abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195056130
Met functieomschrijving graag!
Eens kijken
  Spellchecker maandag 14 september 2020 @ 14:33:51 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195056151
quote:
4s.gif Op maandag 14 september 2020 14:32 schreef Maharski het volgende:
Met functieomschrijving graag!
TS begint.
pi_195056159
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:33 schreef maily het volgende:
TS begint.
Ik moet nu net naar mijn werk. Daarna antwoord. Heb nu niet m'n grootste kutbaan overigens.
Eens kijken
  maandag 14 september 2020 @ 14:38:23 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_195056222
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_195056352
Bollen pellen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195056884
Dooie vliegen opruimen in een oefentoren (5 verdiepingen) van de brandweer. Echt kruiwagens vol dooie vliegen. Kwamen schijnbaar op het licht af en konden daarna niet meer naar buiten.

Was wel een taakstraf :@ :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2020 @ 15:34:50 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195057452
Reclamefolders vouwen (en bezorgen). Vroeger kwamen reclamefolders niet in plastic maar kreeg je als bezorger alle folders per soort in pakken. Daar moest je dan zelf pakketjes van maken. Dat was zo'n kutwerk. Bezorgen was wel relaxed. Ik was toen 14 ofzo.
  maandag 14 september 2020 @ 16:37:01 #9
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_195057757
Mijn meest kutte baan? In mijn tienerjaren nog enkele weken bij Van Pelt in Hellevoetsluis gewerkt als orderpicker.

Nu is orderpicker al een kutbaan, maar dan ook nog de gehele dag in een koelcel rondlopen om al het vlees te picken voor supermarkten (C1000 en MCD toendertijd). Man man man, wat een ellende en pijnlijke klauwen leverde dat op. Wat een kutbaan was dat zeg... vet kut gewoon... maar goed, groeide op, haalde mijn diploma en kon tenminste een minder kutte baan krijgen. Overigens bestaat het bedrijf niet eens meer...
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  maandag 14 september 2020 @ 16:43:53 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195057845
Ik had een vakantiebaan bij een of ander vaag bedrijf waar ik kleding uit moest pakken, op kledinghangers hangen en dan zo'n ding waar de kledingmaat opstaat om de hanger moest klikken. Dan aan een rek hangen, en als het rek vol was kwamen ze een nieuw, leeg rek brengen.

Het werk op zich was niet erg, het was saai, maar ook simpel dus je kon je gedachten lekker de vrije loop laten gaan, maar de managers waren een RAMP. Echt van die mensen die een klein beetje macht krijgen en dat meteen naar hun hoofd laten stijgen. Je mocht bijvoobeeld niet praten tijdens het werk ( 'want je kan niet praten en werken tegelijk." Euh... jij misschien niet, maar ik kan tijdens dit soort werk best praten hoor.) en ook naar de wc gaan mocht absoluut niet, dat moest je in je pauze doen. Na anderhalve dag ben ik daar keihard lachend weggegaan, zoek het uit met je roedel minihitlertjes zeg.
  maandag 14 september 2020 @ 16:51:03 #11
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195057938
Boekhouder voor een begrafenisondernemer. Op zich niks mis mee, maar hij zette klanten af en harkte wel erg veel geld binnen. Dat ging naar een postbusbedrijf in een belastingvriendelijk land. Ik kreeg steeds meer een hekel aan die man, ook omdat hij zijn personeel slecht behandelde. Toen ik een keer een opmerking maakte over zijn praktijken kon ik gelijk vertrekken. Was maar goed ook. Hij is trouwens zelf ook overleden. Opgeruimd staat netjes.
Praat over de hel en je komt er.
  maandag 14 september 2020 @ 16:59:37 #12
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_195058055
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:51 schreef Scheepskok het volgende:
Boekhouder voor een begrafenisondernemer. Op zich niks mis mee, maar hij zette klanten af en harkte wel erg veel geld binnen. Dat ging naar een postbusbedrijf in een belastingvriendelijk land. Ik kreeg steeds meer een hekel aan die man, ook omdat hij zijn personeel slecht behandelde. Toen ik een keer een opmerking maakte over zijn praktijken kon ik gelijk vertrekken. Was maar goed ook. Hij is trouwens zelf ook overleden. Opgeruimd staat netjes.
Begrafenisondernemers zijn (in mijn ervaring) allemaal horken... toen mijn moeder overleden was, hadden we alles besproken. Mijn moeder wenste gewoon bij het crematorium opgebaard te liggen. Vent had zijn eigen pandje met kamer, en bood dat aan want zou goedkoper zijn. Dat hij het aanbied kan ik accepteren, maar expliciet gezegd dat dat mijn moeders wens niet was en we dat dus niet zouden doen. Dag later kom ik bij zijn kantoor om de papieren te tekenen, ligt mijn moeder daar gewoon opgebaard. Dus ik uiteraard er gelijk tegen in gegaan... zegt ie doodleuk, ja maar ik heb haar nu hierheen vervoerd, moet haar dan weer naar crematorium vervoeren dus daar komt 350 euro boven op.

Je begrijpt dat ik toen ff uit me stekker gegaan ben en gezegd heb dat als hij niet snel mijn moeder kosteloos vervoerd, hij zelf in dat kamertje zal komen te liggen... wat een hork zeg... was echt woest.

Eindstand is uiteraard wel dat mijn moeder, kosteloos, naar het crematorium gebracht is. Maar het lef dat die gast had om zijn eigen zin door te drukken om zo even wat extra geld naar binnen te harken, echt over lijken gaan.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  maandag 14 september 2020 @ 17:09:50 #13
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195058181
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:59 schreef IW2B het volgende:

[..]

Begrafenisondernemers zijn (in mijn ervaring) allemaal horken... toen mijn moeder overleden was, hadden we alles besproken. Mijn moeder wenste gewoon bij het crematorium opgebaard te liggen. Vent had zijn eigen pandje met kamer, en bood dat aan want zou goedkoper zijn. Dat hij het aanbied kan ik accepteren, maar expliciet gezegd dat dat mijn moeders wens niet was en we dat dus niet zouden doen. Dag later kom ik bij zijn kantoor om de papieren te tekenen, ligt mijn moeder daar gewoon opgebaard. Dus ik uiteraard er gelijk tegen in gegaan... zegt ie doodleuk, ja maar ik heb haar nu hierheen vervoerd, moet haar dan weer naar crematorium vervoeren dus daar komt 350 euro boven op.

Je begrijpt dat ik toen ff uit me stekker gegaan ben en gezegd heb dat als hij niet snel mijn moeder kosteloos vervoerd, hij zelf in dat kamertje zal komen te liggen... wat een hork zeg... was echt woest.

Eindstand is uiteraard wel dat mijn moeder, kosteloos, naar het crematorium gebracht is. Maar het lef dat die gast had om zijn eigen zin door te drukken om zo even wat extra geld naar binnen te harken, echt over lijken gaan.
Wat ik in mijn geval heel erg vond dat hij misbruik maakte van nabestaanden die het al heel moeilijk hebben. Gewoon een winstmarge van 200% op een kist. Ik zag dat natuurlijk als boekhouder en met de dag groeide mijn ergernis. Dit kon gewoon niet.
Praat over de hel en je komt er.
  maandag 14 september 2020 @ 17:19:26 #14
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195058325
Het gedonder begon toen een medewerkster geen vrij kreeg voor de begrafenis van een familielid. Drie keer raden: door een andere ondernemer.
Ik vond dat belachelijk en heb dat gezegd ook met als slotzin: je behandelt niet alleen je personeel slecht maar ook je klanten.

En daar was het gat van de deur voor mij.
Praat over de hel en je komt er.
  maandag 14 september 2020 @ 17:20:37 #15
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_195058342
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Wat ik in mijn geval heel erg vond dat hij misbruik maakte van nabestaanden die het al heel moeilijk hebben. Gewoon een winstmarge van 200% op een kist. Ik zag dat natuurlijk als boekhouder en met de dag groeide mijn ergernis. Dit kon gewoon niet.
Snap ik... naja mijn moeder was ruim gedekt (wij kregen van de verzekering zelfs nog geld uitgekeerd nadat alles bekostigd was) dus wij hadden het geld kunnen lijden, maar het gaat er om dat het mijn moeders wens was. En ik vind dat zo'n beroep dienstverlenend moet zijn.

Maar ik zou inderdaad ook nooit in zo'n branche kunnen werken.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  maandag 14 september 2020 @ 17:28:15 #16
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195058463
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef IW2B het volgende:

[..]

Snap ik... naja mijn moeder was ruim gedekt (wij kregen van de verzekering zelfs nog geld uitgekeerd nadat alles bekostigd was) dus wij hadden het geld kunnen lijden, maar het gaat er om dat het mijn moeders wens was. En ik vind dat zo'n beroep dienstverlenend moet zijn.

Maar ik zou inderdaad ook nooit in zo'n branche kunnen werken.
Och, je helpt mensen, dat is heel wat. Het moet een roeping zijn. Zolang het maar niet om geldgraaien gaat.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195058621
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Wat ik in mijn geval heel erg vond dat hij misbruik maakte van nabestaanden die het al heel moeilijk hebben. Gewoon een winstmarge van 200% op een kist. Ik zag dat natuurlijk als boekhouder en met de dag groeide mijn ergernis. Dit kon gewoon niet.
Dat idee had ik ook toen mijn ouders overleden. Wel goed en netjes geholpen maar ik vond alles wel erg duur, zelfde als met bruiloften. Volgens mij denken die ondernemers: mensen betalen toch wel dus vragen we gewoon wat we willen.

On topic: in mijn studententijd een bijbaan gehad in een sorteercentrum dat was wel zwaar werk. Zeker in het begin lieten ze mij al het kut werk doen zoals vrachtwagens vol met dozen papier uitladen. Later kreeg ik de meer makkelijker klussen zoals kleine uitsorteren en pakketen bij de juiste postcodes leggen. Maar was alsnog snachts dus vrij pittig.
En er zaten een paar drill sergeanten bij die het iets te hoog in de bol hadden

Voordeel was wel dat het (relatief) goed betaalde en het makkelijk te combineren was met de studie.
No bitch to me
  maandag 14 september 2020 @ 17:43:02 #18
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195058669
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:39 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook toen mijn ouders overleden. Wel goed en netjes geholpen maar ik vond alles wel erg duur zelfde als met bruiloften. Volgens mij denken die ondernemers mensen betalen toch wel dus vragen we gewoon wat we willen.

On topic: in mijn studententijd een bijbaan gehad in een sorteercentrum dat was wel zwaar werk. Zeker in het begin lieten ze mij al het kut werk doen vrachtwagens vol met dozen papier uitladen. Later kreeg ik de meer makkelijker klussen zoals kleine uitsorteren en pakketen bij de juiste postcodes leggen. Maar was alsnog snachts dus vrij pittig.

Voordeel was wel dat het (relatief) goed betaalde en het makkelijk te combineren was met de studie.
Dat werk deed ik in mijn schooltijd ook. Vrachtwagens laden en lossen in een distributiecentrum. Ik vond het heerlijk, vooral de nachtdiensten, want dan was het rustig en je maakte veel lol met andere (jonge) collega's. En je hoefde niet na te denken. Alles had etiketten, waar het naar toe moest, lekker ontspannen werk. En in de nacht was ik om 7 uur klaar en fietste ik naar huis en zag ik al die andere mensen naar het werk gaan terwijl mijn dienst er op zat. Heerlijk! Dat was nou mijn beste job. Ik zou het zo weer doen, maar het betaalt weinig (behalve nachtdienst, 200%)
Praat over de hel en je komt er.
pi_195070123
Heerlijk te lezen dit allemaal. :D

Ik heb op zich best wat kutbanen gehad in het verleden, vaak van die blauwe maandagbanen.

Ergste dat me bij staat, was bij Tibet & Britain. Productiewerk, samen met een vriend. Dit hield in: dozen inpakken, met allemaal gare nauwelijks Nederlands sprekende collega's. De werklocatie was ook om zwaar depressief van te worden, en het was maar dom inpakwerk, en nog eens dom inpakwerk. Het valt zelfs nauwelijks geanimeerd en leuk te verwoorden. Echt van dat werk waarvan je in de loop van middag echt op je laatste benen liep, op je reserves zelfs. Doodmoe. En de tijd ging zo langzaam. Bah, wat een hel.

En ooit eens een dag in een wasserette gewerkt, zo'n hele grote. Pfff, de sfeer al in zo'n ruimte. Ben daar heel gevoelig voor. Zo'n saaie, kleurloze industriële ruimte, met voortdurende takkeherrie, en om je heen allemaal hersenloze, zombie-collega's waar geen enkele blijk van iets van een aanwezig zielenleven vanaf straalt. Poeh, wat duren de dagen dan lang, en wat wil je graag weg.
Eens kijken
pi_195070146
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dooie vliegen opruimen in een oefentoren (5 verdiepingen) van de brandweer. Echt kruiwagens vol dooie vliegen. Kwamen schijnbaar op het licht af en konden daarna niet meer naar buiten.

Was wel een taakstraf :@ :D
En heeft het geholpen en ben je geen crimineel meer?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195070158
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Reclamefolders vouwen (en bezorgen). Vroeger kwamen reclamefolders niet in plastic maar kreeg je als bezorger alle folders per soort in pakken. Daar moest je dan zelf pakketjes van maken. Dat was zo'n kutwerk. Bezorgen was wel relaxed. Ik was toen 14 ofzo.
Oh dat was vreselijk saai inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195071177
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En heeft het geholpen en ben je geen crimineel meer?
Jep. Wel lang geleden hoor. Was een HALT taakstrafje van 12 uur ofzo.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195071328
Knippie plakkie

Bedieningswerk bij B-kwaliteit dinner-shows. Urenlang mensen bedienen en 8 gangen diner serveren bij mensen die eigenlijk geen geld hebben voor dit soort uitjes, en het dan maar doen in een opgedirkt zaaltje op een bedrijventerrein ergens buiten amersfoort waar er van die half gehandicapte circusartiesten acts staan op te voeren op een podium. Het is zo Hollands kneuterig, en tegelijk zo onwerkelijk ver van mijn bed, maar het werk was in elk geval verschrikkelijk geestdodend, het volk te ordinair voor woorden, de outfit die ik aanhad was vernederend en het salaris was schandalig. En ook nog om 4 uur 's nachts thuis want de spoelapparatuur was kapot dus alles moest met de hand afgewassen in een keukentje die kleiner is dan mijn eigen keuken nu.
-nee-
pi_195072129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Jep. Wel lang geleden hoor. Was een HALT taakstrafje van 12 uur ofzo.
Ah oké redelijk onschuldig gelukkig. O-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:12:32 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195074297
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:49 schreef Maharski het volgende:

Ergste dat me bij staat, was bij Tibet & Britain. Productiewerk, samen met een vriend. Dit hield in: dozen inpakken, met allemaal gare nauwelijks Nederlands sprekende collega's. De werklocatie was ook om zwaar depressief van te worden, en het was maar dom inpakwerk, en nog eens dom inpakwerk. Het valt zelfs nauwelijks geanimeerd en leuk te verwoorden. Echt van dat werk waarvan je in de loop van middag echt op je laatste benen liep, op je reserves zelfs. Doodmoe. En de tijd ging zo langzaam. Bah, wat een hel.
Klinkt bekend. Alleen heette het bedrijf in dit geval Total Pack, en was het gevestigd in Uden. Misschien roept de naam nog herinneringen op bij dertigers en veertigers uit die regio. Mij werd door de sadistische mevrouw van het uitzendbureau wijsgemaakt dat dat best gezellig werk was (wat zal ze gelachen hebben zodra ik uit het zicht was verdwenen). _O-

Na een paar uur kende ik de playlist van Sky Radio al wel uit m'n hoofd. En als ik aan het einde van de dag m'n neus snoot, was m'n zakdoek zwart. :')

Dit was nog erger dan het eerdere papiertjes inpakken op een andere locatie (daar sprak iedereen iig nog een vorm van Nederlands), maar ook daar: Sky Radio. o|O

[ Bericht 3% gewijzigd door Eightyone op 16-09-2020 14:13:06 ]
  woensdag 16 september 2020 @ 06:59:04 #26
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_195082634
2 jaar bloemen uit de grond staan trekken. Echt geestdodend. Ook de mensen die er werkten. Waarschijnlijk breindood ofzo was geen normaal gesprek mee te voeren.
En letterlijk want je stond 10 meter van elkaar af.
Je hebt geen rug meer over, spierpijn en dan nog de dagen dat ze van 6:00 tot 17:00 werkte. Pfff
pi_195121104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 06:59 schreef mr.klojo het volgende:
2 jaar bloemen uit de grond staan trekken. Echt geestdodend. Ook de mensen die er werkten. Waarschijnlijk breindood ofzo was geen normaal gesprek mee te voeren.
En letterlijk want je stond 10 meter van elkaar af.
Je hebt geen rug meer over, spierpijn en dan nog de dagen dat ze van 6:00 tot 17:00 werkte. Pfff
Oeh ja, dit klinkt echt wel als totale ellende idd, Hoe heb je dat 2 jaar volgehouden?
Eens kijken
  vrijdag 18 september 2020 @ 03:08:54 #28
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_195121349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 01:01 schreef Maharski het volgende:

[..]

Oeh ja, dit klinkt echt wel als totale ellende idd, Hoe heb je dat 2 jaar volgehouden?
door een doel voor ogen te houden, en te bedenken hoe ik uit die business kon komen. Daarna direct zzp-er geworden.
pi_195127189
Ik werkte bij een productiebedrijf (spuitgieten) waar ook licht verstandelijk gehandicapten werkten. Het werk was daar ook op ingericht, wat dus inhield dat je plastic bakjes (die je bijvoorbeeld vol met schroeven bij de Praxis ziet) op de juiste manier moest inpakken in een doos. Of allerlei piepklein plastic spul moest sorteren op goed en fout en dat duizend keer. Voordeel was echter wel dat ik lekker de hele dag muziek kon luisteren, kon zitten aan een tafel en mijn gedachten de vrije loop kon laten. :D

An sich vond ik het nog niet eens zo verschrikkelijk, maar wat wel zwaar belabberd was, was als ik in een hokje werd geplaatst waar een machine stond die de foute producten weer vermaalde tot de grondstof waarmee die plastic producten gemaakt worden (even de naam kwijt). Het was voornamelijk vakantiewerk, dus je kunt wel raden hoe heet het daar werd als het buiten ook minstens de 25 graden aantikte. :') :')
pi_195128234
In de bouw/productieslaaf.

Protip: haal ten minste hbo diploma of ga naar defensie

[ Bericht 50% gewijzigd door GeenMineraalwaterAUB op 18-09-2020 14:04:08 ]
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
pi_195128558
In de kassen, tijdje geleden als zomerwerk gedaan.

Wat is dat een klotewerk joh.

Vooral de verveling als je niet naast een Nederlander staat, pohhh......
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195128574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:58 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:
In de bouw/productieslaaf.

Protip: haal ten minste hbo diploma of ga naar defensie
Ben afgwezen in de psychologische test.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 18 september 2020 @ 14:14:11 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195128650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:09 schreef DjVero het volgende:
Ik werkte bij een productiebedrijf (spuitgieten) waar ook licht verstandelijk gehandicapten werkten. Het werk was daar ook op ingericht, wat dus inhield dat je plastic bakjes (die je bijvoorbeeld vol met schroeven bij de Praxis ziet) op de juiste manier moest inpakken in een doos. Of allerlei piepklein plastic spul moest sorteren op goed en fout en dat duizend keer. Voordeel was echter wel dat ik lekker de hele dag muziek kon luisteren, kon zitten aan een tafel en mijn gedachten de vrije loop kon laten.
Letterlijk dit soort werk heb ik ook eens gedaan in een vakantie. Was bij een schroevenfabriek, maar het werk was exact hetzelfde. 25 schroeven uit een grote bak in een klein plastic zakje doen, dichtnieten, etiketje erop, next.
Ook daar veel verstandelijk gehandicapten op de afdeling. Ik vond het prima, beetje uit het raam kijken, beetje wegdromen of naar de muziek luisteren, voor een vakantiebaantje was het top.
pi_195131127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 14:11 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ben afgwezen in de psychologische test.
das best kut
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
pi_195131869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:16 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:

[..]

das best kut
Juppp... Alcohol onder de 18 was de druppel
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 19 september 2020 @ 14:21:53 #36
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195146208
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dooie vliegen opruimen in een oefentoren (5 verdiepingen) van de brandweer. Echt kruiwagens vol dooie vliegen. Kwamen schijnbaar op het licht af en konden daarna niet meer naar buiten.

Was wel een taakstraf :@ :D
_O-

Wat had je gedaan?
-weg-
pi_195149239
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:21 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

_O-

Wat had je gedaan?
Iets wat niet mocht :+
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:55:53 #38
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195149263
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Iets wat niet mocht :+
Zover was ik ook al, ik heb mijn (vorige) huisbaas bewerkt met een honkbalknuppel. Daarvoor heb ik 2 maanden in bak gezeten in 2016. Wat heb jij gedaan?
-weg-
pi_195149424
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:55 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Zover was ik ook al, ik heb mijn (vorige) huisbaas bewerkt met een honkbalknuppel. Daarvoor heb ik 2 maanden in bak gezeten in 2016. Wat heb jij gedaan?
Lol _O- Vandalisme. Fiets van een ander dubbelgevouwen om een lantaarnpaal. :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:00:48 #40
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195149469
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:00 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Lol _O- Vandalisme. Fiets van een ander dubbelgevouwen om een lantaarnpaal. :P
Hoe is de politie erachter gekomen? In mijn geval had zijn vrouw de politie gebeld :')
-weg-
pi_195149618
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:00 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Hoe is de politie erachter gekomen? In mijn geval had zijn vrouw de politie gebeld :')
Het ‘slachtoffer’ zat verscholen in de bosjes en had het kenteken opgeschreven van een maat van mij. Die hebben ze sochtends van z’n bed gelicht. Toen ik dat hoorde ben ik naar het politiebureau gegaan om te zeggen dat ik de ‘dader’ was en niet mijn maat. Ik was toen 17 ofzo.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195159863
Eerste bijbaantje was op 16 jarige leeftijd bij de Plusmarkt in Gorinchem, wat best wel een slecht begin was van mijn carriere. Naast dat het gewoon saai en dom tyfuswerk was, vakkenvullen, was de sfeer onder het personeel uitermate kut. Een hork van een supermarktmanager die er niet voor terugdeinsde z'n mensen compleet verrot te schelden. Tegen klanten speelde hij de servicegerichte vriendelijke en amicale lokale kruidenier, met een flinke dosis ons-kent-ons mentaliteit, maar achter de schermen...

Is al bijna 25 jaar geleden, maar mocht er iemand bekend zijn met deze supermarkt dan weet je wellicht wel wie daar destijds al, tot een jaar of 2 geleden, de scepter zwaaide in dit familiebedrijf. Terug naar de Pruisische tijd. Ze hebben jaren later nog eens een vermelding op geenstijl gehaald. Ging over een verbod op het meenemen van producten in de kantine die bij een andere supermarkt gekocht waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar kort werkzaam geweest, maar ging vaak met zo vaak tegenzin naar die toko en die sektarische groep daar dat ik er snel mee gekapt ben. Van de ene op de andere dag. Daarna alleen maar leuke (bij)banen gehad met relatief normale collega's en zelfs ook prima leidinggevenden waar ik het doorgaans altijd heel goed mee kon vinden.

[ Bericht 13% gewijzigd door quarterpounder op 20-09-2020 10:56:07 ]
  zondag 20 september 2020 @ 16:55:10 #43
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195165523
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dooie vliegen opruimen in een oefentoren (5 verdiepingen) van de brandweer. Echt kruiwagens vol dooie vliegen. Kwamen schijnbaar op het licht af en konden daarna niet meer naar buiten.

Was wel een taakstraf :@ :D
Iemand verkracht?
pi_195165634
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:42 schreef quarterpounder het volgende:
Eerste bijbaantje was op 16 jarige leeftijd bij de Plusmarkt in Gorinchem, wat best wel een slecht begin was van mijn carriere. Naast dat het gewoon saai en dom tyfuswerk was, vakkenvullen, was de sfeer onder het personeel uitermate kut. Een hork van een supermarktmanager die er niet voor terugdeinsde z'n mensen compleet verrot te schelden. Tegen klanten speelde hij de servicegerichte vriendelijke en amicale lokale kruidenier, met een flinke dosis ons-kent-ons mentaliteit, maar achter de schermen...

Is al bijna 25 jaar geleden, maar mocht er iemand bekend zijn met deze supermarkt dan weet je wellicht wel wie daar destijds al, tot een jaar of 2 geleden, de scepter zwaaide in dit familiebedrijf. Terug naar de Pruisische tijd. Ze hebben jaren later nog eens een vermelding op geenstijl gehaald. Ging over een verbod op het meenemen van producten in de kantine die bij een andere supermarkt gekocht waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar kort werkzaam geweest, maar ging vaak met zo vaak tegenzin naar die toko en die sektarische groep daar dat ik er snel mee gekapt ben. Van de ene op de andere dag. Daarna alleen maar leuke (bij)banen gehad met relatief normale collega's en zelfs ook prima leidinggevenden waar ik het doorgaans altijd heel goed mee kon vinden.
whoah, die link _O- _O- _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 september 2020 @ 22:01:58 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195170718
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

whoah, die link _O- _O- _O-
Dit _O- _O- _O-

Hardop gelachen, dat zulke mensen bestaan :D :D :D :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195172467
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit _O- _O- _O-

Hardop gelachen, dat zulke mensen bestaan :D :D :D :'(
Alleen kopen bij de baas was in de 19e eeuw toch heel gewoon tijdens de industriële revolutie?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_195172560
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:13 schreef jeroen25 het volgende:

Alleen kopen bij de baas was in de 19e eeuw toch heel gewoon tijdens de industriële revolutie?
Ja, ook op de veengronden moesten de veenarbeiders hun inkopen bij de eigen werkgever doen :Y Ook 19e eeuw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:46:39 #48
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_195575934
Eigenlijk geen verschrikkelijke baan maar wel erg saai (customer service)

Via een uitzendbureau in Australie 11 uur per dag in de garage van een shopping centre staan. De reden?

Vanwege scheuren in de muren/weg in de garage was er 50% minder parkeerplek. Als mensen vragen hadden waarom er zo weinig plek was moesten we antwoorden: Dat is nog in onderzoek, het gaat om problemen met het gebouw. Als men dan boos werd moest je koffievouchers aanbieden :9

We moesten high visability vestjes dragen waardoor we leken op verkeersregelaars die ook aanwezig waren. Je deed dus de hele dag wat rondjes lopen, af en toe wat vouchers weggeven.

Het enige nadeel was dat het in een slechte wijk van Sydney zat (Blacktown). 1x gezien dat iemand een mes trok omdat ze ruzie kregen om een parkeerplek :') beveiliging kwam uiteraard pas opdagen nadat het alweer gesust was.

Maar voor 200 euro netto per dag ging ik er graag heen :9

In Australie werden zinloze banen sowieso goed betaald.

Een ander prima betaalde baan was bij een busstop staan die 100 meter was verplaatst. Een simpel bord met pijl met: busstop 100 meter naar links zou volstaan. We stonden dus met 2 personen bij de oude stop, en 2 personen bij de nieuwe stop, 2 weken lang :D want zolang duurde het voordat een nieuwe stop was aangelegd :'). Voordeel was andere backpackers ontmoeten, maar ik kan me een dergelijke functie in NL niet voorstellen. Ook hier 20 euro netto per uur.

[ Bericht 4% gewijzigd door Maikuuul op 11-10-2020 20:58:49 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_195577417
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk geen verschrikkelijke baan maar wel erg saai (customer service)

Via een uitzendbureau in Australie 11 uur per dag in de garage van een shopping centre staan. De reden?

Vanwege scheuren in de muren/weg in de garage was er 50% minder parkeerplek. Als mensen vragen hadden waarom er zo weinig plek was moesten we antwoorden: Dat is nog in onderzoek, het gaat om problemen met het gebouw. Als men dan boos werd moest je koffievouchers aanbieden :9

We moesten high visability vestjes dragen waardoor we leken op verkeersregelaars die ook aanwezig waren. Je deed dus de hele dag wat rondjes lopen, af en toe wat vouchers weggeven.

Het enige nadeel was dat het in een slechte wijk van Sydney zat (Blacktown). 1x gezien dat iemand een mes trok omdat ze ruzie kregen om een parkeerplek :') beveiliging kwam uiteraard pas opdagen nadat het alweer gesust was.

Maar voor 200 euro netto per dag ging ik er graag heen :9

In Australie werden zinloze banen sowieso goed betaald.

Een ander prima betaalde baan was bij een busstop staan die 100 meter was verplaatst. Een simpel bord met pijl met: busstop 100 meter naar links zou volstaan. We stonden dus met 2 personen bij de oude stop, en 2 personen bij de nieuwe stop, 2 weken lang :D want zolang duurde het voordat een nieuwe stop was aangelegd :'). Voordeel was andere backpackers ontmoeten, maar ik kan me een dergelijke functie in NL niet voorstellen. Ook hier 20 euro netto per uur.
Super, wat een avonturen :D _O_
Helaas heb ik nooit echt nutteloze baantjes gehad :')
Alleen een stage waarbij ik langzaam wegkwijnde. Nu ben ik het ondertussen gewend om 40u/week te moeten werken, al kijk ik in de middag wel constant op de klok en voer ik nog maar bar weinig uit vanwege geen zin meer.
8 urige werkdagen zijn gewoon te lang voor me, na 4 uurtjes vind ik het wel best geweest.
Super met dat thuiswerken nu dat daar amper toezicht op is en ik best wel efficiënt werk in die 4 uur _O_
pindazakje
  zondag 11 oktober 2020 @ 21:54:18 #50
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_195577601
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Super, wat een avonturen :D _O_
Helaas heb ik nooit echt nutteloze baantjes gehad :')
Alleen een stage waarbij ik langzaam wegkwijnde. Nu ben ik het ondertussen gewend om 40u/week te moeten werken, al kijk ik in de middag wel constant op de klok en voer ik nog maar bar weinig uit vanwege geen zin meer.
8 urige werkdagen zijn gewoon te lang voor me, na 4 uurtjes vind ik het wel best geweest.
Super met dat thuiswerken nu dat daar amper toezicht op is en ik best wel efficiënt werk in die 4 uur _O_
Waarom switch je dan niet van baan als er geen uitdaging voor je inzit?

Prima toch als je alles binnen die 4 uur afkrijgt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')