quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef exode het volgende:
We hebben een doorverwijzing voor B naar het ziekenhuis, naar een allergoloog. Uit de test kwam wel een allergie voor koemelk, soja, pinda, eiwit etc etc etc.Gisteren uitgebreid met de huisarts gesproken over de uitslag die voor ons dus lastig leesbaar was.
Zijn er hier meer ouders met kinderen die voor veel allergisch zijn? Ben benieuwd naar ervaringen en tips. B heeft hooikoorts (pollen, bomen de hele rambam), huisstofmijt allergie, koemelk, pinda, soja, eiwit en de list goes on. Ook qua huid krijgt hij van veel dingen uitslag.
En in goed nieuws, ik heb kaarten voor mijn favo voetbalclub gewonnen voor zondag, dezelfde B gaat natuurlijk mee, wat zal hij blij zijn als ik het na school vertel
Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijtquote:
En gym.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijt
Whahaha nee alles behalve allergisch voor gym 🤣quote:
Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:
Die vergat ik nog, B is allergisch voor opruimen.![]()
Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien.de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!quote:
Ik denk dat je er echt maar van uit moet gaan dat ze daar met een paar vriendinnen gaat wonen en het dus een studentenhuis wordt.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren
Een stel heeft het voor hun studerende dochter gekocht.
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en![]()
Rip aan de nabestaanden. Ik zou het nu snel verkopenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en![]()
Dank! We moeten nog naar een allergoloog, ik gga je dm'en.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!
wooh, dat is inderdaad een enorm huis voor een student. Maar misschien gaat ze er met een paar medestudenten wonen?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je vreemde dingen ziet (zoals 1 eenzame bloembak in de voortuin) dan kan ik je melden dat dat niet per ongeluk is...
De foto's van een jaar geleden lijken spoorloos verdwenen, ik zoek ze nog even.
visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:
Die vergat ik nog, B is allergisch voor opruimen.![]()
Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien.de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit geslooptquote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef SQ het volgende:
[..]
visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?
Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammerquote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef exode het volgende:
[..]
haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit gesloopt
Het is lopende band werk....dat wordt overbieden. Ons huis is nog veel meer waard als dat zo is. Bizar.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammer
Maar goed, het zal wel binnen een dag verkocht zijn schat ik zo
Wij hadden hetzelfde maar dan een jongen, 2 deuren verderop. Ik heb nog nooit geluid van zijn kant gehoord, 0. Wel is zijn voortuin een oerwoud, maar dat vinden onze katten fijn. Dus het kan echt meevallen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet, Gorinchem is nou niet perse een studentenstad ofzo..
Oi shit, dat kan ik hier echt niet naast hebben jongens
Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet, Gorinchem is nou niet perse een studentenstad ofzo..
Oi shit, dat kan ik hier echt niet naast hebben jongens
Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken jaquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?
Ik weet nog wel een huisquote:Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken ja
Hahaha! Te klein helaasquote:
Ja maar ja maar ja maar, dan woon je dichtbij mij en naast een heel lief ouder homokoppel. Dat maakt het gebrek aan ruimte wel goed toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahaha! Te klein helaas![]()
We zijn in onze huizenzoektocht echt weer keihard verliefd geworden op ons eigen huis, dus aaghZo moeilijk om iets geschikts te vinden met ons budget.
Dat had ik toen ik de foto's van ons huis zag... ik werd er gewoon weer een beetje verliefd op.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahaha! Te klein helaas![]()
We zijn in onze huizenzoektocht echt weer keihard verliefd geworden op ons eigen huis, dus aaghZo moeilijk om iets geschikts te vinden met ons budget.
Jij woont zeker in Groningen?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dat ik ga klinken als een ontzettende Groninger, maar ¤349.000 voor een rijtjeswoning van 80 m2?.
Ja.....randstad, dichtbij Utrecht en Maarssendorp is een duur dorp. Daarnaast is het ook nog eens de duurste wijk van het dorp, vierkante meters gewijs.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dat ik ga klinken als een ontzettende Groninger, maar ¤349.000 voor een rijtjeswoning van 80 m2?.
Ons huis, randstad, 2e verdieping, rond de 91m2 is voor een bedrag weggegaan waar je in het hoge noorden een eengezinswoning voor kunt kopenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
450, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:43 schreef pinquit het volgende:
Wat kostte jullie huis SQ? En voor hoeveel geld is er straks geklust?
Reken maar dat ze daar niet in haar eentje gaat wonenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:44 schreef exode het volgende:
LinkjeZiet er schattig uit maar niet wat we zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je vreemde dingen ziet (zoals 1 eenzame bloembak in de voortuin) dan kan ik je melden dat dat niet per ongeluk is...
Wat bedoel je met de bloembak opmerking?Wij hebben ons huis laten taxeren en dat is in 5 jaar tijd in prijs verdubbeld. De taxateur zei dat dit ook echt de minimumprijs is, er komt makkelijk een paar 10K bovenop. Bizar toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:49 schreef exode het volgende:
[..]
Het is lopende band werk....dat wordt overbieden. Ons huis is nog veel meer waard als dat zo is. Bizar.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Onder de bloembak zit een boomstronk, het was teveel moeite om de gehele boom uit te graven. Zo zijn veel issues opgelost in het huis.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze daar niet in haar eentje gaat wonenBij ons in de straat en achter ons wonen ook 4 studenten op 80m2. Zelf ook zo mijn studententijd doorgebracht, door met vrienden van een particulier te huren. Wij hielden ons nog best wel in maar het zal vast wel enige overlast geven.
[..]
Ziet er schattig uit maar niet wat we zoeken.
Wat bedoel je met de bloembak opmerking?
[..]
Wij hebben ons huis laten taxeren en dat is in 5 jaar tijd in prijs verdubbeld. De taxateur zei dat dit ook echt de minimumprijs is, er komt makkelijk een paar 10K bovenop. Bizar toch?
Kijk, dat lijkt er meer op!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:58 schreef exode het volgende:
Pinquit, ik heb wel een groter huis voor je in de aanbieding: https://www.funda.nl/koop(...)diependaalsedijk-33/ de enorme uitrit eindigt bijna in onze achtertuin.
Ik geef jou wel een beetje de schuld hiervan, dat begrijp je wel hè?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Reken maar dat ze daar niet in haar eentje gaat wonenBij ons in de straat en achter ons wonen ook 4 studenten op 80m2. Zelf ook zo mijn studententijd doorgebracht, door met vrienden van een particulier te huren. Wij hielden ons nog best wel in maar het zal vast wel enige overlast geven.
[..]
Ziet er schattig uit maar niet wat we zoeken.
Wat bedoel je met de bloembak opmerking?
[..]
Wij hebben ons huis laten taxeren en dat is in 5 jaar tijd in prijs verdubbeld. De taxateur zei dat dit ook echt de minimumprijs is, er komt makkelijk een paar 10K bovenop. Bizar toch?
Ah zo, lekker makkelijk. En dan probeer je ons over te halenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:02 schreef exode het volgende:
[..]
Onder de bloembak zit een boomstronk, het was teveel moeite om de gehele boom uit te graven. Zo zijn veel issues opgelost in het huis.
ja dat snap ikquote:Op woensdag 16 september 2020 15:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik geef jou wel een beetje de schuld hiervan, dat begrijp je wel hè?
Ik geef je groot gelijk. Huis staat al best lang te koop overigens en is van de oude pooier van het Zandpad in Utrecht geweest. Er gaan nogal wat verhalen over dit huis en de oud eigenaar rond. Zijn zoon verkoopt het nu en zet er ondertussen een huis naast van dezelfde grootte.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:15 schreef pinquit het volgende:
Ohh als ik 't geld had kocht ik heeeeel wat anders![]()
Haha, nee hoor, ik zou jou alles eerlijk hebben gemeld wat ik van het huis weet....quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah zo, lekker makkelijk. En dan probeer je ons over te halen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 september 2020 15:17 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, ik zou jou alles eerlijk hebben gemeld wat ik van het huis weet....
Ik zou zweren dat het eerst meer was?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:50 schreef SQ het volgende:
[..]
450, dat was echt fantastisch.
Ik denk dat er wel rond de 2 ton in zit. En dat wordt alleen nog maar meer. Maar goed, we hebben ook een flink aantal tegenvallers gehad helaas
Vraagprijs lag ook wel wat hoger hoor. En het fundalinkje wat ik jou ooit stuurde was een compleet ander huis, dat zat meer richting de 7 tonquote:Op woensdag 16 september 2020 15:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het eerst meer was?
Wat een goede prijs voor dat aantal m2!
Wij zijn zelf meer op zoek in de buurt van Wijk bij Duurstede/Heuvelrug maar vrienden zoeken wel in de omgeving van Maarssenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:19 schreef exode het volgende:
[..]
DM mij anders je eisen voor Maarssen, ik kan het in de gaten houden voor je
Ja, ik vind dat best drama hoor. Want wij hebben als doorstromers het geluk van grote overwaardes, maar ik heb ook vrienden die er met geen mogelijkheid tussen komen als starters. Zolang je niet hoeft te beginnen is het nu prima, maar als nieuwkomer...quote:Op woensdag 16 september 2020 15:43 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen een jaar geleden ongeveer in gesprek met de makelaar voor de verkoop van ons huis. Het duurde een poosje voordat we zelf iets nieuws hadden gevonden. Inmiddels staat ons huis te koop met een vraagprijs die 40k hoger is dan ze een jaar geleden voorstelde. En er is genoeg animo.
Maar goed, we betalen ook genoeg voor ons nieuwe huis. Waar we vrij agressief op geboden hebben want anders hadden we helemaal geen kans gemaakthet is best een gekkenhuis.
Absoluut. Maar blijkbaar is voor starters 400k geen onoverkomelijk probleem, want de meeste starterswoningen in die prijsklasse zijn snel weg. Dat is een stuk meer dan ik destijds kon lenen/ophoesten met 5% rente en 6% overdrachtsbelasting. Maar zo blijven de prijzen omhoog gestuwd worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat best drama hoor. Want wij hebben als doorstromers het geluk van grote overwaardes, maar ik heb ook vrienden die er met geen mogelijkheid tussen komen als starters. Zolang je niet hoeft te beginnen is het nu prima, maar als nieuwkomer...
Dat valt gelukkig tegenwoordig erg mee. Ik had maar 1 dag met bezichtigingen. En ik had bij wijze van spreken zelfs de vaat nog op het aanrecht kunnen laten staan.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens maar gedoe, verhuizen. Eindeloze zoektochten naar een huis en dan je eigen hut aan de kant voor de fotos en bezichtigingen. Sta je om half 7 's ochtends je tuin te vegen en je kind met zandschoenen uit de keuken te jagen[...]
Ik ben waarschijnlijk dwangmatig, maar ik deed dat dus welquote:Op woensdag 16 september 2020 16:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig tegenwoordig erg mee. Ik had maar 1 dag met bezichtigingen. En ik had bij wijze van spreken zelfs de vaat nog op het aanrecht kunnen laten staan.
Ik heb een huis vol dozen, elke kamer lijkt wel ontploftquote:Op woensdag 16 september 2020 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Absoluut. Maar blijkbaar is voor starters 400k geen onoverkomelijk probleem, want de meeste starterswoningen in die prijsklasse zijn snel weg. Dat is een stuk meer dan ik destijds kon lenen/ophoesten met 5% rente en 6% overdrachtsbelasting. Maar zo blijven de prijzen omhoog gestuwd worden.
Ik vind het trouwens maar gedoe, verhuizen. Eindeloze zoektochten naar een huis en dan je eigen hut aan de kant voor de fotos en bezichtigingen. Sta je om half 7 's ochtends je tuin te vegen en je kind met zandschoenen uit de keuken te jagenik ben van plan opnieuw verhuizen heel lang uit te stellen hierna.
OMG.... als ze zoiets doen dan weet je idd dat de hele "renovatie" alleen maar decoratief was iddquote:Op woensdag 16 september 2020 15:02 schreef exode het volgende:
[..]
Onder de bloembak zit een boomstronk, het was teveel moeite om de gehele boom uit te graven. Zo zijn veel issues opgelost in het huis.
nou dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn, het kan ook nog dat dit een soort sluitstuk was en ze alleen dit op zo'n nepmanier hebben opgelost.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... als ze zoiets doen dan weet je idd dat de hele "renovatie" alleen maar decoratief was idd
Nee klopt, maar het huren van een stobbenfrees is nou niet dusdanig lastig of duur dat het een enorme invloed op je budget heeft, en als dat wel zo is dan hebben ze zeker decoratief gerenoveerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:28 schreef trui het volgende:
[..]
nou dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn, het kan ook nog dat dit een soort sluitstuk was en ze alleen dit op zo'n nepmanier hebben opgelost.
Nou, hij heeft van een bouwval (huis was van een kluizenaar) een bewoonbaar huis gemaakt. Maar inderdaad deze oplossing zegt genoeg over de afwerking en bepaalde keuzes.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... als ze zoiets doen dan weet je idd dat de hele "renovatie" alleen maar decoratief was idd
Niet eens worteldoek gelegd?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:36 schreef exode het volgende:
[..]
Nou, hij heeft van een bouwval (huis was van een kluizenaar) een bewoonbaar huis gemaakt. Maar inderdaad deze oplossing zegt genoeg over de afwerking en bepaalde keuzes.
De voortuin was een oerwoud, betegelen was vrijwel onmogelijk, voila grindsteentjes zo op de volle grond met struik restanten gestort. De boomstronk stak echter uit, bloembak erop en klaar.
Ik hoop dat degene die het koopt een goede bouwkundige keuring laat doen.
Hij is een jaar bezig geweest waarvan een maand containers vullen met puinzooi van de oud bewoner. Hij was er klaar mee denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eens worteldoek gelegd?
Dan moet het ook wel snel verkocht worden
Dan moet je wel weten dat zo'n ding bestaat.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het huren van een stobbenfrees is nou niet dusdanig lastig of duur dat het een enorme invloed op je budget heeft, en als dat wel zo is dan hebben ze zeker decoratief gerenoveerd.
Ja, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef exode het volgende:
[..]
Hij is een jaar bezig geweest waarvan een maand containers vullen met puinzooi van de oud bewoner. Hij was er klaar mee denk ik.
Oh dat linkje verklaart een hoopquote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Vraagprijs lag ook wel wat hoger hoor. En het fundalinkje wat ik jou ooit stuurde was een compleet ander huis, dat zat meer richting de 7 ton![]()
Voor de m2 zeker een goede prijs, maar goed, het huis had die 2 ton ook echt wel nodig nog. En dan doen wij nog ontzettend veel zelf. Als je alles laat doen mag je er nog wel een tonnetje bij tikken
Ja, maar een beetje tuinman weet dat wel, daarbij zullen mensen die zo aan het klussen zijn ook wel vaker iets huren bij boels en dan kom je dat soort dingen wel tegen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten dat zo'n ding bestaat.Ik had er nog nooit van gehoord, maar zo te zien lijkt het alsof een grasmaaier en een cirkelzaag samen een kindje hebben gekregen.
2 ton, wat hij iig heeft gedaan: aanbouw beneden, 1 dakkapel boven, badkamer en wc boven (waren beneden), rioolaansluiting, asbest verwijderen in de tuin en dus vooral containers vol teringzooi verwijderd.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.
Op een gegeven moment ben je het zat.
Wat heeft hij in dat jaar verdiend? Waar stond het vorige keer voor te koop?
Stronk van een conifeer zo te zien... tsja.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef exode het volgende:
[..]
Hij is een jaar bezig geweest waarvan een maand containers vullen met puinzooi van de oud bewoner. Hij was er klaar mee denk ik.
Zo was de voortuin: https://maps.app.goo.gl/FyGs74eAJLiaNKUW8
Dan zal hij zeker 50-100K uitgegeven hebben (afhankelijk van wat hij zelf gedaan heeft), dus dat brengt zijn verdienste ook op ergens tussen de 50 en 100K.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef exode het volgende:
[..]
2 ton, wat hij iig heeft gedaan: aanbouw beneden, 1 dakkapel boven, badkamer en wc boven (waren beneden), rioolaansluiting, asbest verwijderen in de tuin en dus vooral containers vol teringzooi verwijderd.
True.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje tuinman weet dat wel, daarbij zullen mensen die zo aan het klussen zijn ook wel vaker iets huren bij boels en dan kom je dat soort dingen wel tegen.
Je komt hem ook tegen als je zoekt op "boomstronk verwijderen", dus als je je er maar een beetje in verdiept hebt dan weet je al van het bestaan van een stobbenfrees.
Dat je het als leek, die geen te verwijderen boomstronken heeft, niet kent is niet heel raar
Probeer het eensquote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef B.ertha het volgende:
Hallo, is het leuk om hier mee te praten?
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:44 schreef exode het volgende:
LinkjeOp oozo ofzo staan ze nog weleens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je vreemde dingen ziet (zoals 1 eenzame bloembak in de voortuin) dan kan ik je melden dat dat niet per ongeluk is...
De funda foto’s van mijn huis voordat het verbouwd werd. Dus vorige vorige eigenaar staan daar nog op.
Zekerquote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef B.ertha het volgende:
Hallo, is het leuk om hier mee te praten?
Helaas, echt overal zijn ze weg. Het zag er ook verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op oozo ofzo staan ze nog weleens.
De funda foto’s van mijn huis voordat het verbouwd werd. Dus vorige vorige eigenaar staan daar nog op.
Bij ons had de hovenier daarvoor een keer een mannetje met machine ingehuurd. Aantal uur bezig geweest, maar dat kostte inderdaad in vergelijking met de rest bijna niksquote:Op woensdag 16 september 2020 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het huren van een stobbenfrees is nou niet dusdanig lastig of duur dat het een enorme invloed op je budget heeft, en als dat wel zo is dan hebben ze zeker decoratief gerenoveerd.
Oh, dit is stiekem super herkenbaar. Dan hoor ik een nieuw woord en wil ik het vervolgens graag ergens laten vallen. Staat dan zo lekker alsof je overal iets van weetquote:Op woensdag 16 september 2020 17:24 schreef Viv het volgende:
[..]
True.Ik vind het wel een leuk woord trouwens, stobbenfrees.
Eigenlijk jammer dat ik geen boomstronken te verwijderen heb, want hoe verwerk ik dit woord nou handig in een conversatie.
Je kan ook zeggen tegen die mensen dat je gaat epibreren.quote:Op woensdag 16 september 2020 20:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh, dit is stiekem super herkenbaar. Dan hoor ik een nieuw woord en wil ik het vervolgens graag ergens laten vallen. Staat dan zo lekker alsof je overal iets van weet
Dat woord heb ik hier op fok geleerdquote:Op woensdag 16 september 2020 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen tegen die mensen dat je gaat epibreren.
Laten we daar dan een bbq voor organiseren. Het stobbenfreesvreesvreetfeest.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:17 schreef Nijna het volgende:
Stel nou dat je bang bent voor zo'n apparaat, dan heb je stobbenfreesvrees![]()
Ik dacht juist "wat is een dweger"quote:Op woensdag 16 september 2020 21:19 schreef FlyingFish het volgende:
Verder vind ik deze topictitel wel een beetje raar, ik las het ‘digi dwerg ermee’
Ik las wel DigiD (daar ging het in het vorige topic immers over), maar dan met "weger mee" erachter.quote:Op woensdag 16 september 2020 23:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht juist "wat is een dweger".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |