Je had beter kunnen vragen of hij in het verleden nog een andere sport heeft gedaan.quote:Op zondag 13 september 2020 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar domme vragen stellen hoor, zoals:
"Die Roglies die nu eerste staat, is die nieuw? Nog nooit van gehoord."
Er is een grote grindbak aanwezig?quote:Op zondag 13 september 2020 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las dat Mugello een echt Max circuit is.
Veel vrouwtjes in de buurt om in elkaar te rossenquote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is een grote grindbak aanwezig?
Vrijwel alleen maar.quote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overal een gigabak 2 cm naast het circuitquote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als echt dagjesvolkpersoon weet ik daar natuurlijk niks van af.quote:Op zondag 13 september 2020 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Je had beter kunnen vragen of hij in het verleden nog een andere sport heeft gedaan.
Nee is het antwoordquote:Op zondag 13 september 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Zal Carl iets nuttigs te melden hebben?
Dat is zelfde als vragen of Christophe het vandaag kort gaat houden...quote:Op zondag 13 september 2020 14:25 schreef franklop het volgende:
Zal Carl iets nuttigs te melden hebben?
In F1 vinden ze het goed en slim als Max die auto weer eens in de muur boortquote:Op zondag 13 september 2020 14:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las dat Mugello een echt Max circuit is.
Het chauvinistische gehalte is dit jaar wel extreem bij de Belgen.quote:Op zondag 13 september 2020 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helaas helaas geen landgenoten, maar wel ploeggenoten van Van Avermaet.
Wellicht even informeren naar Mollema en Gesink in het klassement.quote:Op zondag 13 september 2020 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als echt dagjesvolkpersoon weet ik daar natuurlijk niks van af.
Ik vind TDF zo wel prima eigenlijk. Weinig vervelend gedrag.quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker toch? Dagjesvolk kijkt naar Maxie.
Geesinkquote:Op zondag 13 september 2020 14:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht even informeren naar Mollema en Gesink in het klassement.
Hopen op Jeroen en Karstenquote:Op zondag 13 september 2020 14:28 schreef Szura het volgende:
Als de oudjes met pensioen gaat blijven er echt alleen nog maar klojo’s over bij Sporza he, waar moeten we dan naar de koers kijken?
Danny Nelissen met Stef Clement/Boogerd of een andere oud-renner met een fatsoenlijk inzicht en durf om wat te zeggen zou ook wel prima kunnen worden.quote:
Dit ja. Zolang ze Maarten Tjallingiiii maar buiten de deur latenquote:Op zondag 13 september 2020 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Danny Nelissen met Stef Clement/Boogerd of een andere oud-renner met een fatsoenlijk inzicht en durf om wat te zeggen zou ook wel prima kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |