abonnement Unibet Coolblue
pi_194658539
Wilde het bijna nog in wgr doen dit. Maargoed om het daar wel serieus te houden.

Euhm even denken. Denk voor mij het ergste dat ik stapels papieren naar mijn hoofd toe gegooid kreeg. Na een heftInge discussie met elkaar.

Dat is de meest extreme iig. Op twee staat na 3 weken elke week naar Duitsland of rijden met bedrijfs caddy 800km dat ik nog gezeik kreeg dat ik niet maandagochtend maar om 2 uur in de morgen zou gaan rijden om daar op werktijd te zijn. En toppunt na weken daarheen geweest wat saaie was alleen trouwens. Ik net geland was met een kut vliegtuig met onwijze turbulentie dat ik een stewardess haast op me schoot had. En dan horen onder taxi naar gate volgende week weer. Ballistic ging ik ff toen. Gelijk ontslagen.
Do what you love, love what you do!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:01:09 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194658613
"Dit gaat hem niet worden denk ik he?"

"Nee dat denk ik ook niet."

Ok doei.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194658626
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 08:50 schreef kree het volgende:
Op twee staat na 3 weken elke week naar Duitsland of rijden met bedrijfs caddy 800km dat ik nog gezeik kreeg dat ik niet maandagochtend maar om 2 uur in de morgen zou gaan rijden om daar op werktijd te zijn. En toppunt na weken daarheen geweest wat saaie was alleen trouwens. Ik net geland was met een kut vliegtuig met onwijze turbulentie dat ik een stewardess haast op me schoot had. En dan horen onder taxi naar gate volgende week weer. Ballistic ging ik ff toen.
Geen touw aan vast te knopen weer.

Lees je ook wel een na wat je typt? Of ram je gewoon op "invoeren"?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_194658646
Ik werkte bij een onderwijsinstelling en die hadden zoals gebruikelijk 6 weken zomervakantie.
Na de 2de week lag daar mijn ontslagbrief in de bus met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.

Mijn zooi neergeflikkerd daar, inclusief die brief, alles afgesloten, alarm er weer op, sleutel in de brievenbus en doei.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194658667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen weer.

Lees je ook wel een na wat je typt? Of ram je gewoon op "invoeren"?
Het zou helpen als je zegt wat er niet duidelijk aan is? Dan leg ik het wel uit.
Do what you love, love what you do!
pi_194658681
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:04 schreef vosss het volgende:
Ik werkte bij een onderwijsinstelling en die hadden zoals gebruikelijk 6 weken zomervakantie.
Na de 2de week lag daar mijn ontslagbrief in de bus met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.

Mijn zooi neergeflikkerd daar, inclusief die brief, alles afgesloten, alarm er weer op, sleutel in de brievenbus en doei.

:@
Het is heb wel gedacht echt van fuck you. Nu gaat het beetje in nettere woorden. Maar dit zijn vooral uitschieters van werkgevers.

Het bloed onder me nagels vandaan echt waar zo boos was ik wel eens. Nu heeft het verder nooit onwijze gevolgen gehad. Maar ok op een gegeven moment kunnen ze de tering van mij krijgen ook wel.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:11:00 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_194658706
Bij een vakantiebaantje bij the Greenery gewoon niet meer opkomen dagen. nooit meer wat gehoord.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_194658711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen weer.

Lees je ook wel een na wat je typt? Of ram je gewoon op "invoeren"?
Gevolg van bezopen posten ben ik bang
pi_194658723
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:11 schreef junkiesietze het volgende:
Bij een vakantiebaantje bij the Greenery gewoon niet meer opkomen dagen. nooit meer wat gehoord.
Dat is een milde nog dan. Nu hadden ze mij soort vast beetje wel nodig. Dus ok positie van mij om ook wel wat te eisen. Maar liep in een drama af. Komop zeg baas die aan de gesprek tafel een stapel papieren naar je gooit uit boosheid omdat ie er niet uitkwam. Hahahahaha. Naja goed verhaal maakt het wel.
Do what you love, love what you do!
pi_194658730
Het enige dat ik begreep was "stewardess op schoot" klein fapje gedaan, verder niet gelezen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_194658749
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:13 schreef Karstman het volgende:
Het enige dat ik begreep was "stewardess op schoot" klein fapje gedaan, verder niet gelezen.
Ok leg hem wel duidelijker uit.
Do what you love, love what you do!
pi_194658842
Wat er gebeurde en was na al weken Duitsland hele week alleen in een hotel enzo met auto en vliegtuig.

Maar ze hadden natuurlijk weer eens het goedkoopste ticket ooit gezorgd en dus een prop toestel. Die keer.
Neuh geen 737 waar je zeg maar gewoon door een gate en slurf in gaat. Maar met bus over schiphol.

Anyway daar aangekomen. Bagage totaal kwijt? Ik naar de de info desk wat dan allemaal weer in Duits moet. Want engels praten/. Problem daar. Nu ken ik een beetje Duits wel met wat handgebaren maar net genoeg om me duidelijk te maken. Ok bleek de bagage ergens op een kar te staan in de vertrekhal na zoeken trouwens want hun zeiden dat niet. Anyway tas gevonden. Uiteindelijk Dat was heen met dikke vertraging al en toen nog taxi naar dat bedrijf met een chauffeur (je verwacht get niet) 0 engels ook weer. \

Week later terug zelfde kut vliegtuigje. En damn heb wel vaker gevlogen voor werk hoor. Maar dat was bad, En ok je kent het wel stewardessen met karretjes etc en koffie. Ok nou dat vliegtuig ging zo te keer en letterlijk overdrijf het niet eens die stewardess zat bij me op schoot. Nu zijn ze over het algemeen lekker., Maar gelijk daarna riemen vast lampjes aan en ok Servce beëindigd ook daarmee.

Ok toen kwam ik terug en was het al zat en nog met taxi naar gate kreeg ik belletje ja jen moet volgende week weer,.

Zo duidelijker?
Do what you love, love what you do!
pi_194658893
Oja toen ik daar zei arbeit Magt Frei viel ook niet heel goed. Hoewel wel bij de lokale collega’s de baas die het mee hoorde niet.
Do what you love, love what you do!
pi_194658911
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:
Nu ken ik een beetje Duits wel met wat handgebaren maar net genoeg om me duidelijk te maken.

Prima gedaan hoor, Duitsers zijn in de regel gehoorzaam aan druk gebarende schreeuwende mensen.
pi_194658929
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Prima gedaan hoor, Duitsers zijn in de regel gehoorzaam aan druk gebarende schreeuwende mensen.
Haha geen spijt van allemaal hoor achteraf gezien was het wel fun en maakt leuke verhalen achteraf.

Maar ok toen ff zo niet en wil het beetje on topic houden. Ben ik dan de enige ofzo denk ik haast met dit soort extreme verhalen?

Blijkbaar?
Do what you love, love what you do!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:34:02 #16
213457 engine
pi_194658985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:28 schreef kree het volgende:

[..]

Haha geen spijt van allemaal hoor achteraf gezien was het wel fun en maakt leuke verhalen achteraf.

Maar ok toen ff zo niet en wil het beetje on topic houden. Ben ik dan de enige ofzo denk ik haast met dit soort extreme verhalen?

Blijkbaar?
Nee :+
Wel de enige die het op Fok durft te plaatsen tot nu toe :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194659003
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:34 schreef engine het volgende:

[..]

Nee :+
Wel de enige die het op Fok durft te plaatsen tot nu toe :D
Daarom maar kom op met die verhalen ik ben wel benieuwd :)

Ben ook niet zo onwijs bang dat iemand me gaat herkennen alleen al door deze verhalen. En anders so what. Sta er nog steeds achter en denk dat die werkgevers er ook over kunnen lachen nu onderhand.


Het is 1 ding en dat is geen namen zodat ze met google te vinden zijn. Hahaha. Dat is beetje enige verder ben ik aardig open boek enzo.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:20:38 #18
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194659694
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:
Wat er gebeurde en was na al weken Duitsland hele week alleen in een hotel enzo met auto en vliegtuig.

Maar ze hadden natuurlijk weer eens het goedkoopste ticket ooit gezorgd en dus een prop toestel. Die keer.
Neuh geen 737 waar je zeg maar gewoon door een gate en slurf in gaat. Maar met bus over schiphol.

Anyway daar aangekomen. Bagage totaal kwijt? Ik naar de de info desk wat dan allemaal weer in Duits moet. Want engels praten/. Problem daar. Nu ken ik een beetje Duits wel met wat handgebaren maar net genoeg om me duidelijk te maken. Ok bleek de bagage ergens op een kar te staan in de vertrekhal na zoeken trouwens want hun zeiden dat niet. Anyway tas gevonden. Uiteindelijk Dat was heen met dikke vertraging al en toen nog taxi naar dat bedrijf met een chauffeur (je verwacht get niet) 0 engels ook weer. \

Week later terug zelfde kut vliegtuigje. En damn heb wel vaker gevlogen voor werk hoor. Maar dat was bad, En ok je kent het wel stewardessen met karretjes etc en koffie. Ok nou dat vliegtuig ging zo te keer en letterlijk overdrijf het niet eens die stewardess zat bij me op schoot. Nu zijn ze over het algemeen lekker., Maar gelijk daarna riemen vast lampjes aan en ok Servce beëindigd ook daarmee.

Ok toen kwam ik terug en was het al zat en nog met taxi naar gate kreeg ik belletje ja jen moet volgende week weer,.

Zo duidelijker?
Hahaha klinkt als een soort van freak incident
AZ
ALKMAAR
pi_194659756
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:20 schreef Durmada het volgende:

[..]

Hahaha klinkt als een soort van freak incident
Nou 1 van de vele wel.

Maargoed kunnen jullie niet ook wat posten enzo?

Ik heb de moeite nog gedaan om het te herschrijven wel en zal nog niet onwijs duidelijk zijn. Maarja ik ben kree


Ok en jullie dan? Er is er maar eentje die durfde tot nu toe. ????
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:26:27 #20
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194659777
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nou 1 van de vele wel.

Maargoed kunnen jullie niet ook wat posten enzo?
Echt weer typisch iets voor jou.

Jij en vervoer met vliegtuigen of busjes lijkt nooit goed te gaan!
AZ
ALKMAAR
pi_194659794
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 09:22 schreef kree het volgende:
Wat er gebeurde en was na al weken Duitsland hele week alleen in een hotel enzo met auto en vliegtuig.

Maar ze hadden natuurlijk weer eens het goedkoopste ticket ooit gezorgd en dus een prop toestel. Die keer.
Neuh geen 737 waar je zeg maar gewoon door een gate en slurf in gaat. Maar met bus over schiphol.

Anyway daar aangekomen. Bagage totaal kwijt? Ik naar de de info desk wat dan allemaal weer in Duits moet. Want engels praten/. Problem daar. Nu ken ik een beetje Duits wel met wat handgebaren maar net genoeg om me duidelijk te maken. Ok bleek de bagage ergens op een kar te staan in de vertrekhal na zoeken trouwens want hun zeiden dat niet. Anyway tas gevonden. Uiteindelijk Dat was heen met dikke vertraging al en toen nog taxi naar dat bedrijf met een chauffeur (je verwacht get niet) 0 engels ook weer. \

Week later terug zelfde kut vliegtuigje. En damn heb wel vaker gevlogen voor werk hoor. Maar dat was bad, En ok je kent het wel stewardessen met karretjes etc en koffie. Ok nou dat vliegtuig ging zo te keer en letterlijk overdrijf het niet eens die stewardess zat bij me op schoot. Nu zijn ze over het algemeen lekker., Maar gelijk daarna riemen vast lampjes aan en ok Servce beëindigd ook daarmee.

Ok toen kwam ik terug en was het al zat en nog met taxi naar gate kreeg ik belletje ja jen moet volgende week weer,.

Zo duidelijker?
Ben je nou gewoon 24/7 aan de zuip of is dit gewoon een act...
Ik zwaai naar dieren.
pi_194659809
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:26 schreef Durmada het volgende:

[..]

Echt weer typisch iets voor jou.

Jij en vervoer met vliegtuigen of busjes lijkt nooit goed te gaan!
Zou je zeggen maar in werkelijkheid valt het onwijs mee.
Do what you love, love what you do!
pi_194659831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon 24/7 aan de zuip of is dit gewoon een act...
Het is een totaal waar verhaal; em de rest laat ol graag maar in het midden.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:29:47 #24
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194659845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 10:28 schreef kree het volgende:

[..]

Zou je zeggen maar in werkelijkheid valt het onwijs mee.
Niet als ik de verhalen zo lees!
AZ
ALKMAAR
pi_194659866
Geloven jullie me niet? Ha het is echt waaar zonder bs enzo.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')