ik weet echt niet of ik fan of niet moet zijn. Het boeit me ook eigenlijk geen flikker. Kan er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Meeste zijn er niet echt fan van toch die ik spreek. Maar zal doen. Als er nog een leuk iemand is.
Nou mij ook niet zo onwijs leuke is en moet je denk werkeloos zijn want anders lukt dit niet. Chat is rond deze tijd beetje op gang daar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:04 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik weet echt niet of ik fan of niet moet zijn. Het boeit me ook eigenlijk geen flikker. Kan er toch niets aan doen
Dat ook.quote:
Wat mij te wachten staat is mijn bed.quote:
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerder saai maar wel wel gezellig.
Best knap hoor om toch elke dag op tijd er in te duikenquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat mij te wachten staat is mijn bed.
Met jou erbij wel.quote:
2e scherm hier doet het prima .. 3e heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef Holy_Goat het volgende:
Klein beetje saai is ok. Maar ik vind het lastig om tegelijkertijd iets anders te doen. Concentratie is dan gewoon niet goed op dat andere
Ik moet op mijzelf letten en ben best wel streng.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Best knap hoor om toch elke dag op tijd er in te duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |