Ik keek naar Luis Milla.quote:Op zondag 13 september 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
heb je joey veerman gezien @:el-stinho ?
Heb alleen Emmen v VVV aangehad naast Ajax.quote:Op zondag 13 september 2020 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij speelde echt fucking goed
Die Joey kan wel een paar stapjes hogeropquote:Op zondag 13 september 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb alleen Emmen v VVV aangehad naast Ajax.
Ja, dit is wel heel erg treurig.quote:
Alleen Sjoerd deed dit leuk vroeger.quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
De NOS verlaagt zich tot regionale omroep met dit soort items waar niemand op zit te wachten
Zijn hier zéven jaar overheen gegaan voor je dit doorhebt?quote:Op zondag 13 september 2020 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Kees heeft echte grote oren
Ik snap de Jumbo-anekdote nu wel van Derksen
Ik let er nu pas echt opquote:Op zondag 13 september 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn hier zéven jaar overheen gegaan voor je dit doorhebt?
Heerenveen heeft mooie thuisshirts.quote:Op zondag 13 september 2020 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Joey Veerman 100% beste speler van dit weekend en niemand noemt hem lol
Ik ga op de veerman hypetrain dit seizoen
Ausnutria als hoofdsponsor, werd nog even besproken bij zomerpromenade vanavond hahahaquote:Op zondag 13 september 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heerenveen heeft mooie thuisshirts.
Nu al vijf minuten kansloos gezwets in de marge, prachtig.quote:Op zondag 13 september 2020 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 12x het woord bron gehoord
LIJSTJE!!!quote:Op zondag 13 september 2020 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu al vijf minuten kansloos gezwets in de marge, prachtig.
Waterontharder.comquote:Op zondag 13 september 2020 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ausnutria als hoofdsponsor, werd nog even besproken bij zomerpromenade vanavond hahaha
Heb jij ook een lijstje?quote:Op zondag 13 september 2020 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Dit is eigenlijk Promenade-materiaal.
Eerder een louche autohandelaar met een drankprobleem woonachtig op een woonboot.quote:Op zondag 13 september 2020 23:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ten Cate uitstraling van een fietsendief.
Die zijn vrouw slaat en zijn kinderen verwaarloosd.quote:Op zondag 13 september 2020 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerder een louche autohandelaar met een drankprobleem woonachtig op een woonboot.
Je bent zelf erg prettigquote:Op maandag 14 september 2020 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Amrabat was erg prettig bij FOX vanochtend.
Haal dan Gio terug uit China. Dat is toch een man met een keurige reputatie. En als je met Feyenoord 5 prijzen pakt in 4 jaar tijd dan moet je toch een toptrainer zijn. Zeker met een verdedigingscentrum met Van Beek en Botteghin.quote:Op zondag 13 september 2020 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerder een louche autohandelaar met een drankprobleem woonachtig op een woonboot.
quote:Op maandag 14 september 2020 10:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Haal dan Gio terug uit China. Dat is toch een man met een keurige reputatie. En als je met Feyenoord 5 prijzen pakt in 4 jaar tijd dan moet je toch een toptrainer zijn. Zeker met een verdedigingscentrum met Van Beek en Botteghin.
Z’n vrouw is erg prettig. En ja dat kan ik persoonlijk weten.quote:
Zo een toptrainer, dat hij nu de zak met ballen draagt en de pionnen neerzet, ergens op een bijveld in de 2e divisie in China.quote:Op maandag 14 september 2020 10:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Haal dan Gio terug uit China. Dat is toch een man met een keurige reputatie. En als je met Feyenoord 5 prijzen pakt in 4 jaar tijd dan moet je toch een toptrainer zijn. Zeker met een verdedigingscentrum met Van Beek en Botteghin.
Was bij FOX vorige week inhoudelijk een uitstekende gast.quote:Op zondag 20 september 2020 10:23 schreef Evertjan het volgende:
Nordin Amrabat gaat even wat schokkende uitspraken doen vanavond
Aangeklede pop.quote:Op zondag 20 september 2020 10:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was bij FOX vorige week inhoudelijk een uitstekende gast.
Gaat er redelijk gestrekt inquote:Op zondag 20 september 2020 10:23 schreef Evertjan het volgende:
Nordin Amrabat gaat even wat schokkende uitspraken doen vanavond
Ja, dat wel. Heel uitgesproken.quote:Op zondag 20 september 2020 22:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Gaat er redelijk gestrekt in
Hij buigt voor niemand joh.quote:
Zeker. Goede uitstraling. "Zit een goede kop op."quote:
Lijntjesquote:Op zondag 20 september 2020 22:54 schreef TLC het volgende:
Wat hebben ze bij de NOS toch met Henk ten Cate dat die iedere week ter sprake moet worden gebracht ??????
Tegen Wales.quote:Op zondag 20 september 2020 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
De uitzending even terugkijken. Op 02:14 worden we al geterroriseerd met het Nederlands Elftal.
Dat begrijpt niemand. Die vent moet je ergens op locatie zetten bij het atletiek of wielrennen zodat hij ons niet lastigvalt.quote:Op maandag 21 september 2020 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom moet Stekelenburg daar zitten ?
heeft z'n papa bedongenquote:Op maandag 21 september 2020 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom moet Stekelenburg daar zitten ?
Stukje gele M&M.quote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zijn vieze gore gele vingertoppen.
Ik begin echt doodmoe te worden van dat VARgezeik de hele tijd.quote:
Dat ga ik niet kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:08 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Pinda Stekelenburg
Robert Eenhoorn
Pinda Stekelenburg? Hij is geen pindaquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:08 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Pinda Stekelenburg
Robert Eenhoorn
Allemaal Liam Kelly’squote:Op zondag 4 oktober 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een vechtpartij in filmpje in reactie. Lekkere snoekduik gespot. Schitterend
Netjes, meteen einde racecarriere, slim gedaan.quote:
lachwekkendquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ajax die zegt dat ze geld nodig hebben van de overheid
Het zou puur wanbeleid zijn als je gratis miljoenen laat liggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ajax die zegt dat ze geld nodig hebben van de overheid
Verbaasd me niets als je hem af en toe hoort.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Buijs heeft vlak voordat hij bij Feyenoord kwam voetballen altijd een seizoenskaart gehad in de Kuip voor vak R.
Dit ter info
Gewoon pakken als het moment zich aan dient, maar zo'n grote waffel staat echt niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou puur wanbeleid zijn als je gratis miljoenen laat liggen.
Wat is sport toch een wereld van uiterste he, zo heb je Nadal die 13 keer dezelfde GS wint en zo heb je Babel.quote:
Maar Humberto zijn ... was groterquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:59 schreef TLC het volgende:
Ik las onlangs dat die Sjoerd ooit wat had met mevr. Stax
Portemonnee?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar Humberto zijn ... was groter
Sjoerd heeft ooit een liedje over aids en sperma gezongen. Helaas heeft ie dat ook van YouTube laten halenquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:59 schreef TLC het volgende:
Omhoog gevallen nobuddy aldus dequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:09 schreef RipCity het volgende:
Niet echt iemand met professionele uitstraling die Gudde.
Beter dan heleentje’s keusquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:59 schreef TLC het volgende:
Ik zie Joep haar wel allemaal dingen in haar oor fluisterenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter dan heleentje’s keus
http://www.soccernews.nl/(...)kte-liefdesrelatie-v lookoor-eigen-carriere
Helene valt op oudere mannen. Had ook al een affaire met Ruud Brood.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)-voor-eigen-carriere
ik dacht dat ze lesbisch was om eerlijk te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Helene valt op oudere mannen. Had ook al een affaire met Ruud Brood.
Ze is bi en daarom altijd vaag over haar liefdeslevenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:20 schreef Evertjan het volgende:
ik dacht dat ze lesbisch was om eerlijk te zijn
Een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dacht dat ze lesbisch was om eerlijk te zijn
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:27 schreef TLC het volgende:
Luisterde ik deze week naar Radio 1 hoorde ik ineens Quincy Gario bitchen en janken over Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:27 schreef TLC het volgende:
Luisterde ik deze week naar Radio 1 hoorde ik ineens Quincy Gario bitchen en janken over Marcel van Roosmalen
Iets met zijn tong en Estavanaquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Wtf is er mis met de stem van Rafael ? dichtgeslibde stembanden ?
Blijkbaar had Marcel in een column van 2 maanden geleden een vriendinnetje van Quincy G -die ook beroepsklager is- belachelijk gemaakt en daar kan meneertje niet tegenquote:
Geloof je dit verhaal?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)-voor-eigen-carriere
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kreeg Tannane nou voor 'mafkees' zijn tweede geel? Wat kinderachtig.
Pics?quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen vrouw toch? Even een paar experts erbij halen: @:lenny_leonard @:nober @:coco @:rambodirk
Ik voorspelde dat Ajax zou gaan klagen over het drukke schema in combinatie met de champions league. Benieuwd of dat gaat gebeurenquote:Op maandag 19 oktober 2020 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
Dat gejammer over de planning van de topwedstrijden.
Als je dat idee aanvalt, doe het dan goed. Het was namelijk met de gedachte dat de stadions dan wel weer met fans vol zouden kunnen zitten, haha.
Geen vrouw.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:46 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Wop Wop Wop
Leonne Stentler
Onderzoek gedaan, beoordeeld en niet akkoord bevonden. Dit is geen vrouw.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen vrouw toch? Even een paar experts erbij halen: @:lenny_leonard @:nober @:coco @:rambodirk
Theo heeft dikkere tieten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan, beoordeeld en niet akkoord bevonden. Dit is geen vrouw.
[ afbeelding ]
-manwijf
-geen curves
-daniel de ridder 2.0
-is niks zal ook niks worden
Zaak als afgedaan beschouwen. Nooit meer over hebben.
Best lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan, beoordeeld en niet akkoord bevonden. Dit is geen vrouw.
[ afbeelding ]
-manwijf
-geen curves
-daniel de ridder 2.0
-is niks zal ook niks worden
Zaak als afgedaan beschouwen. Nooit meer over hebben.
Is dit een stelling?quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:28 schreef macca728 het volgende:
VVV moet verplicht degraderen na zo'n wanprestatie
Dat is ie ook niet. Brobby is beter.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:30 schreef BB-King het volgende:
Traoré weet ook weer waar hij staat. Niet goed genoeg volgens de dame aan tafel.
Vond het ook geen penalty waard nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:00 schreef Max23 het volgende:
Hendrix loopt meer naar achteren en zoekt imo juist het contact
Zou ik ook zeggen als Ajaciedquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond het ook geen penalty waard nee.
Vertelquote:Op zondag 1 november 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
De VAR van de week is een inkoppertje, denk ik.
Ja iddquote:Op zondag 1 november 2020 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Ibi snapt het (niet heel grappige) grapje niet
Nu iets positiefs!quote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ibi heeft al 3 dingen gezegd over PSV en alle 3 negatief.²
Ik vroeg me ook meer af wie dat gezegd zou hebben.quote:
Hij was op zich wel realistisch, PSV miste uiteindelijk maar 3 basisspelers en je speelt tegen ADO thuis.Denk dat Toon gewoon een act opvoerde zodat wanneer de Corona straks bij Ajax toeslaat de wedstrijd niet verplaatst kan wordenquote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ibi heeft al 3 dingen gezegd over PSV en alle 3 negatief.²
quote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef Generationalpha het volgende:
Ibi die holmaatje Ihattaren verdedigt. Enorm verrassend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |