quote:Op maandag 14 september 2020 23:43 schreef shiitake het volgende:
Inmiddels even gegoogled over de cornflakes. En dan noemt Kellogg het zelf puur eten.Lekker puur met veel suiker.
quote:De Amerikaanse arts John Harvey Kellogg creëerde in de 19e eeuw een aantal recepten om mensen te genezen van de ziekten die seks met zich mee bracht. Kellogg was ervan overtuigd dat seks ongezond is voor lichaam, ziel en geest.
Acne en meer
Masturbatie was volgens hem nog erger. Hij schreef er een boek over: 'Plain Facts for Old and Young: Embracing the Natural History and Hygiene of Organic Life'. In dat boek beschreef hij 39 symptomen die aan masturbatie toe te schrijven zouden zijn, waaronder epilepsie, acne, stijve gewrichten, achterblijvende groei en hartkloppingen.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 14 september 2020 23:50 schreef Holy_Goat het volgende:
Resultaten vorige topic
[ link | afbeelding ]
@:superbadeendje @:paul @:FreshFruit @:jerney @:Dotteke @:aloa @:Justin_Case
@:....teveeltetypen
Dat heeft alleen niks met de cornflakes te maken. Die arts heette toevallig Kellog.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
quote:Op maandag 14 september 2020 23:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zelfmaakavondje stoeien
Netjes hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 23:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zelfmaakavondje stoeien
Is dat acces denk?quote:Op maandag 14 september 2020 23:53 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zelfmaakavondje stoeien
Microsoft PowerBIquote:Op maandag 14 september 2020 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat acces denk?https://forum.fok.nl/user/active/249182
Oswh dat ken ik helemaal niet? Ook niet echt mijn richting btw hoewel ik een aardig eind kom verder met mysql c++ etc etc maar de basis dingen.quote:
Dat moment ligt elke dag weer ergens anders.quote:Op maandag 14 september 2020 23:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Alleen dit topic is al gecached ergens in mn connectie, dus die krijg ik niet meer verder dan post 158 op de analyse
als ik van de week zin heb (of daarna) ga ik eens kijken of ik een serie van 100 topics oid kan crawlen. Oorsprong van het idee lag in de vraag 'op welk moment zou ik het best kunnen posten'
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 14 september 2020 23:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Alleen dit topic is al gecached ergens in mn connectie, dus die krijg ik niet meer verder dan post 158 op de analyse
als ik van de week zin heb (of daarna) ga ik eens kijken of ik een serie van 100 topics oid kan crawlen. Oorsprong van het idee lag in de vraag 'op welk moment zou ik het best kunnen posten'
wat vind je van mn ui trouwensquote:Op maandag 14 september 2020 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moment ligt elke dag weer ergens anders.
Dat is puur geluk hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:00 schreef Holy_Goat het volgende:
maar damn badeend, 14 punten in dat topic
Geen reet aan en de maker is een stuk stront.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat vind je van mn ui trouwens
doe de groeten aan trumpquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:02 schreef kree het volgende:
Ik zit te denken om nog maar eens de chat met de usa aan te zetten. Heb geloof ik wat dingen gemist gezien meldingen.
Meeste zijn er niet echt fan van toch die ik spreek. Maar zal doen. Als er nog een leuk iemand is.quote:
ik weet echt niet of ik fan of niet moet zijn. Het boeit me ook eigenlijk geen flikker. Kan er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Meeste zijn er niet echt fan van toch die ik spreek. Maar zal doen. Als er nog een leuk iemand is.
Nou mij ook niet zo onwijs leuke is en moet je denk werkeloos zijn want anders lukt dit niet. Chat is rond deze tijd beetje op gang daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik weet echt niet of ik fan of niet moet zijn. Het boeit me ook eigenlijk geen flikker. Kan er toch niets aan doen
Dat ook.quote:
Wat mij te wachten staat is mijn bed.quote:
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerder saai maar wel wel gezellig.
Best knap hoor om toch elke dag op tijd er in te duikenquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat mij te wachten staat is mijn bed.
Met jou erbij wel.quote:
2e scherm hier doet het prima .. 3e heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef Holy_Goat het volgende:
Klein beetje saai is ok. Maar ik vind het lastig om tegelijkertijd iets anders te doen. Concentratie is dan gewoon niet goed op dat andere
Ik moet op mijzelf letten en ben best wel streng.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Best knap hoor om toch elke dag op tijd er in te duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |