quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toevallig in ONZ FB en jullie waren heeeeeeeeel boos aan het doen daar over het dicht gaan van DTS. Ik snapte niet wat het was hee en waarom jullie zo boos waren. Toen had ik er maar een weblogje over gemaakt
ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Ik weet het weer.quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toevallig in ONZ FB en jullie waren heeeeeeeeel boos aan het doen daar over het dicht gaan van DTS. Ik snapte niet wat het was hee en waarom jullie zo boos waren. Toen had ik er maar een weblogje over gemaakt
ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Ja idd. Laat gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ze willlen mij uitlokken op alle mogenlijke manieren zover was ik allang al. Maar heb ff niet overal op gereageerd en nu waren ze allemaal dicht. Nog afgezien dat ik al dacht waarom @:kree..... maarja ach fok is fok he.
quote:
Ja hoor en zo ga ik zwemmen met Puzziepiequote:
Ik probeer het maar af en toe tja dan wil ik er gewoon op reageren maar meestal backfire dan, dus heb m'n gedrag al aangepast beetje met posten want kreeg wel erg veel mod gezeik en bans ineens.quote:
Leukquote:Op maandag 14 september 2020 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. We hebben sinds gisteren ineens een peuter in huis.
ToTquote:
MrsL.quote:
FFquote:
Moet hij toch weten joh heequote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef Paul het volgende:
Zet dat arme kind nou niet elke dag op internet joh
Ben ik het wel een beetje mee eens ja.quote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef Paul het volgende:
Zet dat arme kind nou niet elke dag op internet joh
Oh echt, nou dat wordt nog wat danquote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar was-ie al een half jaartje te vroeg mee!
Niet gekliktquote:
Zegt me niks.quote:
quote:
Ook niet gekliktquote:
MiniToT kan hier niet over beslissenquote:
Mijn grote vriendin hierquote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of @:Jerney we gaat klikken. ;P
quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of @:Jerney we gaat klikken. ;P
Man3 zeg.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
MiniToT kan hier niet over beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |