om 3:32 willt ik hier vor dtime komenquote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan.Heb je de hele wedstrijd gekeken?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oostenrijk nu overal mondkapjes he
Ik zag al dat je er niet was.Vannacht even een wekker zetten.quote:Op maandag 14 september 2020 09:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
om 3:32 willt ik hier vor dtime komen
heb het niet gepakkt dann was het 4 :00
ik slaap echt altijd en minutt erder ein![]()
Dat je alles voor me was.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]gaat goed.
Dat overleef jij wel, bikkel
komisch is dat ik 2 minutt erder maar wakker wasquote:Op maandag 14 september 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag al dat je er niet was.Vannacht even een wekker zetten.
Ik las jack labelquote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef DeBraad het volgende:
UPDATE: Het bedrijf wat voor de ketel zou komen is zojuist WEGGEREDEN.
Vanavond wel weer een nieuwe jack kabel voor m'n gisteren gratis opgehaalde gitaarversterker![]()
(EN WAT VOOR 1)
jerneyberneyquote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Zit je roze bikini in de wasmand?
BREKEND!!!!!quote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef DeBraad het volgende:
Vanavond wel weer een nieuwe jack kabel voor m'n gisteren gratis opgehaalde gitaarversterker![]()
(EN WAT VOOR 1)
Mooi, krijg je dat allemaal voor niets DeBraadquote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef DeBraad het volgende:
(EN WAT VOOR 1)
Moet je even aan @DJMO vragen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
komisch is dat ik 2 minutt erder maar wakker was
hoezo is Fok niet sport aktuell??,ze weten niks van us open
Ik moet naar het ziekenhuisquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Puzzieliefje
Gewoon geen zin is ook een goede reden
Koorts gezakt?quote:
Rob.quote:
Hey Lieffiequote:
het is al mandaagquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je even aan @:DJMO vragen.
Schatjeee waar zat je nuquote:Op maandag 14 september 2020 09:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
om 3:32 willt ik hier vor dtime komen
heb het niet gepakkt dann was het 4 :00
ik slaap echt altijd en minutt erder ein![]()
Stond op Marktplaats als zijnde niet werkendquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, krijg je dat allemaal voor niets DeBraad
Kan jij ook al gitaar spelen?
quote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Schatjeee waar zat je nu
O leuk, wat een geluk.quote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stond op Marktplaats als zijnde niet werkendSluit 'm aan, werkt gewoon.
Speel nu iets van 10 jaar gitaar
Wouw sterkte en.beterschapquote:
Donderdag afspraak met mijn arts en moet zo bloedwaarden laten prikkenquote:Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh!!!Booooo
Niets te ergs, hoop ik?
Ahhhhh okquote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Donderdag afspraak met mijn arts en moet zo bloedwaarden laten prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |