abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 20:50:13 #1
269689 crew  Viv
pi_195078438
Dit is deel 2 van de zoektocht van @Kyran en mij naar een nieuwe keuken. Zie hier voor deel 1: K&W / Kyran & ViviRAWRS op zoek naar de perfecte keuken

Zo begon het:

Wij wonen sinds de zomer van 2016 in onze huidige woning, maar hebben nog niks aan de keuken veranderd. De huidige keuken zit er (waarschijnlijk) sinds 2000 in. De apparaten beginnen het één voor één te begeven en ook de kasten hebben hun beste tijd gehad. Daarnaast is de indeling echt absurd slecht. De kraan, kookplaat, oven, vaatwasser, afvalbak en servieskast staan ongeveer in dezelfde vierkante meter en als je met twee man in de keuken staat loop je elkaar altijd in de weg. Er is nergens een ruime hoeveel werkblad waar je rustig je gerechten kunt voorbereiden en je staat ook nog eens altijd met je snoet in een bovenkast (of de belachelijk grote en lelijke afzuigkap). In ieder geval genoeg redenen om er verandering in te brengen!

Rondleiding door onze oude keuken:


1: Frontje van magnetron viel er steeds af.
2: Gammele knop, vaak 10x erop rammen voordat deur van de magnetron open ging.
3: Spotjes met halve gare elektra, deden het bijna nooit en sprongen een enkele keer uit zichzelf aan.
4: Donker hol door zwarte achterplaten in combinatie met de spotjes van punt 3 en de bovenkasten.
5: Kapotte kraan, deze kon vanaf koud water meteen doordraaien naar maximaal heet water.
6: Klepje voor het vaatwastablet kon niet meer dicht, en vaatwasser waste vaak niet goed schoon.
7: Enorm aanwezige afzuigkap (zowel qua lawaai als uiterlijk), met onhandige punt naar voren.
8: Gaspitten die soms 5 pogingen nodig hadden voordat ze aan gingen.
9: Koelkast waarvan de bovenste planken kamertemperatuur waren, en de deur om de haverklap open ging.
10: Extra werkblad (IKEA UDDEN O+ ) want te weinig aanrecht.
11: Extra koelkast want zie punt 9.
Vierkant: hier moest je staan voor de vuilnisbak (onder de gootsteen), om handen te wassen, om te koken, om de vaatwasser uit te ruimen, etc.
:')

En zo is het nu:



Wat moet er nog gebeuren?

- Kraan/Quooker/wasbak aansluiten op waterleiding/afvoer.
- Kleine beschadiging van de muurverf aanstippen.
- Granieten werkblad schoonmaken en impregneren.
- Vaatwasser plaatsen en aansluiten op waterleiding/afvoer.
- De verkeerd geleverde koelkast omruilen voor onze diepvries. :D
- Het spotje in de koffie-nis aansluiten.
- Lampen uitkiezen/aanschaffen/installeren.
- Gaten in het plafond (o.a. van afzuigkap) dichten, dus afdekplaat of rooster uitkiezen/aanschaffen/installeren.

[ Bericht 38% gewijzigd door Viv op 16-09-2020 07:46:27 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 20:56:07 #2
269689 crew  Viv
pi_195078586
Zo, hier maar verder dan? :Y)

Ik zal straks de OP updaten want die perfecte keuken is er inmiddels, soort van. :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 22:08:31 #3
269689 crew  Viv
pi_195079764
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het verschil tussen de 2760 en 2770 ook niet eigenlijk, behalve het stroomverbruik.
Heel raar.

Je hebt nu dus 2 (vrijwel) identieke koelkasten staan? :D
Klopt, die van ons is een tikje nieuwer. :D

Het begon te dagen toen onze "diepvries" ook een botervloot en eierrekje bleek te hebben. :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 22:12:58 #4
269689 crew  Viv
pi_195079835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
Als je gaat aanstippen: let dan wel even op ontvetten. Sambal is natuurlijk veel olie en zonde als het alleen een smeerboel wordt ;(
Ik heb het meeste gisteren wel weggehaald met een doekje, aanstippen lijkt me niet echt nodig want het zit straks onder de eettafel. :Y)

Ze hebben vandaag wel een héél klein butsje gemaakt in het zichtbare deel van die muur (boven de kookplaat ergens), dat vlekje van 2 mm ga ik wel aanstippen. :Y

En binnenkort een keer komen kijken dan. *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 22:23:34 #5
269689 crew  Viv
pi_195080004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit snap ik nou écht niet. Perfecte keuken zeg je, en dan ga je consessies doen in je apparatuur op basis van korting.

Apparatuur moet je gewoon altijd zelf kopen, laagste internetprijs. Dat is veel goedkoper dan via keukenzaak (indien zij beweren voor dezelfde prijs te kunnen leveren, verdisconteren ze het in de totaalprijs waardoor het niet opvalt.

Gewoon zelf kopen dus, en keukenzaak in laten bouwen. Over garantie hoef je je geen zorgen te maken. De fabrieksgarantie loopt immers toch via bsh en niet via de keukenzaak.
Uiteindelijk hebben wij geen concessies gedaan op de apparatuur. (Ook niet op de kasten overigens, vanaf het begin stond fineer van echt hout op 1 en dat is het geworden.)

Per apparaat een eigen keuze gemaakt, en ons niet laten leiden door de eventuele voorkeur van de keukenboer of kortingen of extra garantie door alles bij één merk te houden. @Kyran heeft meerdere offertes aangevraagd van webshops maar uiteindelijk toch alles via Jan laten bestellen want hij rekende eerlijke prijzen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 september 2020 @ 22:49:39 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195080487
Carbon Black ovens van Bosch waren mij ook opgevallen, mooie dingen zijn dat. Alleen had Neff een paar features waar ik weg van was (zoals het deurtje dat onder je oven verdwijnt). Neff heeft sowieso net wat leukere features bij ovens en kookplaten.

Siemens had de beste features qua vaatwassers en bij Liebherr kwamen wij in eerste instantie vooral uit door de maten. Niks van BSH-groep heeft fatsoenlijke 140cm koelkasten en diepvriezers. Verder is het natuurlijk wel een topmerk, dus was win-win en prijs vonden wij ook meevallen.

Eigenlijk nergens concessies gedaan zoals @Viv al zei.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 22:52:27 #7
269689 crew  Viv
pi_195080523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:49 schreef Kyran het volgende:
bij Liebherr kwamen wij in eerste instantie vooral uit door de maten. Niks van BSH-groep heeft fatsoenlijke 140cm koelkasten en diepvriezers.
Die 140 cm kwam Jan mee, voor het O+ lijnenspel O+ . Onze kastenwand wordt echt eye candy voor OCD'ers!
  dinsdag 15 september 2020 @ 23:13:34 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195080782
Dit topic mist afbeeldingen! O-)
***
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 23:31:48 #9
269689 crew  Viv
pi_195080990
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 23:13 schreef BE het volgende:
Dit topic mist afbeeldingen! O-)
Zie de inmiddels aangepaste OP. :)
  dinsdag 15 september 2020 @ 23:53:30 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195081151
Prachtig! O+
***
pi_195083813
Het oogt voor mijn smaak wel erg donker.
Mooi maar donker.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195084896
Ik ben benieuwd naar een close-up van het blad! Ziet er mooi uit en lijkt goed te combineren met de frontjes. Ik zoek zelf nog een blad voor de vervanging van ons goedkope keukenblad op termijn.

Dat blauw is wel heel blauw. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195085161
Ik vind het mooi. Donker, maar daardoor ook heel chic en knus O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 september 2020 @ 11:01:33 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195085336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het mooi. Donker, maar daardoor ook heel chic en knus O+
Thanks!

@Claudia_x
Zal van de week een foto maken met fatsoenlijke camera. Mijn telefoon maakt het echt te blauw en dat is het eigenlijk echt niet. Zal dan ook even close-up foto van blad maken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 16 september 2020 @ 17:30:17 #15
269689 crew  Viv
pi_195093374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd naar een close-up van het blad! Ziet er mooi uit en lijkt goed te combineren met de frontjes. Ik zoek zelf nog een blad voor de vervanging van ons goedkope keukenblad op termijn.
Dit is geborsteld graniet, de kleur gaat richting zwart zodra we het geïmpregneerd hebben (morgen of zo).


  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 16 september 2020 @ 17:40:38 #16
269689 crew  Viv
pi_195093602
- Kraan/Quooker/wasbak aansluiten op waterleiding/afvoer.

Loodgieter was er weer vandaag, die was wel onder de indruk van het verschil met de vorige keer (toen geen keuken en witte, ongestuukte muren). :D

  woensdag 16 september 2020 @ 18:44:41 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195094580
Oh, wat heerlijk klein in je kastje! Ik wil hem ook zo graag, maar door gedoe (heeeel lang verhaal) heeft mijn lief besloten dat ik hem zelf zal moeten betalen dus ik moet eerst mijn business iets stabieler krijgen. :+
***
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 16 september 2020 @ 21:09:42 #18
269689 crew  Viv
pi_195098182
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:44 schreef BE het volgende:
Oh, wat heerlijk klein in je kastje! Ik wil hem ook zo graag, maar door gedoe (heeeel lang verhaal) heeft mijn lief besloten dat ik hem zelf zal moeten betalen dus ik moet eerst mijn business iets stabieler krijgen. :+
Ja, nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar dat lange verhaal. :D
  woensdag 16 september 2020 @ 21:52:20 #19
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_195099233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:12 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik heb het meeste gisteren wel weggehaald met een doekje, aanstippen lijkt me niet echt nodig want het zit straks onder de eettafel. :Y)

Ze hebben vandaag wel een héél klein butsje gemaakt in het zichtbare deel van die muur (boven de kookplaat ergens), dat vlekje van 2 mm ga ik wel aanstippen. :Y

En binnenkort een keer komen kijken dan. *O*
Haha komt goed :D Zie nu hoe het fineer doorloopt, da’s echt mooi vakwerk! _O_
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 16 september 2020 @ 22:29:43 #20
269689 crew  Viv
pi_195100381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
Zie nu hoe het fineer doorloopt, da’s echt mooi vakwerk! _O_
Ja, daarom zijn we ook bij deze specifieke Jan uitgekomen. O+

Hij heeft eerder de keuken in de winkel van @Legwieh gemaakt:


Eerste gesprek bij Jan, vroeg hij natuurlijk hoe we bij hem uitgekomen waren. Ik vertelde dat we foto's gezien hebben van een mooie keuken in een voormalige buurtwinkel, maar dat zei hem niet direct iets, een naam zou handig zijn. Toen heb ik dus maar gezegd dat ik de eigenaar alleen als "Legwieh" ken. :D
  donderdag 17 september 2020 @ 08:14:22 #21
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_195103884
En toen wist hij natuurlijk meteen om wie het ging :7
pi_195103963
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:40 schreef Viv het volgende:
- Kraan/Quooker/wasbak aansluiten op waterleiding/afvoer.

Loodgieter was er weer vandaag, die was wel onder de indruk van het verschil met de vorige keer (toen geen keuken en witte, ongestuukte muren). :D

[ afbeelding ]
O, daar ga je zo vaak blij mee zijn!

Mooi keukenbald ook, trouwens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 17 september 2020 @ 12:09:13 #23
269689 crew  Viv
pi_195107456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:14 schreef IrishBastard het volgende:
En toen wist hij natuurlijk meteen om wie het ging :7
Nee, toen noemde hij een naam maar die zei mij natuurlijk weer niks. :s) Uiteindelijk kwamen we er wel uit hoor, ook omdat @Legwieh in diezelfde periode een afspraak had voor een nieuwe keuken bij zijn moeder thuis. Zo gaat dat dus als je vakwerk levert, nul marketing nodig. O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 september 2020 @ 00:03:10 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195140181
Nu de keuken een paar dagen in gebruik is zijn er toch een paar kleine puntjes die niet helemaal lekker zijn -O-

Alle vertrouwen in dat het opgelost gaat worden, maar toch is het irritant.

• Vaatwasser moet nog geleverd worden.

• Diepvries moet nog geleverd en omgeruild worden met de verkeerd geleverde koelkast.

• Spotje in de nis moet nog gemaakt worden

• Zijwand bij de koelkast heeft soms een heel irritante trilling. Ik kan daar dus echt niet tegen. Gelukkig is het al weg bij een lichte aanraking, maar om daar nou de hele dag te gaan staan o|O

• Vandaag kwam ik er achter dat er een verkeerde recirculatieset is geinstalleerd -O- Nagevraagd bij Jan en hij zegt dat hij dit als set heeft besteld bij Neff en dat het zou moeten kloppen. Hij gaat volgende week wel even bellen met Neff om het uit te zoeken. Volgens de bijgeleverde montagehandleiding klopt er in ieder geval niks van. Een voordeel van deze kookplaat was juist dat je de koolstoffilters vanaf de bovenkant kon verwisselen. Hoe het nu is geinstaleerd moeten wij alsnog achter de lades / onder de kasten kruipen om het te verwisselen. Geen ramp, maar niet leuk als je er van te voren juist goed over hebt nagedacht.

• Tijdens het afwassen ( :X }:| ) hadden wij opeens een klein plasje met water onder de kast. Het lijkt er op dat er water tussen spoelbak en werkblad kan komen en dan tussen de wanden door van de spoelbakkast en de hoekkast naar beneden sijpelt -O- -O- -O-

Verder echt heel tevreden met de keuken. Precies geworden zoals wij wilden en ook met de indeling zijn wij super blij. Vandaag toch aardig wat tijd met z'n tweeën in de keuken gestaan en geen enkele keer "JE STAAT IN DE WEG" geroepen :D

Nu hopen dat alles snel en zonder al te veel gedoe opgelost kan worden.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 september 2020 @ 00:29:22 #25
269689 crew  Viv
pi_195140496
Voor de volledigheid: die bovenste 3 punten waren op de dag van installatie al bekend, de onderste 3 punten hebben we later ontdekt. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:03 schreef Kyran het volgende:
Vandaag toch aardig wat tijd met z'n tweeën in de keuken gestaan en geen enkele keer "JE STAAT IN DE WEG" geroepen :D
*O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 september 2020 @ 10:39:40 #26
269689 crew  Viv
pi_195143426
We kunnen trouwens nog wel wat input gebruiken van jullie: wat is een handige en mooie plek om de handdoek/theedoek op te hangen?

Ik heb dat al maanden geleden aangekaart bij @Kyran, en hij wilde het toen aan de binnenkant van een kastdeurtje doen, maar puntje bij paaltje wil hij niet dat we de hele tijd met natte handen aan een kastdeurtje komen. :P

@Claudia_x nog leuke Pinterest-voorbeeelden?
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 12:27:29 #27
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195144749
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:03 schreef Kyran het volgende:
• Zijwand bij de koelkast heeft soms een heel irritante trilling. Ik kan daar dus echt niet tegen. Gelukkig is het al weg bij een lichte aanraking, maar om daar nou de hele dag te gaan staan
Dat lijkt mij wel heel kut eigenlijk; is de koelkast dan gewoon zo scheef erin gezet dat hij contact maakt met de buiten wand van de keuken ? Dat moet dan haast wel...

Maar als de koelkast iedere paar uur dat trillende geluid produceert is wel }:|

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:03 schreef Kyran het volgende:
• Tijdens het afwassen ( :X }:| ) hadden wij opeens een klein plasje met water onder de kast. Het lijkt er op dat er water tussen spoelbak en werkblad kan komen en dan tussen de wanden door van de spoelbakkast en de hoekkast naar beneden sijpelt -O- -O- -O-

Hoop toch dat de spoelbak wel goed gekit is in het blad.. :o
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 02:36:29 #28
269689 crew  Viv
pi_195157629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat lijkt mij wel heel kut eigenlijk; is de koelkast dan gewoon zo scheef erin gezet dat hij contact maakt met de buiten wand van de keuken ? Dat moet dan haast wel...

Maar als de koelkast iedere paar uur dat trillende geluid produceert is wel }:|
Scheef zit het sowieso niet. :) Hoeveel ruimte er tussen koelkast en buitenwand zit kunnen wij niet zien, maar dit zal inderdaad minimaal zijn. De lengte van het muurtje achter de kastenwand was wel een beperkende factor namelijk, we hebben dit zo efficiënt mogelijk willen benutten en daardoor had hij nauwelijks speling. Het goede nieuws is dat we het trillen bij nader inzien alleen de eerste dag gehoord hebben. Misschien speelt het dus vooral bij het op gang komen vanaf kamertemperatuur (en die zal bij ons afgelopen dinsdag circa 30 graden geweest zijn). :Y)
quote:
[..]

Hoop toch dat de spoelbak wel goed gekit is in het blad.. :o
Wij denken dat er inderdaad iets met de kit niet goed is gegaan, hopelijk is dat makkelijk op te lossen.

Verder nog steeds blij met de keuken! *O* We zijn nu kasten aan het indelen/inruimen. En @Kyran heeft vandaag de WiFi-functie van de oven en kookplaat in gebruik genomen. Kreeg hij een pushbericht op zijn telefoon dat het water op was van de stoomoven. :D _O- :')
pi_195159234
Ben nog benieuwd naar het totaalplaatje! Wat je handdoek en theedoek betreft: ik zou plakhaakjes aan de zijkant van de hoge of lage kasten bevestigen. Je kunt mooie haken kopen en die bevestigen met dubbelzijdige plakkers die je ook weer goed kunt verwijderen zodat je je keuken niet beschadigt. Misschien heb je nog ruimte bij de muur daar waar de zwarte, lage kasten ophouden. Belangrijk is in ieder geval dat je er makkelijk bij kunt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 10:58:00 #30
269689 crew  Viv
pi_195160067
@Claudia_x Mijn ervaring met dingen die plakken en restloos te verwijderen zouden zijn is niet zo goed. Ik heb bijvoorbeeld in een studentencomplex waar we geen gaten mochten boren van die Tesa "kauwgom" voor posters gebruikt, maar bij het verwijderen een paar jaar later kwam de muurverf mee. :@

Maar als jij producten weet die echt, écht restloos te verwijderen zijn (ook bij ondergrond X of pas na tig jaar), hoor ik graag welke dat zijn. :Y)

De haakjes zaten voorheen aan het begin van de keuken (waar de hoge wand is), maar dat lijkt ons nu zonde van het moois daar. :P Een ander idee is aan de binnenkant van de koffie-nis (uit het zicht, dichtbij de kraan dus niet de hele keuken onder druppen). Nadeel daarvan is dat onze peuter daar nog jaren niet bij zal kunnen, terwijl we graag haar zelfstandigheid stimuleren.
pi_195160194
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:58 schreef Viv het volgende:
@:Claudia_x Mijn ervaring met dingen die plakken en restloos te verwijderen zouden zijn is niet zo goed. Ik heb bijvoorbeeld in een studentencomplex waar we geen gaten mochten boren van die Tesa "kauwgom" voor posters gebruikt, maar bij het verwijderen een paar jaar later kwam de muurverf mee. :@

Maar als jij producten weet die echt, écht restloos te verwijderen zijn (ook bij ondergrond X of pas na tig jaar), hoor ik graag welke dat zijn. :Y)

De haakjes zaten voorheen aan het begin van de keuken (waar de hoge wand is), maar dat lijkt ons nu zonde van het moois daar. :P Een ander idee is aan de binnenkant van de koffie-nis (uit het zicht, dichtbij de kraan dus niet de hele keuken onder druppen). Nadeel daarvan is dat onze peuter daar nog jaren niet bij zal kunnen, terwijl we graag haar zelfstandigheid stimuleren.
niet lulig gedoeld hoor, maar design voor zelfstandigheid kids lijkt me niks, dus waarom niet tijdelijk voor peuter een handoekje aan een zuignap ergens?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 11:19:29 #32
269689 crew  Viv
pi_195160387
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 11:06 schreef liedetector het volgende:
waarom niet tijdelijk voor peuter een handoekje aan een zuignap ergens?
Ja, het zou goed kunnen dat we op zoiets uitkomen. :)
  zondag 20 september 2020 @ 11:30:09 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195160535
Handdoek aan het kind zelf vastmaken, opgelost!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195160544
Mijn ervaring is met zuignappen juist weer waardeloos. Heb je niet een stukje muur over aan het einde van de zwarte, lage kasten?

Ik zal eens kijken welke dubbelzijdige strips wij precies hebben. Ik heb ooit een IXXI gehad en het is me daarbij opgevallen dat die strips na jaren nog heel goed van de muur gingen zonder beschadigingen achter te laten. Dat is indertijd voor mij aanleiding geweest zulke strips weer eens te proberen. Al onze sensoren zitten ermee vast. Er zit een een stuk aan waar je aan moet trekken en dan komt de strip langzaam los.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 11:30:52 #35
269689 crew  Viv
pi_195160545
quote:
12s.gif Op zondag 20 september 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
Handdoek aan het kind zelf vastmaken, opgelost!
:D
pi_195160631
Wat je ook nog zou kunnen doen, als je die kunt vinden, is dezelfde greep erbij kopen als je nu bij de hoge kasten hebt, maar dan in een groter formaat. Horizontaal monteren en voilà, mooie handdoekstang. Als je fraaie hand- en theedoeken koopt, is het niet ontsierend..
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195160744
Kan geen link plaatsen nu. Kijk even op www.proidee.nl en zoek op handdoekhouder push en pull. Super handige dingen, geen bevestiging nodig!
Is dat zo?
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 13:11:10 #38
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_195161944
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 11:45 schreef Smallish het volgende:
Kan geen link plaatsen nu. Kijk even op www.proidee.nl en zoek op handdoekhouder push en pull. Super handige dingen, geen bevestiging nodig!
Deze bedoel je waarschijnlijk ?

https://www.proidee.nl/ho(...)T_REFERENZ=200229570

pi_195162340
quote:
Yep, dank je!

Hang je op aan een keukendeurtje, ik heb soortgelijke, erg handig. Ook bijvoorbeeld in de bijkeuken, als die hebt. Geen beschadigingen en overal te gebruiken.
Is dat zo?
pi_195163074
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 13:39 schreef Smallish het volgende:

[..]

Yep, dank je!

Hang je op aan een keukendeurtje, ik heb soortgelijke, erg handig. Ook bijvoorbeeld in de bijkeuken, als die hebt. Geen beschadigingen en overal te gebruiken.
Top tip!
Gaan wij ook bestellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 15:01:54 #41
269689 crew  Viv
pi_195163593
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Top tip!
Gaan wij ook bestellen.
Waar hing jullie keukenhanddoek tot nu toe dan? Of is dit net zoiets als plinten? :')
  zondag 20 september 2020 @ 15:05:23 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195163680
Wij hebben van die haakjes van Ikea, eigenlijk van zo'n badkamerserie, ze passen ook perfect op de zijkant van de rechthoekige wastafel, maar dus ook precies op de keukenkastdeurtjes.

Even zoeken, brb.
Edit: Deze...
https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-10197671/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195163768
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Viv het volgende:

[..]

Waar hing jullie keukenhanddoek tot nu toe dan? Of is dit net zoiets als plinten? :')
Dit was onze voorlopige oplossing, die duidelijk nog een betere (voorlopige?) oplossing behoefde:



:D :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 september 2020 @ 15:20:39 #44
269689 crew  Viv
pi_195163956
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef miss_sly het volgende:
Dit was onze voorlopige oplossing, die duidelijk nog een betere (voorlopige?) oplossing behoefde:

[ afbeelding ]

:D :')
:D
Of kleinere theedoeken kopen. 8-)
pi_195164514
Bij ons hangt zoiets aan een deurtje:
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp

Die van ons is van rvs, SoLow en action hebben ze vaak liggen. Kost niks, je hangt het op en je kan theedoeken ook goed te drogen hangen :s)

Btw: mooie keuken! ^O^
pi_195166684
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 15:20 schreef Viv het volgende:

[..]

:D
Of kleinere theedoeken kopen. 8-)
Deze zijn net nieuw, ik vond de kleur zo mooi <3

Voordeel van die andere is dat je ze er niet per se aan de punt in hoeft te duwen, maar ook een zijkant kunt gebruiken. Dan past het net, denk ik :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195166905
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Deze zijn net nieuw, ik vond de kleur zo mooi <3

Voordeel van die andere is dat je ze er niet per se aan de punt in hoeft te duwen, maar ook een zijkant kunt gebruiken. Dan past het net, denk ik :P
Dat is inderdaad het nadeel van haakjes, je moet echt de lussen gebruiken. Bij die van Pro-idee kan je ook een zijkant gebruiken.
Is dat zo?
pi_195167349
Ik heb dezelfde haken als Leandra, maar hang gewoon mijn doeken eroverheen, niet aan een lusje. Dus gewoon midden van een zijkant erover draperen. Blijft prima hangen.

Alleen bij superkleine haakjes zijn de lussen toch nodig?
pi_195167845
Handige oplossing! Je hebt ze ook in deze variant:



En er zijn nog meer soorten en kleuren:





Deze vind ik ook wel slim, al is dat te hoog voor kinderen:



Je hebt zelfs tegels voor handdoeken. :D

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195167956
Ik vind die hanger ik om een handdoek overheen te hangen denk ik nog beter. Morgen even rustig bekijken en iets bestellen.

Die tegels zijn briljant :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195168088
Die tegels! :D
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')