De overaandacht voor Van Aert.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Wat zou er vermoeiender zijn, de overaandacht voor Van Aert, of de overaandacht daarvoor hier?
Nou ja, NPO1 is in HD en de Belg niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet op De Belg?
Welke sprinters heb je het over? Bedoel je of Oss ze buiten tijd wil gaan rijden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:16 schreef Fretwork het volgende:
Zou Oss ook mee zijn om het tempo hoog te houden tegen eventuele sprinters?
Al is zelfs Ewan nog mee
Dit is de toekomst, hé. Als Miesjel en Jose met de Vut gaan, zijn we uitgeleverd aan de talentloze generatie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Christophe, ik ga even wat anders doen.
Sprinters zoals Ewan, maar toen zag ik dat die er gewoon bij zat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke sprinters heb je het over?
Dit zei je eergisteren ook al.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is de toekomst, hé. Als Miesjel en Jose met de Vut gaan, zijn we uitgeleverd aan de talentloze generatie.
Een paar jaar Renaat ter overbrugging.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is de toekomst, hé. Als Miesjel en Jose met de Vut gaan, zijn we uitgeleverd aan de talentloze generatie.
Heb ik dat eergisteren gezegd?quote:
Mijn oprechte excuses, het was Szura.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik dat eergisteren gezegd?
quote:Op zondag 13 september 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Als de oudjes met pensioen gaat blijven er echt alleen nog maar klojo’s over bij Sporza he, waar moeten we dan naar de koers kijken?
Ik weet heel goed wat ik wel en niet op dit forum neerpleur.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, het was Szura.
[..]
Die kunnen er gewoon helemaal niks van. Wat dacht jij dan, dat ze pech hadden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
B&B koerst leuker dan bijvoorbeeld Total Direct Energie.
Hij wilde gaan in dienst van Froome, maar dat zit er nu niet zo snel in denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Bernal normaal gesproken naar de Vuelta?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
Winner heeft wel eens betere benen gehad.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef Ericr het volgende:
Colombiaantjes branden steeds sneller op.
Iegen is inmiddels ook wel 40 alquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef Ericr het volgende:
Colombiaantjes branden steeds sneller op.
Liever niet. Dan krijg je in de exclusieve Giro een mensonterend duo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mag hopen dat ze bij Eurosport beslissen om in de toekomst Jeroen en Karsten op de Tour te zetten...
Die kunnen gewoon alle grote rondes doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever niet. Dan krijg je in de exclusieve Giro een mensonterend duo.
Dan betaal ik met liefde het dubbele voor de Playerquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon alle grote rondes doen natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |