Laat ze nog maar even genietenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, mijn 5 planten genieten van dit weer!
Haags.quote:
Ja ik weet wel van een ander forum dat dat de achterliggende gedachte was, maar dat was veel kleinschaliger en op een heel andere basis opgebouwd, andere database enzo.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nah twijfelachtig verhaal zoiets. Mss met verversen van de topic pagina's wel. Maar zijn meerdere oplossingen voor. Geen zin om er nou een fb vraag over te maken. Die ticker was al genoeg maar zal ook nog wel niet aangepast zijn denk.
Nou het verhaal is soms dan weg en zien mensen het als een nieuw topic. En dan is het weer vragen wat waar gaat het over etc. Niet dat het niet terug te zoeken is. Maar niemand doet het.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kopieer je het om er vervolgens achter te komen dat je opmerking in het nieuwe deel nergens op slaat.
Was er gisteren iets met je naam las ik in dat topic over wijzigingen op het forum?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wist niet dat daarover ging😊 was druk in dm.danny
Dommiequote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had ik nooit door dat je die lappen tekst alsnog kon kopiëren en in het nieuwe topic kon plakken!![]()
Gewoon op de datum van de quote klikken, dan ga je vanzelf terug naar die post, ook al staat het in het vorige topic.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het verhaal is soms dan weg en zien mensen het als een nieuw topic. En dan is het weer vragen wat waar gaat het over etc. Niet dat het niet terug te zoeken is. Maar niemand doet het.
ook dat mijn naam stond ineens met puntjes maar was al weer oke.. ben druk met andere zaken met dannyquote:Op woensdag 16 september 2020 11:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was er gisteren iets met je naam las ik in dat topic over wijzigingen op het forum?
Jij weet.quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu jij hier weer bent? Volkomen kut natuurlijk!
Klinkt spannend!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook dat mijn naam stond ineens met puntjes maar was al weer oke.. ben druk met andere zaken met danny
Dat weet jij beter hoe het daar is.quote:
Ik zie nu weer je volledige naam.quote:
Ik niet, ik zie alleen haar FOK! username.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zie gewoon je normale naam staan hoor.
Ja ik weet wel hoe ie werkt. Maar niet iedereen als ik zo af en toe de vragen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op de datum van de quote klikken, dan ga je vanzelf terug naar die post, ook al staat het in het vorige topic.
Soms doe ik dat wel.
Oh dat is mooi dat he naam gefixed is, ik was ook al te kijken wat er verkeerd stondquote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook dat mijn naam stond ineens met puntjes maar was al weer oke.. ben druk met andere zaken met danny
Zag hem al die tijd al.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie nu weer je volledige naam.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mario je vraagt in dm om mij te blokken..? was niet naar mij bedoeld?
Oh leuk spelletje zegquote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
whoehahhahaaquote:
Kan ook zijn om het overzicht te behouden. Geen idee. Vraag het Dannyquote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe ie werkt. Maar niet iedereen als ik zo af en toe de vragen hoor.
Mjah weet niet. Mss is het niet het meest handige systeem maar ook om drama te beperken. Weet niet eigenlijk wat de reden is van post limiet. En database bs is gelul natuurlijk. Kan makkelijk per topic.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mjah nouja tot zover wilde ik het nog niet brengen maar ga wel doen denk. Maar mss ff via mail. Heb toch al innig contact met de admins nu. Lol.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook zijn om het overzicht te behouden. Geen idee. Vraag het Danny
[ afbeelding ]
nee martquote:
DM mag je niet openbaren.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Iemand vragen om een ander te blokken vind ik een viese taktik.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef kree het volgende:
Nou laat het hem hier maar zeggen dan toch? Ik heb niet onwijs problemen met hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |