chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
- Wat vind je van hamsters?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
- Wat vind je van hamsters?
- Hou je van roze bikini's?
- Ga je graag naar een wassalon?
- Kun je het leertje van een lekkende kraan vervangen?
- Heb je nog een teddybeer?
lief, ik had ze zelf he
Ja!!!!!!!!
? nee wat is dat
Geen idee nog nooit gedaan, nog niet nodig geweest, maar vast wel hee
Nee, wel een gizmoknuffel en die pop van sultana en een chuckypopWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hmmms jij hebt hetzelfde. Ik weet maak echt veel fouten grammatica maarja het is niet gelijk het belangrijkste als je een taal wil spreken ook. Er zijn meer dingen stuk belangrijker in eerste instantie. En nu komt mario nog best ver wel soms. Soms ook niet trouwensquote:Op woensdag 16 september 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat maar weinig mensen echt 100% foutloos Nederlands schrijven. Ik zelf maak mijn zinnen vaak te langDo what you love, love what you do!![]()
Maily is oky.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind leeftijd en karaktereigenschappen ook wel interessante info voor potentieel geïnteresseerden.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:24 schreef ToT het volgende: [..] Vragenlijst voor Paul: - Wat vind je van hamsters? - Hou je van roze bikini's? - Ga je graag naar een wassalon? - Kun je het leertje van een lekkende kraan vervangen? - Heb je nog een teddybeer? Ehhh volgens mij was ik er nog een paar vergeten?
![]()
![]()
gizmoknuffelquote:Op woensdag 16 september 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
lief, ik had ze zelf he
Ja!!!!!!!!
? nee wat is dat
Nee, wel een gizmoknuffel en die pop van sultana en een chuckypop![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
lief, ik had ze zelf he
Ja!!!!!!!!
? nee wat is dat
Nee, wel een gizmoknuffel en die pop van sultana en een chuckypop![]()
Wassalon is een hok met wasmachines waar je je wasgoed tegen betaling in kan pleuren.![]()
![]()
Owjah!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind leeftijd en karaktereigenschappen ook wel interessante info voor potentieel geïnteresseerden.![]()
![]()
37 dacht ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind leeftijd en karaktereigenschappen ook wel interessante info voor potentieel geïnteresseerden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haat het zo als ik dan wat zit te typen en ineens het topic dicht is en weer moet copy paste doen voor volgende. LolDo what you love, love what you do!![]()
Ik las slepend been.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef ToT het volgende:
@ het slapend been van @:jerney trouwens!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja mooi he, @jerneyquote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ooooooooooh dat! Ik heb een eigen wasmachine, dus neequote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Wassalon is een hok met wasmachines waar je je wasgoed tegen betaling in kan pleuren.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Herkenbaar, onverwacht de lapo hebben is soms ook wel lastig.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef kree het volgende:
Haat het zo als ik dan wat zit te typen en ineens het topic dicht is en weer moet copy paste doen voor volgende. Lol
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja in het vorig topic werden er een hoop vragen aan jou gesteld.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ooooooooooh dat! Ik heb een eigen wasmachine, dus nee
Jij hebt een eigen wasmachine op je kamertje?![]()
Je mama wilde je plakkerige natte sokken niet meer voor je wassen?![]()
![]()
Haha ja echt zo van ########%#3# hell. Dam'n naja copy paste lost het op maar dat is zo irritant hahaha.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herkenbaar, onverwacht de lapo hebben is soms ook wel lastig.Do what you love, love what you do!![]()
????????????/quote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef ToT het volgende:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dankquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Vroeger had ik nooit door dat je die lappen tekst alsnog kon kopiëren en in het nieuwe topic kon plakken!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja echt zo van ########%#3# hell. Dam'n naja copy paste lost het op maar dat is zo irritant hahaha.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |