abonnement Unibet Coolblue
pi_195055129
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar ik wel een probleem mee heb is het knielen voor de race. Aan het begin van het seizoen zag je dat de coureurs die niet knielden min of meer gedwongen werden om tekst en uitleg te geven over waarom ze dat niet deden. Als je helemaal niet meer aan die poppenkast ceremonie mee zou doen dan buitelt de wereldpers natuurlijk helemaal over je heen. Ik hou niet van dat soort groepsdruk dingetjes. Hamilton moet dat lekker alleen doen en niet anderen voor het blok zetten.
Dat wil de F1 natuurlijk ook niet, want dan moeten zij en de coureurs zich over veel meer onderwerpen gaan uitspreken die door coureurs aangekaart worden en de kans dat iemand daar een uitglijer mee maakt is levensgroot.
Daarom probeer je dat ook zo veel mogelijk te vermijden. Voor je het weet heb je Arie Boomsma die een oproep doet aan Heineken/Jumbo om te stoppen met adverteren om dat iemand een verkeerde uitspraak heeft gedaan.
pi_195055140
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Bottas heeft geen winnaarsmentaliteit en kan totaal niet racen. Die wint het nooit van Hamilton.
Het is al genant voor Hamilton dat hij zo dichtbij komt en vaak teamorders moet krijgen. De voorspellingen hoe erg Hamilton zijn nieuwe teamgenoot gaat vernderen kwamen bij Button en Rosberg ook al niet uit. Kunnen we dan objectief vaststellen dat hij overschat is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195055159
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik zag dat z'n team z'n protest ondersteunt dus dan ga ik er voor het gemak ook meteen maar vanuit dat er geen (goede) regels zijn op dat gebied .

[ instagram ]
Mercedes en Hamilton bevinden zich op gevaarlijk terrein. Je wil mensen die bewust agenten neer willen knallen toch niet steunen.

[ Bericht 0% gewijzigd door hjansen82 op 14-09-2020 13:31:55 (fout) ]
Check it out
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 september 2020 @ 13:29:42 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195055161
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is al genant voor Hamilton dat hij zo dichtbij komt en vaak teamorders moet krijgen. De voorspellingen hoe erg Hamilton zijn nieuwe teamgenoot gaat vernderen kwamen bij Button en Rosberg ook al niet uit. Kunnen we dan objectief vaststellen dat hij overschat is?
Zo lang als hij in het comfortabele nestje dat Mercedes heet rijdt, zal ik hem nooit hoog inschatten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195055164
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je kan toch ook gewoon daar rondrijden en je miljoenen incasseren zonder kampioen te worden. Dat doen de andere 18 coureurs ook.
Of content zijn met je tweede plekken en al die overwinningen/podiums die je behaalt door in het beste team rond te rijden.
Of gewoon wat meer ballen tonen tijdens het racen.
Ik snap ook nog steeds niks van de beslissing van Rosberg. Als ik hem bij RTL Duitsland zie zitten dan bekruipt mij weleens het gevoel dat hij er zelf ook spijt van heeft. Je kunt je hele leven nog aan een zwembad in Monaco zitten en slappe praatjes houden op televisie maar je kunt niet je hele leven F1 rijden.

Rosberg zat echt in het hoofd van Hamilton op een gegeven moment dat kon je duidelijk zien. Hij had zijn doel bereikt met het behalen van de wereldtitel dus lijkt mij dat alle druk dan van je schouders valt? Het jaar erop had hij er 2-2 van kunnen maken qua wereldtitel bij Mercedes. Lukt het niet dan lukt het niet. Waar maak je je druk om? Echt onbegrijpelijk. Hij heeft imo niet echt een tv of YouTube persoonlijkheid.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 14 september 2020 @ 13:30:23 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195055173
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Mercedes bevindt zich op gevaarlijk terrein. Je wil mensen die bewust agenten neer willen knallen toch niet steunen.
heeft Hamilton een agent neergeknald? :+
  maandag 14 september 2020 @ 13:31:50 #37
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195055189
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Mercedes bevindt zich op gevaarlijk terrein. Je wil mensen die bewust agenten neer willen knallen toch niet steunen.
Lees het verhaal nog eens!
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 14 september 2020 @ 13:32:05 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195055193
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is al genant voor Hamilton dat hij zo dichtbij komt en vaak teamorders moet krijgen. De voorspellingen hoe erg Hamilton zijn nieuwe teamgenoot gaat vernderen kwamen bij Button en Rosberg ook al niet uit. Kunnen we dan objectief vaststellen dat hij overschat is?
heel dichtbij hoor, Bottas maakt het spannend
pi_195055194
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik snap ook nog steeds niks van de beslissing van Rosberg. Als ik hem bij RTL Duitsland zie zitten dan bekruipt mij weleens het gevoel dat hij er zelf ook spijt van heeft. Je kunt je hele leven nog aan zwembad in Monaco zitten en slappe praatjes houden op televisie maar je kunt niet je hele leven F1 rijden.

Rosberg zat echt in het hoofd van Hamilton op een gegeven moment dat kon je duidelijk zien. Hij had zijn doel bereikt met het behalen van de wereldtitel dus lijkt mij dat alle druk dan van je schouders valt? Het jaar erop had hij er 2-2 van kunnen maken qua wereldtitel bij Mercedes. Lukt het niet dan lukt het niet. Waar maak je je druk om? Echt onbegrijpelijk. Hij heeft imo niet echt een tv of YouTube persoonlijkheid.
Als iets de laatste maanden duidelijk is geworden is het wel hoe makkelijk het is om in Lewis zn hoofd te kruipen en hem domme dingen laten doen/zeggen.
pi_195055215
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik snap ook nog steeds niks van de beslissing van Rosberg. Als ik hem bij RTL Duitsland zie zitten dan bekruipt mij weleens het gevoel dat hij er zelf ook spijt van heeft. Je kunt je hele leven nog aan zwembad in Monaco zitten en slappe praatjes houden op televisie maar je kunt niet je hele leven F1 rijden.

Rosberg zat echt in het hoofd van Hamilton op een gegeven moment dat kon je duidelijk zien. Hij had zijn doel bereikt met het behalen van de wereldtitel dus lijkt mij dat alle druk dan van je schouders valt? Het jaar erop had hij er 2-2 van kunnen maken qua wereldtitel bij Mercedes. Lukt het niet dan lukt het niet. Waar maak je je druk om? Echt onbegrijpelijk. Hij heeft imo niet echt een tv of YouTube persoonlijkheid.
Als je met Hamilton vecht, vecht je ook tegen Mercedes, de stewards, de wedstrijdleiding en de pers. Dat is geen eerlijke strijd en ik vind het al knap dat Rosberg dat zolang volgehouden heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 september 2020 @ 13:35:02 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195055225
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je met Hamilton vecht, vecht je ook tegen Mercedes, de stewards, de wedstrijdleiding en de pers. Dat is geen eerlijke strijd en ik vind het al knap dat Rosberg dat zolang volgehouden heeft.
:D weer een pareltje hoor
pi_195055250
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Lees het verhaal nog eens!
de politie had op de deur geklopt. de politie was in uniform. meestal roepen ze wel dat ze van de politie zijn.

laat die Hamilton eens een T-shirt tegen drugs dragen. efficiënter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195055271
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D weer een pareltje hoor
Het grote vervolgingscomplot. Doet het goed op het internet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2020 @ 13:39:02 #44
842 Zorro
Z
pi_195055272
Hamilton hoeft voor mij helemaal geen boete te krijgen voor dat shirt

Een wedstrijd schorsing is genoeg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195055312
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Zorro het volgende:
Hamilton hoeft voor mij helemaal geen boete te krijgen voor dat shirt

Een wedstrijd schorsing is genoeg.
Of verplicht achter in de bus het veld starten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 september 2020 @ 13:42:56 #46
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195055323
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 13:39 schreef Zorro het volgende:
Hamilton hoeft voor mij helemaal geen boete te krijgen voor dat shirt

Een wedstrijdseizoen schorsing is genoeg.
:P
  maandag 14 september 2020 @ 13:43:06 #47
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_195055327
Ik vond het eigenlijk wel mooi van Rosberg, stoppen na de wereldtitel. Die psychologische spelletjes hadden 'm zoveel energie gekost, dat kon hij niet een tweede seizoen opbrengen. Alles op alles gezet om toch dat ene doel, de wereldtitel, te bereiken. Dat behalen en beseffen dat je niet nog eens alles daarvoor opzij wil zetten. Dus hij wist dat hij het waarschijnlijk niet nog een keer zou kunnen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 14 september 2020 @ 13:46:38 #48
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195055382
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

de politie had op de deur geklopt. de politie was in uniform. meestal roepen ze wel dat ze van de politie zijn.

laat die Hamilton eens een T-shirt tegen drugs dragen. efficiënter.
Ze waren in burger en of ze wel of niet geklopt hebben bestaat onduidelijkheid over.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 september 2020 @ 13:46:59 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195055388
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef 4-elements het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel mooi van Rosberg, stoppen na de wereldtitel. Die psychologische spelletjes hadden 'm zoveel energie gekost, dat kon hij niet een tweede seizoen opbrengen. Alles op alles gezet om toch dat ene doel, de wereldtitel, te bereiken. Dat behalen en beseffen dat je niet nog eens alles daarvoor opzij wil zetten. Dus hij wist dat hij het waarschijnlijk niet nog een keer zou kunnen.
Dit. Rosberg had veel tegen zich en greep de titel. Stoppen is het juiste besluit geweest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195055518
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:46 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ze waren in burger en of ze wel of niet geklopt hebben bestaat onduidelijkheid over.
Het maakt voor de F1 ook verder niks uit. Topsporters dienen zich niet te bemoeien met allerlei randzaken waar zijzelf ook geen weet van hebben.
Laat ze gewoon lekker topsport bedrijven en wegblijven van politieke/juridische/justitiële statements in de media.
  maandag 14 september 2020 @ 14:00:11 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_195055577
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Juist omdat hij zich, tegen zijn natuur in, bezig hield met die psychologische oorlogsvoering. Dat eiste zoveel van hem dat hij dat niet nog een jaar wilde.
Ik ben wel benieuwd naar de psyops die Rosberg uitvoerde onder de ogen van Toto. Eerder. Er pamfletten uitgestrooid boven het huis van Lewis? Stond er 24/7 een black metal band te spelen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2020 @ 14:00:44 #52
842 Zorro
Z
pi_195055583
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2020 14:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de psyops die Rosberg uitvoerde onder de ogen van Toto. Eerder. Er pamfletten uitgestrooid boven het huis van Lewis? Stond er 24/7 een black metal band te spelen?
Nee, een white metal band
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195055586
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik snap ook nog steeds niks van de beslissing van Rosberg. Als ik hem bij RTL Duitsland zie zitten dan bekruipt mij weleens het gevoel dat hij er zelf ook spijt van heeft. Je kunt je hele leven nog aan een zwembad in Monaco zitten en slappe praatjes houden op televisie maar je kunt niet je hele leven F1 rijden.

Rosberg zat echt in het hoofd van Hamilton op een gegeven moment dat kon je duidelijk zien. Hij had zijn doel bereikt met het behalen van de wereldtitel dus lijkt mij dat alle druk dan van je schouders valt? Het jaar erop had hij er 2-2 van kunnen maken qua wereldtitel bij Mercedes. Lukt het niet dan lukt het niet. Waar maak je je druk om? Echt onbegrijpelijk. Hij heeft imo niet echt een tv of YouTube persoonlijkheid.
Mwa, op een gegeven moment had Hamilton de overhand. Hamilton had al ondervonden hoe zich er tegen te wapenen. Helaas voor Hamilton te laat en werd een dnf teveel.
pi_195055605
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 14:00 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nee, een white metal band
Daar zou ik ook vrij agressief van worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195055615
Hamilton heeft niks tegen wit. Zijn familie is wit....
pi_195055623
Hamilton kan met een witte vrouw ook witte kinderen maken.
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2020 @ 14:04:05 #57
842 Zorro
Z
pi_195055641
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar zou ik ook vrij agressief van worden.
Ik vond Stryper best aardig. Verder ken ik ze (white metal bands) niet zo.
Maar goed, die rijden geen F1 dus is hier dan weer minder op zijn plek.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195055644
Waarom is het eigenlijk niet gewoon zo, wanneer je een race niet finisht dat je “gratis” motorwissel kan doen?
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2020 @ 14:05:09 #59
842 Zorro
Z
pi_195055655
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:04 schreef mikieu het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet gewoon zo, wanneer je een race niet finisht dat je “gratis” motorwissel kan doen?
Omdat ze dan indien in kansloze positie een ronde voor het eind opgeven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_195055685
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 14:03 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton kan met een witte vrouw ook witte kinderen maken.
Fantaseer je hier weleens over?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')