achter het hek
Dit is FOK! en KLB, als ik serieus wou lullen zat ik vooral niet in dit subforum.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft jezelf voor schut zetten![]()
Vooral zo blijven doorgaan, dan gaan mensen je echt als een slimme, ontwikkelde, volwassen vent zien ipv een viesmad, zielig, debiel en achterlijk klein kind
30 minuten daarvoor maakte je me uit voor 'bitchboy' en 'flikkerboy' oid en dan verwacht je serieus dat ik op je ga reagerenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
@:jochemsjakie
Ik herinner mij een dm van een tweetal weken geleden waar ik je vroeg om de strijdbijl te begraven.
Maar geen reactie.
Blijkbaar kick je op dit soort discussies. Ik ga zo lekker weer aan het werk en heb weer goed gelachen. Jij neemt alles te serieus op.
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
@:jochemsjakie
Ik herinner mij een dm van een tweetal weken geleden waar ik je vroeg om de strijdbijl te begraven.
Maar geen reactie.
Blijkbaar kick je op dit soort discussies. Ik ga zo lekker weer aan het werk en heb weer goed gelachen. Jij neemt alles te serieus op.
En wat dacht je ervan als we nu samen beslissen om normaal tegen elkaar te gaan doen?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
30 minuten daarvoor maakte je me uit voor 'bitchboy' en 'flikkerboy' oid en dan verwacht je serieus dat ik op je ga reageren
Dan verwacht ik eerst dat je alle scheldwoorden die je in mijn DM gezet hebt, hier neer te zetten en je excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En wat dacht je ervan als we nu samen beslissen om normaal tegen elkaar te gaan doen?
Ik ben met trots een verkaasde koelie, en dan ben ik nota bene geboren in Suriname. Maakt de schande voor mijn familie alleen maar groterquote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij @:domme_gans en @:stokj zijn
Die koulo fittie blijt maar doorgaan he.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerst dat je alle scheldwoorden die je in mijn DM gezet hebt, hier neer te zetten en je excuses aan te bieden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
30 minuten daarvoor maakte je me uit voor 'bitchboy' en 'flikkerboy' oid en dan verwacht je serieus dat ik op je ga reageren
Koelie, koulo? Wat is dit?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:36 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Die koulo fittie blijt maar doorgaan he.
En in R&P posten dat je zelfs in de vijver vriendin met kind moet vissenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn zoon zou zich niet verlagen om überhaupt moet jou te praten bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |