jIJ WEETquote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hee! Been there, done that, got the T-shirt
Dat past allemaal niet op de tickerquote:Op woensdag 16 september 2020 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd, ook over het kraanleertje van gebrokenglas.
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat past allemaal niet op de ticker
zou eerder topic openen. meeste lezen ticker met humor en nemen niet serieus. staat hier al dagen uit trouwensquote:Op woensdag 16 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat past allemaal niet op de ticker
Hey DeBraadquote:
Ticker heeft groter bereik dan een topic ergens diep in het forumquote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou eerder topic openen. meeste lezen ticker met humor en nemen niet serieus. staat hier al dagen uit trouwens
Ja, denk dat iedereen die wel leest. Ik moet er soms wel om lachen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ticker heeft groter bereik dan een topic ergens diep in het forum
Heyquote:
Mwa, hij deed deze fratsen al vanaf't beginquote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Mogge Braddy. Is je keyboard kaduuk?
achzo dat met oude vrouw in kombinatie will ik niet wetenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ff Googlen. Hummer. Zo'n beest met scharen in het water enzo?
Thanks man! Je moet het gewoon doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik wilde even melden dat ondanks dat ik je video's echt niet kan kijken (probeerde het wel een paar keer) het wel behoorlijk vet is dat je het gewoon doet. Zou ik niet durven, met mijn hoofd op internet.
Het is ook gewoon leuk soms om te roepen dat je er ooraids van krijgt.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Thanks man! Je moet het gewoon doen.
Sommige filmpjes minder ik zelf ook mee/doe ik niet meer vanwege achterlijke reacties in de comments, maar over het algemeen ach
Mijn oproep is ook niet serieus bedoeld, sluit mij aan bij Paul zijn zoektocht om te verkerenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou eerder topic openen. meeste lezen ticker met humor en nemen niet serieus. staat hier al dagen uit trouwens
oke hopelijk heeft niet iedereen het uit gezetquote:Op woensdag 16 september 2020 10:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn oproep is ook niet serieus bedoeld, sluit mij aan bij Paul zijn zoektocht om te verkeren
Zou mooi zijn als je er een sponsor voor kan vindenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwa, hij deed deze fratsen al vanaf't beginMaar gebeurt de laatste tijd vaker en ben bang om een onderdeel te laten vervangen a 75 euro, stel dat't dat niet is...
Ahhhhquote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwa, hij deed deze fratsen al vanaf't beginMaar gebeurt de laatste tijd vaker en ben bang om een onderdeel te laten vervangen a 75 euro, stel dat't dat niet is...
Kree wilde je toch helpen? Proberen is nooit weg. Toch jammer dat je niet meer kan spelenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Mogge Braddy. Is je keyboard kaduuk?
Hey schatje,quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:17 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
![]()
je bericht boven in, wat heb je ook een heerlijke humor 💜
Nou ik weet niet of ik kan helpen natuurlijk direct. Maar zou dat ding gewoon eens openschroeven en mss is het overduidelijk dat het die batterijen zijn. Nou dan is het een goedkoop ding wss om op te lossen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree wilde je toch helpen? Proberen is nooit weg. Toch jammer dat je niet meer kan spelen
Als jij dan kan en Braddy wil dat zou dat toch fijn zijn. Stel het zijn inderdaad de batterijenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik kan helpen natuurlijk direct. Maar zou dat ding gewoon eens openschroeven en mss is het overduidelijk dat het die batterijen zijn. Nou dan is het een goedkoop ding wss om op te lossen.
Maar kan net zo goed wat anders zijn ook natuurlijk. Maar ik gok het erop dat dat de meest logische oorzaak is.
Doet u maar bolkqueenquote:
niet provoceren hequote:
Maarmaar...quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet provoceren he![]()
![]()
![]()
![]()
Haters heb je overal. Niet de energie waard om aandacht aan te besteden.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:12 schreef DeBraad het volgende:
Sommige filmpjes minder ik zelf ook mee/doe ik niet meer vanwege achterlijke reacties in de comments, maar over het algemeen ach
Klopt. Moet ook vast wel lukken thoquote:Op woensdag 16 september 2020 10:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je er een sponsor voor kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |