Lerp?quote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha ja, misschien! Was het een lange lerp of niet?
Ik lees het vast wel ergens anders.. komt goedquote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.sport1.de/fus(...)ritisieren-fc-bayern
Ja ik bedoel natuurlijk soury. 🤫 Ik heb wel een zwak voor rellertjes, maar niet als het geen uitdaging is.quote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie is Sourcy ?![]()
Ik ken alleen de drinken daarvan
Doequote:Op maandag 14 september 2020 18:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Fijne avondd allen![]()
Eet smakelijk straks jerney
op facebook kommentieren bayernfans al dat hij gaan zollquote:Op maandag 14 september 2020 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees het vast wel ergens anders.. komt goed
Dankjewel! Jij ook en kom snel nog eens langs!quote:Op maandag 14 september 2020 18:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Fijne avondd allen![]()
Eet smakelijk straks jerney
Ik heb wat op mijn lipquote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef jerney het volgende:
[..]!
Kunnen we sourcy voor jou inruilen?
quote:
Ahh mutsquote:Op maandag 14 september 2020 18:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik bedoel natuurlijk soury. 🤫 Ik heb wel een zwak voor rellertjes, maar niet als het geen uitdaging is.
wanneer en speler bij en mannschaft goed spelt is alles okay maar wanneer het dann om geld gaat gevt het ruziequote:
Ik wist dat je het niet begreep.quote:Op maandag 14 september 2020 18:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Beetje hars en het is zo opgelost.
Thanks for proving my pointquote:
Koude pasta zal het niet zijn.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koude pasta zal het niet zijn.
Welkom uh je valt me van dag één al aanquote:Op maandag 14 september 2020 18:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Thanks for proving my point
Nee hoor, je bent welkom. Maar doe ook eens leuk ofzo. Voor de afwisseling.
Zombiequote:
Omdat je constant zo zit te zuigen. Post gewoon eens relaxed mee.quote:Op maandag 14 september 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Welkom uh je valt me van dag één al aan
Kutnummerquote:
Oh ja gezellig doen.quote:Op maandag 14 september 2020 19:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Omdat je constant zo zit te zuigen. Post gewoon eens relaxed mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |