Net zo min als de mensen die op jouw lijst terecht komen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
MiniToT kan hier niet over beslissen
quote:Op maandag 14 september 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
Vandaag insmeren als je naar buiten ga.... oh wacht
Niet nodig, zo warm wordt het niet hierquote:Op maandag 14 september 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
Vandaag insmeren als je naar buiten ga.... oh wacht
quote:Op maandag 14 september 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo min als de mensen die op jouw lijst terecht komen.
Maar ik ben sowieso al wel wat geminderd met de foto's. En ja; dat zal sowieso nog wel verder verminderen.
Vertel?quote:
Geen 30?quote:Op maandag 14 september 2020 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet nodig, zo warm wordt het niet hier
30 graden heequote:Op maandag 14 september 2020 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet nodig, zo warm wordt het niet hier
27 denk ik ongeveerquote:
Niet overal heequote:
Cm?quote:
Jawel, maar ik zit in mijn Spotify dus het moet verleidelijker zijn voor ik mezelf uit die zone haal.quote:
Soms doe ik dat wel soms ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan moet ik mij al insmeren.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel soms ook niet
Gradenquote:
Mini tot zal over 12 jaar zeggen: Paul bedankt dat je m'n privacy beschermde op FOK! Ik ben je eeuwig dankbaarquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Mini tot zal over 12 jaar zeggen: Paul bedankt dat je m'n privacy beschermde op FOK! Ik ben je eeuwig dankbaar
Ik denk eerder dat ik je rellen lijst ziet en denkt was is toch voor een maf klapper heequote:Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Mini tot zal over 12 jaar zeggen: Paul bedankt dat je m'n privacy beschermde op FOK! Ik ben je eeuwig dankbaar
Haha geen probleem!quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit in mijn Spotify dus het moet verleidelijker zijn voor ik mezelf uit die zone haal.
En ik moet zo een nieuwsbrief in elkaar flansen en mijn affiliate link eindelijk eens fixen.
Zo dan.Heb je de hele wedstrijd gekeken?quote:Op maandag 14 september 2020 09:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dominic kunnt niet meer lopen trotzdem heeft hij gewonnen nach 4 uren
Als fok nog bestaat dan...quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik je rellen lijst ziet en denkt was is toch voor een maf klapper hee
quote:
My heroquote:Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat weet je niet neequote:
You know mequote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha geen probleem!![]()
Ik denk ook niet dat deze helemaal je smaak is.
satz 3 - 5quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan.Heb je de hele wedstrijd gekeken?
Alsof FOK! dan nog bestaat.quote:Op maandag 14 september 2020 09:14 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
Geklikt met terugwerkende kracht!
Spijt.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed!
Al moet ik morgen weer aan de arbeid
Hoe is het met mijn lievelings Hageneesje?
Ook niet slim.quote:Op maandag 14 september 2020 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het punt niet helemaal,heel Facebook staat vol met kinderfoto`s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |