Dat geloof hebben @Charrell , @Lenny_Leonard en ik niet als het om FEE gaat.quote:Op maandag 14 september 2020 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er dichter en dichter bij in de buurt kom!
Ik denk dat het zijn kansen juist vergroot!quote:Op maandag 14 september 2020 14:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom zou je investeren in zoiets als je weet dat dat toch niet gaat gebeuren?
Ik vind het wel leuk om te betalen voor #freeactiesquote:Op maandag 14 september 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn kansen juist vergroot!
(zie hoe ik hier onder valse voorwendselen 5 euro binnenhark voor FOK)
Wanneer ging FEE vorig jaar open?quote:Op maandag 14 september 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat geloof hebben @:charrell , @:lenny_leonard en ik niet als het om FEE gaat.
Toch maar een kutforumquote:Op maandag 14 september 2020 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat geloof hebben @:charrell , @:lenny_leonard en ik niet als het om FEE gaat.
Als je nou suggereert dat je stopt met FA zijn bij 500 euro, dán hark je pas geld voor FOK! binnen (En doe je iedereen hier, in het bijzonder @Caland en @JanCees , een plezier.)quote:Op maandag 14 september 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het zijn kansen juist vergroot!
(zie hoe ik hier onder valse voorwendselen 5 euro binnenhark voor FOK)
Ik schrijf de proza voortaan hier: https://medium.com/@Alaphilippe_quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heeft hij vast een mooie anecdote over.
Dat is 2018.quote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Het FEEstdagenseizoen is weer geopend!
WOEDEND.
Voor 500 euro ban ik jou.quote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nou suggereert dat je stopt met FA zijn bij 500 euro, dán hark je pas geld voor FOK! binnen (En doe je iedereen hier, in het bijzonder @:Caland en @:JanCees , een plezier.)
Toegevoegd aan favorieten.quote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf de proza voortaan hier: https://medium.com/@:Alaphilippe_
Voorzichtig gesponsord door Unibet?quote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schrijf de proza voortaan hier: https://medium.com/@:Alaphilippe_
Nee, hoor. Ik zoek gewoon uit welke wedstrijden ik leuk vind en dan bouw ik er wat context bij. Genoeg mensen die af en toe op een vrijdag vragen of er nog ergens op in te zetten valt.quote:Op maandag 14 september 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorzichtig gesponsord door Unibet?
Dit was een teststukje maar het mag.quote:Op maandag 14 september 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je er problemen mee dat ik deze tekst gebruik voor m'n volgende OP? @:el-stinho
Dus jij bent die anoniem met #freecaland, had je net zo goed Tjacka kunnen neerzetten ipv anoniem.quote:Op maandag 14 september 2020 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te betalen voor #freeacties
Er valt toch ook geen klote te vieren joh. Ja het was een tyfus jaar, joepiequote:
Kan ook @Scrummie2.1 zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus jij bent die anoniem met #freecaland, had je net zo goed Tjacka kunnen neerzetten ipv anoniem.
Je gaat toch wel posten in FEE?quote:Op maandag 14 september 2020 15:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er valt toch ook geen klote te vieren joh. Ja het was een tyfus jaar, joepie
Jouw naamverandering is nog wel het kutste aan 2020quote:Op maandag 14 september 2020 15:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Corona bedoel je. Tyfus komt praktisch nooit voor.quote:Op maandag 14 september 2020 15:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoeveel zakken pepernoten zou @Charrell tegen die tijd op hebben? 40-45?quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rond midden oktober dus. Krijgen we nog een maand dit gezeur.
Weet nog niet.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je gaat toch wel posten in FEE?
@:flippiee is anders zeer teleurgesteld.
Wat vind jij van mensen die twintigtwintig zeggen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw naamverandering is nog wel het kutste aan 2020
Om aan te geven hoe goed hun ogen zijn mag dat.quote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die twintigtwintig zeggen?
Mag ik hier mijn mening ook over geven?quote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die twintigtwintig zeggen?
Ja.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mag ik hier mijn mening ook over geven?
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook zeker niet op aan.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mag ik hier mijn mening ook over geven?
Oke, jammer.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook zeker niet op aan.
Ik heb er gewoon geen zin in.quote:
Stik er dan maar in.quote:Op maandag 14 september 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent een simpele user, @:GGMM een forum admin. Ik weet wel naar wie ik luister!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |