Deze natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb dat eigenlijk ook nog nooit gemaakt. Wel goed idee om eens te doen.
Iemand een meesterlijk recept?
Ja, wel legit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Tevens zou ik graag een motie van wantrouwen indienen tegen LS en Lonaa
Ik heb nooit zo een stengel opgeknabbeld dus geen idee hoe het smaakt, maar in soep en ragu gooi ik het altijd braaf, want dat heurtquote:
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo een stengel opgeknabbeld dus geen idee hoe het smaakt, maar in soep en ragu gooi ik het altijd braaf, want dat heurt
Het is maar 50g hè
In fijne stukjes sn.....quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik had afgelopen week groenselderij in mijn groentekrat van de boer.
Ik heb het heldhaftig geprobeerd eetbaar te maken, maar godsamme wat goor.
Dat heb ik dus mooi laten liggen
Ik vind het gewoon echt niet lekker. Een van de weinige dingen. En ik wil best een stengel door een saus joepsen in hele kleine stukjes, maar dat vind ik echt zonde van de rest van de bleekselderij die ik dan gekocht heb, want die beland uiteindelijk in de prullenbak. Dus dan maar gewoon geen bleekselderij.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
In fijne stukjes sn.....
Nee echt, dit is verspilde energie. Dit gerecht ga je niet maken als die haat zo diep zit...
quote:
't Is een soort cyclisch verschijnsel he?quote:
Daar hebben we er wel meer van in deze SCquote:Op woensdag 16 september 2020 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is een soort cyclisch verschijnsel he?
We hebben ook een nieuwe DM gate nodig in dat geval, en meer van die onnozelhedenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar hebben we er wel meer van in deze SC
Ik maak altijd een enorme pan, vries dat in porties in. Hele struik erin dus.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?
Hier ook een grote pan, maar dan zonder. Meestal invriezen, en soms gaat de pan in één keer leegquote:Op woensdag 16 september 2020 10:20 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik maak altijd een enorme pan, vries dat in porties in. Hele struik erin dus.
Het recept is voor 300g gehakt 50g bleekselderij. Dus al je meer gehakt doet kun je er meer in kwijtquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |