Alleen omdat je een tv-programma voor seniele semi-boomers niet kent?quote:
Mijn ene opa haatte Duitsland en de andere was er ook niet kapot van, maar ging wel gewoon daar op vakantie.quote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Mijn opa heeft notabene in een werkkamp in Berlijn gezeten en zelfs hij toog in de jaren 70 al vrolijk naar Duitsland in zijn kevertje.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat je een tv-programma voor seniele semi-boomers niet kent?
jaquote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou je je juist blij om moeten zijn, dat betekent dat je nog een jong bloempje bentquote:
modus spamde het al via dmquote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je het al op YouTube opgezocht?
High fivequote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
kreeg gisteren ook al te horen da ik uit de generatie patat kom
Ik ken het ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen roepen zoveel.quote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb ik met Frankrijkquote:Op maandag 14 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland staat bij mij niet echt hoog op de lijst van bestemmingen waar ik graag heen wil. Heb er niks op tegen maar denk er gewoon niet aan
Mja Frankrijk gingen we vroeger altijd naartoe op vakantie dus daar ben ik mee opgegroeid, en Frans was ook wel mijn beste vreemde taal op schoolquote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met Frankrijk
Hoewel de taal me wel tegenstaat.
Bij Frankrijk denk ik toch vaak aan cremeren aan de zee of op de camping in de regen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met Frankrijk
Hoewel de taal me wel tegenstaat.
Ik heb al jong goede vakantieherinneringen aan Duitsland en intussen zoveel met Duitsers gewerkt dat ik weet dat er van heel veel vooroordelen weinig klopt. Er zijn zelfs Duitsers met humorquote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ene opa haatte Duitsland en de andere was er ook niet kapot van, maar ging wel gewoon daar op vakantie.
Ik snap het gewoon niet. Maar dan wel eens in de zoveel tijd in Kleve drank inslaan.
Welke kleur heeft Pino?quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke kleur heeft Pino?
(Zo pesten we vroeger altijd een jongen uit een arm gezin met een zwart-wit tv)
Jij bent gewoon generatie Y hoorquote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Dat was voor mij Duitslandquote:Op maandag 14 september 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja Frankrijk gingen we vroeger altijd naartoe op vakantie dus daar ben ik mee opgegroeid, en Frans was ook wel mijn beste vreemde taal op school
Frankrijk is wel een monsterlijk mooi land.quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Frankrijk denk ik toch vaak aan cremeren aan de zee of op de camping in de regen.
Al was Normandië écht heel tof.
Putain.quote:Op maandag 14 september 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was voor mij DuitslandEn Hongarije.
Frans eindexamen had ik een 10 voor, maar ik ben alles inmiddels wel vergeten.
Ja echt erg is dat. Zeven jaar Frans gehad en poef. Weg.quote:Op maandag 14 september 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was voor mij DuitslandEn Hongarije.
Frans eindexamen had ik een 10 voor, maar ik ben alles inmiddels wel vergeten.
Jezusquote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke kleur heeft Pino?
(Zo pesten we vroeger altijd een jongen uit een arm gezin met een zwart-wit tv)
Elk land heeft wel wat leuks denk ik. Behalve Pakistan.quote:Op maandag 14 september 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Vind zowel Frankrijk als Duitsland een tof vakantieland
Beetje jammer van de Fransen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Frankrijk is wel een monsterlijk mooi land.
Dat heb ik ook, onbegrijpelijke taal die Romeinen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt erg is dat. Zeven jaar Frans gehad en poef. Weg.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pas je nog in al je kleding? Wil je daarin blijven passen?
Geweldige stranden in Frankrijk, zeker in de Golf van Biscaje echt een genotquote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Frankrijk denk ik toch vaak aan cremeren aan de zee of op de camping in de regen.
Er zijn best gebieden die ik wil zien. Maar andere delen van Europa trekken harder. Wandelen vind ik heerlijk in Engeland of Duitsland, maar het komt niet eens in me op om dat in Frankrijk te doen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je geniet van 100.000 doodgeschoten geallieerden?quote:Op maandag 14 september 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geweldige stranden in Frankrijk, zeker in de Golf van Biscaje echt een genot. Al zou ik daar nu niet meer zo snel de zee in gaan terwijl ik dat als kind dus wel deed. Normandië is in zijn algemeenheid sowieso wel het fijnste gebied van Frankrijk, zowel qua geschiedenis als omgeving
Bij mij was het wel opeens weer snel terug toen ik door de Gendarmerie aan de kant werd gezetquote:Op maandag 14 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xennial the warrior princess.
Waarom niet, ga eens de bergen in daar.quote:Op maandag 14 september 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn best gebieden die ik wil zien. Maar andere delen van Europa trekken harder. Wandelen vind ik heerlijk in Engeland of Duitsland, maar het komt niet eens in me op om dat in Frankrijk te doen, bijvoorbeeld.
Wat had je uitgespookt?quote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het wel opeens weer snel terug toen ik door de Gendarmerie aan de kant werd gezet
Zelfs Duits is ver weggezakt, merkte ikquote:Op maandag 14 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeej patatgeneratie.quote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
[ afbeelding ]
Generaties plus de bijbehorende vooroordelen.
Ja misschien niet helemaal goed verwoordquote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je geniet van 100.000 doodgeschoten geallieerden?![]()
De Alpen![]()
Parijs![]()
Het zuiden
Ik kan echt geen Duits, ook meteen weer uit m'n vakkenpakket geflikkerdquote:Op maandag 14 september 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs Duits is ver weggezakt, merkte ikAls ik even kon nadenken over wat ik wilde zeggen, ging het wel, maar spontaan antwoorden was een dingetje
Godverdomme dan wil ik nog steeds op zn minst FRIETgeneratie heten jaquote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
[ afbeelding ]
Generaties plus de bijbehorende vooroordelen.
Barbaarquote:Op maandag 14 september 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien niet helemaal goed verwoordMaar vind dat echt een fascinerend gebied, laatste keer dat ik daar was hadden ze net weer een heel bunkercomplex gevonden. Daar mocht eigenlijk nog geen publiek heen maar ik mocht toch kijken, stonden zelfs nog de bedden in de bunkers en zulks
Vaak genoeg doenquote:Op maandag 14 september 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs Duits is ver weggezakt, merkte ikAls ik even kon nadenken over wat ik wilde zeggen, ging het wel, maar spontaan antwoorden was een dingetje
Dat had ik niet met de Guardia Civil. Ik heb dan ook nooit Spaans gehadquote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het wel opeens weer snel terug toen ik door de Gendarmerie aan de kant werd gezet
Hoezo nou weer barbaar, gewoon interesse in geschiedenis.quote:
Zie je wel hoe negatief deze schets is?quote:
Wat zei je tegen ze 'tu madre es una puta y dos cervezas por favor'?quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat had ik niet met de Guardia Civil. Ik heb dan ook nooit Spaans gehad
Ja, maar dan zit ik toch liever ergens in een kneuterig Engels dorpje of zoquote:Op maandag 14 september 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet, ga eens de bergen in daar.
herken mij wel in die generatie hoorquote:Op maandag 14 september 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel hoe negatief deze schets is?
De patatgeneratie is passief en de nieuwste generatie waarschijnlijk de meest geniale generatie die er tot nu toe zal zijn.
Patat.quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dan wil ik nog steeds op zn minst FRIETgeneratie heten ja
quote:Op maandag 14 september 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zei je tegen ze 'tu madre es una puta y dos cervezas por favor'?
Relatief gezien iets te hard gereden (160/70 waar je 90 mocht), was het straatgedeelte van Le Mans, daar stonden ze gewoon de hele dag aan de lopende band boetes uit te schrijvenquote:
Truste Berkjequote:Op maandag 14 september 2020 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga slapen en dromen over patat.
Met Britten kan ik echt heerlijk praten. In die Harry Potter-trein echt drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met een paar andere reizigersquote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef CherryLips het volgende:
In Engeland moet ook nog even een knop om
Gewoon lekker in je korte broek een vers gebakken stokbrood halen en lekker op het gemakje barbecueën staat me toch meer aan hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik toch liever ergens in een kneuterig Engels dorpje of zo
Die hele cultuur ligt me ook meer. Gewoon om zes uur aan tafel, een goed bord vreten voor je neus, geen geneuzel.
Ja haha jij welquote:Op maandag 14 september 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
herken mij wel in die generatie hoor
Drie uur lang, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Britten kan ik echt heerlijk praten. In die Harry Potter-trein echt drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met een paar andere reizigers
Met Britten kan ik ook wel goed overwegquote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Britten kan ik echt heerlijk praten. In die Harry Potter-trein echt drie uur aan een stuk zitten ouwehoeren met een paar andere reizigers
Barbecueën kan in Engeland toch ook?quote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker in je korte broek een vers gebakken stokbrood halen en lekker op het gemakje barbecueën staat me toch meer aan hoor.
Ja uiteraard wie kan er nou geen Engels?quote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en warm laat eten, gemoedelijk, slow, korte rokjes, ik hou toch wel van Fr.quote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker in je korte broek een vers gebakken stokbrood halen en lekker op het gemakje barbecueën staat me toch meer aan hoor.
Met een pauze van een uurtje in Mallaigquote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie uur lang, moet er niet aan denken
Nou eh, jij vermoedelijk?quote:Op maandag 14 september 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja uiteraard wie kan er nou geen Engels?
De meeste Nederlanders spreken beroerd Engelsquote:Op maandag 14 september 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja uiteraard wie kan er nou geen Engels?
Duits kan ik lullen als brugman, zelfs Spaans en Italiaans kom ik een eind mee, maar Frans.
Beter dan de meeste Duitsers...quote:Op maandag 14 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders spreken beroerd Engels
Zo’n kort rokje zal je vast goed staan.quote:Op maandag 14 september 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en warm laat eten, gemoedelijk, slow, korte rokjes, ik hou toch wel van Fr.
Dat kloptquote:
Beter dan Duitsers, Fransen, Spanjaarden en Italianen in ieder geval welquote:Op maandag 14 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee Engels spreek ik toch heel goed.quote:Op maandag 14 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alleen Scandinaviërs spreken behoorlijk Engels.quote:Op maandag 14 september 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter dan Duitsers, Fransen, Spanjaarden en Italianen in ieder geval wel
Wil je niet weten, moet alleen ff mijn benen scherenquote:Op maandag 14 september 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n kort rokje zal je vast goed staan.
Sowieso is het OV tijdens het reizen bij uitstek de plek om in contact te komen met andere mensen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerel uit Newcastle dacht dat ik uit Canada kwam. Misschien toch ergens een accent van mijn moeder opgepiktquote:Op maandag 14 september 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Engels spreek ik toch heel goed.
Na een uur zuipen en ouwehoeren met Engelsen vraagt zo’n gast of ik uit de buurt van Londen kwam qua accent.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso is het OV tijdens het reizen bij uitstek de plek om in contact te komen met andere mensen.
ik ben ¤150 pre-tickerquote:Op maandag 14 september 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er al iemand op de ticker gestaan?
Daar denkt heel de rest van de wereld gelukkig anders overquote:Op maandag 14 september 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
degenen die Engels kunnen zijn meestal behoorlijk, maar er zijn er daar meer dan in NL die het nauwelijks spreken.quote:Op maandag 14 september 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alleen Scandinaviërs spreken behoorlijk Engels.
Maar dat accentquote:Op maandag 14 september 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar denkt heel de rest van de wereld gelukkig anders over
Yes but for this time we see it through the fingers.quote:
Ik heb vooral met jonge Scandinaviërs gewerkt. Die spraken prima Engels, maar hadden vaak al een Engelstalige studie gedaan.quote:Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degenen die Engels kunnen zijn meestal behoorlijk, maar er zijn er daar meer dan in NL die het nauwelijks spreken.
En zakelijk heb ik erg veel Scandinaviers gesproken door de jaren heen
Scandi's die Engels praten klinken ook als Scandi's die Engels pratenquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das verschrikkelijkmaar daar geven alleen wij om
Ja, kutmensen. Keerzijde van de vrijheid: die mogen ook bestaan. Was niet mijn idee of zo verderquote:
Gruwelijk, grrrrruwelijk gggerrrmaansquote:Op maandag 14 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Scandinaviërs klinken goed in het Engels vanwege de klanken. Nederlands is te Germaans.
bij onze Scandinavische bedrijven spreken bv monteurs nauwelijks Engels, terwijl die het in NL veelal prima beheersen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vooral met jonge Scandinaviërs gewerkt. Die spraken prima Engels, maar hadden vaak al een Engelstalige studie gedaan.
Eén van mijn Zweedse collega’s klonk wel een beetje als de Swedish chefquote:Op maandag 14 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scandi's die Engels praten klinken ook als Scandi's die Engels praten
Gewaagd UitStraling, gewaagdquote:Op maandag 14 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scandi's die Engels praten klinken ook als Scandi's die Engels praten
Germaans klinkt te Nederlandsquote:Op maandag 14 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Scandinaviërs klinken goed in het Engels vanwege de klanken. Nederlands is te Germaans.
Roennie Flexquote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Ronnie Flex bij Op1
Vroeger was die nog wel leuk als bijrolletje bij Polska
Het neusje van de Noorse zalmquote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij onze Scandinavische bedrijven spreken bv monteurs nauwelijks Engels, terwijl die het in NL veelal prima beheersen.
Kantoorpersoneel is ook maar matig. Dus je zal idd met een selecte groep gesproken hebben
https://web.archive.org/w(...)antaene-tun-100.htmlquote:. Was passiert, wenn ein Infizierter das Haus verlässt?
Gelingt dem Infizierten dennoch die Flucht, darf die zuständige Behörde diesen im Rahmen des Verwaltungszwangs mit Gewalt wieder in Gewahrsam nehmen und in Quarantäne unterbringen. Als letzte Möglichkeit dürfte sogar von der Schusswaffe Gebrauch gemacht werden, denn die Ansteckungsgefahr für eine Vielzahl von Personen wäre so hoch, dass zur Verhinderung der weiteren Ausbreitung geboten sein kann, flüchtige Patienten unschädlich zu machen.
Ik zal niet claimen dat ik native klink, maar mensen horen aan mij niet dat ik uit Nederland kom. Ook Nederlanders niet.quote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Engelse uitspraak is ook kut. Ik heb spraakles gehad alles. Maar mijn Nederlands is ook te gehaast, slik ik ook de helft in en let ik niet op intonatie. Dat is in het Engels niet anders.
ai ai ai ben aan het verslappenquote:Op maandag 14 september 2020 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 13-09-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 100 Budapestenaar
02 070 Amarantha
03 057 Dr_Flash
04 056 Zilverberk
05 047 Karzai
06 044 bitterbal
07 038 LTVDK
08 033 UitStraling
08 033 Samzz
10 029 Lospedrosa
11 028 EttovanBelgie
12 020 liesje1979
12 020 Gruj0
12 020 CherryLips
12 020 Bos81
16 018 mschol
17 017 kwiwi
18 016 Citizen.Erased
19 015 Fokkerin
20 010 engine
20 010 crv
22 008 IJsdraakje
23 005 Koen66
24 003 Modus
24 003 goldfinger1963
26 002 DW457
26 002 friemelaar
28 001 van_Lamehuizen
28 001 moemoe
28 001 DaMart
28 001 gianni61
28 001 StraightEdge
28 001 Muck
klik hier voor meer stats
Mensen denken dat ik Duits ben.quote:Op maandag 14 september 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal niet claimen dat ik native klink, maar mensen horen aan mij niet dat ik uit Nederland kom. Ook Nederlanders niet.
Precies 100 posts. Da’s wel netjes.quote:Op maandag 14 september 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai ai ai ben aan het verslappen
Bij mij wisselt het, als je me nu vraagt Engels te praten dan heb ik een lekker Nederlands accent, maar als ik een tijdje met Engelstalige mensen praat gaat het wel vanzelf. In de VS krijg ik wel eens te horen dat het klinkt alsof ik uit een der zuidelijke staten kom omdat ik dan plat Amerikaans praat met een Brabantse tongval (hele zinnen aan elkaar plakken zonder pauzes)quote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Engelse uitspraak is ook kut. Ik heb spraakles gehad alles. Maar mijn Nederlands is ook te gehaast, slik ik ook de helft in en let ik niet op intonatie. Dat is in het Engels niet anders.
Beetje met je hielen klikken.quote:Op maandag 14 september 2020 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen denken dat ik Duits ben.
De eerste paar regels gaan goed. Dan vragen ze of ik Brits ben. Maar daarna
GFquote:Op maandag 14 september 2020 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was weer de bijdrage voor vandaag
Ja op Fok!, bustedquote:Op maandag 14 september 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor vage radicale blaadjes lees jij dan?
in NL is het slappe hap, maar dat gaat weer verquote:Op maandag 14 september 2020 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Over Duits gesproken.
[..]
https://web.archive.org/w(...)antaene-tun-100.html
In Duitsland mogen ze je voor je flikker schieten als je met keroona je huis verlaat![]()
Goede link dit wel ja.quote:
Zulke irritante geluiden maken kinderen anders toch ook wel?quote:
Koenquote:
Staat op FOK! Dus is waar.quote:Op maandag 14 september 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een pagina uit maart, die alleen nog in de cache van webarchive te vinden is. Uhuh.
neequote:Op maandag 14 september 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die willen poepen in de straat en nu een gevecht? WTF indiers
Moe.quote:
Ja die heeft een fluitje ingeslikt lijkt het.quote:Op maandag 14 september 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
https://9gag.com/gag/arVB5YX
Alleen maar gesprekken op niveau hier toch.....quote:
goh..quote:Op maandag 14 september 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die heeft een fluitje ingeslikt lijkt het.
neequote:Op maandag 14 september 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weleens een fluitje ingeslikt?
hue huequote:Op maandag 14 september 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weleens een fluitje ingeslikt?
Weer? Gebeurt dat wel vaker voor je deur?quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer wat gestrande automobilisten gered. Hadden een olieprobleem. Maar ja peilstok leuk ditdat. Dus maar even een halve keukenrol geofferd aan de mobiliteit van die mensjes.
Je slaapt niet best.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik maar eens koffie ga leren drinken, met zo weinig slaap is het wel nodig![]()
Nog nooit zo weinig stress gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je slaapt niet best.
Heb je spanningen?
Een bore-out of te weinig beweging?quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig stress gehad eigenlijkSnap er geen bal van.
Ja te weinig beweging eigenlijk wel nu je het zegt, in ieder geval minder dan voorheen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een bore-out of te weinig beweging?
Ik moet ook goed wat gedaan hebben om lekker te slapen, gisteravond 50km hard gefietst en een witte wijn, was meer coma dan slapen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja te weinig beweging eigenlijk wel nu je het zegt, in ieder geval minder dan voorheen.
Koenquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Allemaal lekker aan devanochtend
ik heb dat gevoel ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Koen![]()
Mja, ik kan slecht op gang komen vandaag
Goed bezig, fles de redder.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weer wat gestrande automobilisten gered. Hadden een olieprobleem. Maar ja peilstok leuk ditdat. Dus maar even een halve keukenrol geofferd aan de mobiliteit van die mensjes.
cafeine vrije koffie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Ik tap net de verkeerde koffie uit de automaat.Had blijkbaar koffie nodig ofzo...
Ja ik woon tegenover een pompstation. Gebeurt altijd wel wat, is een soort doorlopende voorstellingquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer? Gebeurt dat wel vaker voor je deur?
Maar goed bezig
en dat pompstation is onbemand?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik woon tegenover een pompstation. Gebeurt altijd wel wat, is een soort doorlopende voorstelling
Gratis vermaeck?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik woon tegenover een pompstation. Gebeurt altijd wel wat, is een soort doorlopende voorstelling
ahhhh ik schrok alquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eerste bak van de dag.
Toevoegingen vergeten.
Ik woon onderaan een steile helling, dat is ook vermaak in de winter als er weer eens aan auto op zomerbandjes omhoog of omlaag probeert te komenquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aiquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/283142/(...)fan-van-dresden.html
jawel hoor, mag niet klagen (al doe ik dat traditioneel graagquote:
Een soort van leven? :pquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, mag niet klagen (al doe ik dat traditioneel graag)
Heb een baan, geen corona en een soort van leven .
met jou?
Zelfde. Gisteren vakantie gevraagd en paar daagjes weg geboektquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, mag niet klagen (al doe ik dat traditioneel graag)
Heb een baan, geen corona en een soort van leven .
met jou?
waarheen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde. Gisteren vakantie gevraagd en paar daagjes weg geboekt
Al word ik er zenuwachtig van en is er teveel om over na te denkenwel super veel zin in.
Nicequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde. Gisteren vakantie gevraagd en paar daagjes weg geboekt
Al word ik er zenuwachtig van en is er teveel om over na te denkenwel super veel zin in.
Vermaak me wel redelijk in het weekend, married with children, nauwelijks IRL vrienden, Fok, werk, collega's. Een soort van levenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon onderaan een steile helling, dat is ook vermaak in de winter als er weer eens aan auto op zomerbandjes omhoog of omlaag probeert te komenHeb zelfs een lekkere stoel zo staan dat ik er goed voor kan gaan zitten
![]()
Oh ja, zoiets heb ik ook, minus het married with children.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vermaak me wel redelijk in het weekend, married with children, nauwelijks IRL vrienden, Fok, werk, collega's. Een soort van leven
quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon onderaan een steile helling, dat is ook vermaak in de winter als er weer eens aan auto op zomerbandjes omhoog of omlaag probeert te komenHeb zelfs een lekkere stoel zo staan dat ik er goed voor kan gaan zitten
![]()
Wequote:Op dinsdag 15 september 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vlieland
Denk dat we daarna anwb jassen, fietsen en wandelschoenen gaan kopen![]()
Je mist zeker ook op het kantoor werken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vermaak me wel redelijk in het weekend, married with children, nauwelijks IRL vrienden, Fok, werk, collega's. Een soort van leven
quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vlieland
Wandelschoenen zijn fijn hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vlieland
yepquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mist zeker ook op het kantoor werken?
Ik werk weer 100% van de tijd op locatie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
De meesten die ik ken werken gewoon al weer 2-3 dagen op kantoor per week.
werkgever Pon zegt nog steeds hetzelfde als regering 'als je thuis kan werken dan werk je thuis'quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
De meesten die ik ken werken gewoon al weer 2-3 dagen op kantoor per week.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik werk weer 100% van de tijd op locatie.
het klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig maar. zo spannend is het niet.
Ik ook, al zou het thuis kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik werk weer 100% van de tijd op locatie.
Die van mij ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkgever Pon zegt nog steeds hetzelfde als regering 'als je thuis kan werken dan werk je thuis'
Ja dat weet ik, maar ik ken er velen die daarin toch al flink versoepeld hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkgever Pon zegt nog steeds hetzelfde als regering 'als je thuis kan werken dan werk je thuis'
Het klinkt alsof het redelijk serieus is andersquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig maar. zo spannend is het niet.
Dat geloof ik ook wel. Ik wandel er alleen te weinig voorquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wandelschoenen zijn fijn hoor.
Dankje. Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
leuk hoop op goed weer voor je
Hou je mond jijquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het redelijk serieus is anders
Het papierwerk dat ik moet aftekenen mag niet digitaal en past niet door de telefoon.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, al zou het thuis kunnen.
Maar zat ruimte en weinig mensen op kantoor, dus eh.
Op naar de -30quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
Voorlopig de laatste dertiger op de thermometer
quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
Voorlopig de laatste dertiger op de thermometer
Maar wel even dit:quote:
quote:Mocht er een vergelijkbare coronagolf komen als in maart en april, dan hebben ziekenhuizen nu waarschijnlijk veel minder ic-bedden nodig. De gemiddelde ligduur van een coronapatiënt op de intensive care drastisch is namelijk flink gedaald.
Dat laat Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC), weten aan het AD weten. In maart en april lag een patiënt gemiddeld 22 dagen op de ic. In de afgelopen twee maanden was dat nog minder dan 8 dagen. Dat betekent dat de capaciteit van de ic's daardoor verdrievoudigd is.
Ik denk vanwege medicijnen die ze nu gebruiken. Ze weten nu ook dat bloedverdunners helpen etc.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd waarom men van 22 dagen ineens naar 8 dagen gaat
Waarschijnlijk omdat ze ondertussen geleerd hebben welke behandelingen beter werken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de gemiddelde leeftijd stukken lager isquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze ondertussen geleerd hebben welke behandelingen beter werken.
Misschien is dat nu ook wel gaande.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
niet omdat het virus afzwaktDat zou ik fijn vinden
De gemiddelde leeftijd is misschien ook gezakt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die Belg beweert van nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien is dat nu ook wel gaande.
Ook dat ja, jonger(/hopelijk gezonder) heeft toch vaak een betere prognose.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de gemiddelde leeftijd stukken lager is
Woont ook niemand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg plekken in Rusland waar het véél kouder wordt
ja maar er komen er nauwelijks opquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
Maar de leeftijd van mensen op de IC is nog steeds vergelijkbaar met die van maart/april.
geestelijk gestoorden hoor die daar wonenquote:
Mooi!quote:
Dat denk ik ook van mensen die graag in 30+ leven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geestelijk gestoorden hoor die daar wonen
Russen heten die mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geestelijk gestoorden hoor die daar wonen
Dat is gewoon lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van mensen die graag in 30+ leven.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van mensen die graag in 30+ leven.
Waar heb je dit gevonden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
Maar de leeftijd van mensen op de IC is nog steeds vergelijkbaar met die van maart/april.
Ik had een collega uit die contreien. Maar zij zag er bepaald niet uit als een Chinees hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen zien Russen er daar uit als Chinezen
nee de omgeving moet er ook bij passen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
30+ is heerlijk, ALS JE OP VAKANTIE BENT. nederland is er niet op ingericht
Precies. We zullen anders moeten gaan bouwen om beter met die hoge temperaturen om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
30+ is heerlijk, ALS JE OP VAKANTIE BENT. nederland is er niet op ingericht
De derde dinsdag van september.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
O het is dinsdag he? Geen woensdag.
Ik in paniek omdat ik dacht een deadline gemist te hebben van een opdracht die pas gisteravond is binnengekomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De derde dinsdag van september.
Ik dacht dag de troonrede ‘s morgens is, maar het blijkt ‘s middags te zijn. Wim-Lex wil zeker uitslapen
Dan had je een nachtdienst moeten draaienquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik in paniek omdat ik dacht een deadline gemist te hebben van een opdracht die pas gisteravond is binnengekomen
Gewoon in grafieken van het rivmquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar heb je dit gevonden?
Ik ben nieuwsgierig, niet wantrouwend.
wat is er mis met die koets?quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou die gekke koets is ook klaar
Gewoon met de tram.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet milieuvriendelijk. Ze moeten allemaal gewoon op de fiets gaan.
Dit. Niet alleen airco's aan huizen, maar ook veel minder beton.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. We zullen anders moeten gaan bouwen om beter met die hoge temperaturen om te kunnen gaan.
Kleinere ramen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Niet alleen airco's aan huizen, maar ook veel minder beton.
En gisteren leerde ik dat printbeton een ding is, idioten zijn er ook.
Ik vind het een goed plan.quote:
Jep. Even m'n huis ombouwen hoor.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gewoon in grafieken van het rivm
Vooral leren van meditterane landen. Kleinere ramen, luiken, witte gevels.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Niet alleen airco's aan huizen, maar ook veel minder beton.
En gisteren leerde ik dat printbeton een ding is, idioten zijn er ook.
Vooral dit,quote:
Oef.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooral leren van meditterane landen. Kleinere ramen, luiken, witte gevels.
Ik zag laatst een reportage over een studentenflat waar het binnen tegen de 50 graden was. Dat gebouw was zwart en bijna helemaal van glas.
Ja, ik bedoel ook bij nieuwbouw en renovatie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef.
Mja, het is dat alles afbreken en opnieuw beginnen ook niet echt een optie is, dan is airco makkelijker.En 's winters heb ik graag ķķk licht in huis, dat wordt met kleine ramen helemaal drama.
Dat van mij ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Mijn appartement is aan beide zijden een en al glas
Zie je nou wel dat heul die kuroowna gewoon een complot is van de overheid.quote:Onder invloed van de coronacrisis is het vertrouwen in de politiek sterk gestegen. Voor het eerst sinds het aantreden van het derde kabinet-Rutte heeft een meerderheid vertrouwen in het kabinet, de premier en de politiek in het algemeen, blijkt uit onderzoek van Ipsos (.pdf) in opdracht van de NOS. Een ruime meerderheid vindt dat premier Rutte, minister De Jonge en het RIVM de coronacrisis goed aanpakken.
https://nos.nl/artikel/23(...)-sterk-gestegen.html
het is nog steeds gewoon zomer nuquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
Jezelf insmeren met zonnebrandcrčme/olie op 15 september. Het moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |