SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee idd!quote:Op maandag 14 september 2020 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt nog even ... het is nonnieeensoktober![]()
![]()
12de verjaardag en ik zou als uitje met mijn vriendjes naar de bios gaan, naar 101 Dalmatiërs. Eén overbezorgde moeder had de mijne gebeld wat voor een film dat was. Mijn moeder stelde haar gerust want Disney en tekenfilm. Haar zoontje mocht dus ook mee. Maar de film vd Dalmatiërs draaide niet maar wel Rambo First Blood, die werd aangeraden en zou ook prima voor kinderen zijn. Die moeder heeft mijn moeder nooit meer vriendelijk aangekeken.quote:![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik nietquote:Op maandag 14 september 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
Maar ja; kikker-ui en iets over in je hol....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |