Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.quote:
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.quote:Op zondag 13 september 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.quote:Op zondag 13 september 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.
Wat heb je in de planning behalve behaarde Grieken versieren?
Ok top. Je hebt al mooi wat bedacht.quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.
Jeejquote:Op zondag 13 september 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Griekenland over minder dan 2 weken.
Herkenbaar.quote:Op zondag 13 september 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou allang liggen maar nog niet moemoe.
Yepquote:
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.quote:Op maandag 14 september 2020 00:00 schreef engine het volgende:
Net klaar met werk. Blijf nog wel een paar uur wakker
Wat is vroeg?quote:Op maandag 14 september 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.
Gewoon in NL nog steeds?
Tering hey jij bent vroeg.quote:Op maandag 14 september 2020 04:23 schreef kwiwi het volgende:
moet eigenlijk nog even een beetje meer slapen
Dan maar op kantoor verder tukken?quote:Op maandag 14 september 2020 05:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Had nog wel even willen tukken. Maestro
Zit er niet in op maandag.quote:Op maandag 14 september 2020 05:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar op kantoor verder tukken?
Ik hoop van niet. Hoef maar van 6 tot 13:00 vandaag.quote:
Jezus wat een luxe.quote:Op maandag 14 september 2020 05:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Hoef maar van 6 tot 13:00 vandaag.
Als ik langer werk gaat het de zaak in de papieren lopen met mijn uurloonquote:
Moet je ook niet willen.quote:Op maandag 14 september 2020 05:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik langer werk gaat het de zaak in de papieren lopen met mijn uurloon
Inderdaad.quote:
??? Weekendje wegquote:Op maandag 14 september 2020 05:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe was je weekendje weg trouwens?
Je was gewoon het weekend thuis? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je een weekend weg zou gaanquote:
Haha neejoh.quote:Op maandag 14 september 2020 05:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was gewoon het weekend thuis? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je een weekend weg zou gaan
Lange weekendjes wegquote:Op maandag 14 september 2020 05:41 schreef Justin_Case het volgende:
Dan had ik vrijdag t/m maandag gegaan.
Korte broekquote:Op maandag 14 september 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
kleding dillema zo op de ochtend, eigenlijk te fris voor korte broek maar vanmiddag te warm voor lange broek
heb nu conference call tot 11:00, nu nog een lange (joggingquote:Op maandag 14 september 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
kleding dillema zo op de ochtend, eigenlijk te fris voor korte broek maar vanmiddag te warm voor lange broek
ik ben allang blij dat ik geen pak oid aan hoefquote:Op maandag 14 september 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nu conference call tot 11:00, nu nog een lange (joggingbroek aan. Straks zie ik nog wel.
Een van de thuiswerk voordelen
quote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver op de zaak, kats aan schijt ineens nu weer op terugweg
Auto ondergepoept?quote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver op de zaak, kats aan schijt ineens nu weer op terugweg
Geloof dat ze aandacht nodig heeftquote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je migraine hebt zit je niet achter de computer.
dan moet ze maar gaan daten hoorquote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof dat ze aandacht nodig heeft
K heb niet de standaart hoofdpijnquote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus fles kap es met dat gekanker van jequote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof dat ze aandacht nodig heeft
ja maar heb geen hoofdpijnquote:Op maandag 14 september 2020 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koppijn is toch een corona verschijnsel
Sow. Goedemorgenquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus fles kap es met dat gekanker van je
quote:Op maandag 14 september 2020 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geobsedeerd door piemels ben je wel he..
verdacht welquote:Op maandag 14 september 2020 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geobsedeerd door piemels ben je wel he..
Las het net in NWS ja.quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-bus-in-krijgen.html
alsjeblieft niet zeg
balletjes rollen goedquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Is bitterbal aan de verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
nee kan het niet hebben dat andere mensen wel bepalen of je wel of geen migraine hebt... Trek ik echt fucking slecht.quote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Is bitterbal aan de verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-bus-in-krijgen.html
alsjeblieft niet zeg
Jawel hoor, soms moet je wel.quote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ach de uitingen van migraine zijn zo divers. Geen pijl op te trekkenquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor, soms moet je wel.
nu is het wel veilig denk ik, als iedereen straks OV pakt niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'
Ja zou ik ook zeggenIk geloof het nog niet helemaal.
Amsterdam zou ik hoe dan ook vermijdenquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook nergens naartoe waarvoor ik het OV nodig zou hebben trouwens. Dagje Amsterdam zit er voorlopig ook niet in.
Ik heb gelukkig meestal maar een uur of twee last, lekker halo's zien enzo. Computer (of überhaupt kijken) is wel echt een uitdaging en daarna ben ik gesloopt, maar het alternatief is het verkeer in, da's helemaal geen succes. (En meestal slaat het in de middag toe, dus fml)quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach de uitingen van migraine zijn zo divers. Geen pijl op te trekken
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.quote:Op maandag 14 september 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig meestal maar een uur of twee last, lekker halo's zien enzo. Computer (of überhaupt kijken) is wel echt een uitdaging en daarna ben ik gesloopt, maar het alternatief is het verkeer in, da's helemaal geen succes. (En meestal slaat het in de middag toe, dus fml)
In ieder geval kut.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.
niet meer kunnen zien ook regelmatig gehad
da's kutquote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.
niet meer kunnen zien ook regelmatig gehad
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boetequote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'
Ja zou ik ook zeggenIk geloof het nog niet helemaal.
Als ik het veilig vond, en er iets was om naartoe te gaan, dan zou ik de trein wel gebruiken.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boete![]()
Het is niet alleen vanwege gezondheidsoverwegingen dat mensen het OV mijden denk ik hoorIk hoef voorlopig ook even niet meer
Ik heb een fiets en een auto en feestjes waarbij ik wil drinken die te ver zijn om te fietsen, zijn er toch niet op het moment. OV zit me wel best.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boete![]()
Het is niet alleen vanwege gezondheidsoverwegingen dat mensen het OV mijden denk ik hoorIk hoef voorlopig ook even niet meer
Hoop dat je je snel weer beter voelt balliequote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan het niet hebben dat andere mensen wel bepalen of je wel of geen migraine hebt... Trek ik echt fucking slecht.
en heb idd niet geslapen. 10 keer over mijn nek gegaan nu wakker vanwege die hoerige lekkage en dan hier te hroen krijgen dat je dan niet achter de pc zit
komt goedquote:Op maandag 14 september 2020 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je je snel weer beter voelt ballie
Toscanequote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen onze vakantie naar Italië aan het plannen.
Iemand nog tips? We gaan richting Rome en terug.
mag ik mee?quote:Op maandag 14 september 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen onze vakantie naar Italië aan het plannen.
Iemand nog tips? We gaan richting Rome en terug.
Zat daar toevallig net naar de kijken. Zag ook dat er een eilandje met 70 stranden aan de kust is daar (Elba), misschien leuk voor op de weg terug om een paar dagen te relaxen. We hebben 2 weken.quote:
Dit is altijd een prima advies.quote:Op maandag 14 september 2020 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Amsterdam zou ik hoe dan ook vermijden
Ik zag gisteren dat Mugello best mooi isquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat Mugello best mooi is
ja anderhalve minuut van de race zien was wel weer genoeg begreep ikquote:Op maandag 14 september 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Genoeg tijd ook om de omgeving te bekijken.
Ik kijk niet voor Verstappen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anderhalve minuut van de race zien was wel weer genoeg begreep ik
Ik volg het normaliter op Teletekst, kun je nagaan hoe spannend ik heb vindquote:Op maandag 14 september 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor Verstappen.
ik hou het hooguit af en toe op samenvattingen, zelfde voor wielrennen overigensquote:Op maandag 14 september 2020 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg het normaliter op Teletekst, kun je nagaan hoe spannend ik heb vind
Ik heb er tien nieuwe muggenbulten bij. Dus bij degene die ik al had. Gisteren heb ik een mug IN de klamboe doodgemept, dus dat zat onder het bloed. Die klamboe werkt niet echt zoals ik had verwacht.quote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Fijn dat met de warme temperaturen de muggen ook nog even komen nazomerenGelukkig is het 's nachts koud genoeg dat je het dekbed over je heen kunt trekken.
Ik volg alles.quote:Op maandag 14 september 2020 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg het normaliter op Teletekst, kun je nagaan hoe spannend ik heb vind
ja ik keek wel voor het gelul van Ducrot af en toe, maar met dit weer ben je gewoon gek als je voor de buis gaat zittenquote:Op maandag 14 september 2020 10:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou het hooguit af en toe op samenvattingen, zelfde voor wielrennen overigens
Ik heb normaal eigenlijk zelden muggen in de slaapkamer, maar van de zomer toch een paar keer gehad en die van vannacht was echt een vreselijk irritante die heel de tijd aan het zoemen wasquote:Op maandag 14 september 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tien nieuwe muggenbulten bij. Dus bij degene die ik al had. Gisteren heb ik een mug IN de klamboe doodgemept, dus dat zat onder het bloed. Die klamboe werkt niet echt zoals ik had verwacht.
Het jammere is dat races alleen nog echt leuk zijn als er wat met de Mercs gebeurt.quote:Op maandag 14 september 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik volg alles.
Maar twee keer de race stilleggen gebeurt niet zoveel.
Ik heb wel een hor die ik in het slaapkamerraam kan zetten, maar alleen als ik dat raampje wijd open zet, en dat vind ik ook wel weer een beetje extreem.quote:Op maandag 14 september 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb normaal eigenlijk zelden muggen in de slaapkamer, maar van de zomer toch een paar keer gehad en die van vannacht was echt een vreselijk irritante die heel de tijd aan het zoemen was
Nah, ik vermaak me echt uitstekend met het middenveld, dat is in jaren niet zo tof geweest.quote:Op maandag 14 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het jammere is dat races alleen nog echt leuk zijn als er wat met de Mercs gebeurt.
niet slechtquote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Willik
Prima ding wel.quote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Willik
Oh ik heb echt veel liever wespen. Minder irritant.quote:Op maandag 14 september 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Liever muggen dan wespen, dat wel. Al is m'n wijsvinger helemaal dik.
Maar de wespen kruipen in m'n aardbeien en dan ben ik bang dat ik ze opeetquote:Op maandag 14 september 2020 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik heb echt veel liever wespen. Minder irritant.
Als ik het met een vriend over tatoeages heb dan zegt ie steeds 'waarom wil je zo'n nikszeggend plaatje' en 'iedereen loopt ermee' en 'dat kan iedereen wel zetten, daarvoor hoef je niet naar Berlijn'. Dus heel dubbel: aan de ene kant moet zo'n tattoo een diepe betekenis hebben tot in je ziel ofzo, alsof je er alleen eentje mag als een Heel Zwaar leven hebt, aan de andere kant kun je gewoon een willekeurige shop binnenlopen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima ding wel.
Mooi wel trouwens, van het weekend over tattoos zitten babbelen met een vriendin, krijg ik de vraag wanneer ik 'm ga laten inkleuren. Euh, niet?
Oeh dan mag ik er dus eenquote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
alsof je er alleen eentje mag als een Heel Zwaar leven hebt
Oh bahquote:Op maandag 14 september 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de wespen kruipen in m'n aardbeien en dan ben ik bang dat ik ze opeet
Ik vind dat je een tattoo moet nemen omdat jij die tattoo mooi vindt, niet omdat een ander vindt dat er een betekenis aan moet zitten.quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het met een vriend over tatoeages heb dan zegt ie steeds 'waarom wil je zo'n nikszeggend plaatje' en 'iedereen loopt ermee' en 'dat kan iedereen wel zetten, daarvoor hoef je niet naar Berlijn'. Dus heel dubbel: aan de ene kant moet zo'n tattoo een diepe betekenis hebben tot in je ziel ofzo, alsof je er alleen eentje mag als een Heel Zwaar leven hebt, aan de andere kant kun je gewoon een willekeurige shop binnenlopen.
Nou, het is serieus heel simpel: jouw lijf.quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het met een vriend over tatoeages heb dan zegt ie steeds 'waarom wil je zo'n nikszeggend plaatje' en 'iedereen loopt ermee' en 'dat kan iedereen wel zetten, daarvoor hoef je niet naar Berlijn'. Dus heel dubbel: aan de ene kant moet zo'n tattoo een diepe betekenis hebben tot in je ziel ofzo, alsof je er alleen eentje mag als een Heel Zwaar leven hebt, aan de andere kant kun je gewoon een willekeurige shop binnenlopen.
Ook niet als ie het afstotelijk zou vinden?quote:Op maandag 14 september 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, het is serieus heel simpel: jouw lijf.
Ik heb het Joop alleen medegedeeld, wat 'ie er van vindt, interesseert me geen drol. En da's m'n vriendje.
Ik laat hem m'n eerste tattoo zien: 'Ik snap niet dat je zo'n standaard plaatje hebt. Het is zo nikszeggend. Ik had het niet gedaan als ik jou was. Krijg je spijt van.'quote:Op maandag 14 september 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, het is serieus heel simpel: jouw lijf.
Ik heb het Joop alleen medegedeeld, wat 'ie er van vindt, interesseert me geen drol. En da's m'n vriendje.
zeker een tribal?:pquote:Op maandag 14 september 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heeft ie zelf heule lelijke tatoeages, vind ik, dus ik weet ergens dat ik niet zoveel waarde aan zijn woorden moet hechten.
Bijnaquote:
zijn sterrenbeeldquote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijnaiets met z'n sterrenbeeld en nog een of ander logo, want hij heeft een Heel Zwaar Leven.
Dan had 'ie iets om aan te wennen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook niet als ie het afstotelijk zou vinden?
Sterrenbeeld?quote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijnaiets met z'n sterrenbeeld en nog een of ander logo, want hij heeft een Heel Zwaar Leven.
Godsamme.quote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mijn klamboo afgewerkt met een loodveter, zodat hij beter op de grond afsluit. 12 meter loodveter vastnaaien was best een klus trouwens.quote:Op maandag 14 september 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tien nieuwe muggenbulten bij. Dus bij degene die ik al had. Gisteren heb ik een mug IN de klamboe doodgemept, dus dat zat onder het bloed. Die klamboe werkt niet echt zoals ik had verwacht.
En dan zeuren over mijn hartjequote:Op maandag 14 september 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme.
Echt, negeer die gast als het over tattoos gaat. Uniek sneeuwvlokje-tattoo met je sterrenbeeld net als een miljoen anderen.
Is het er dan ook een die vindt dat je klein moet beginnen eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeuren over mijn hartje
Heeft ie überhaupt geen tact?quote:Op maandag 14 september 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat hem m'n eerste tattoo zien: 'Ik snap niet dat je zo'n standaard plaatje hebt. Het is zo nikszeggend. Ik had het niet gedaan als ik jou was. Krijg je spijt van.'
Ik, als ik zo'n tattoo van bloemen laat zien: 'Weer zo nietszeggend, het zegt niet wie je bent.'
Ik, opgegroeid in een bloemenzaak en heb nu een jungle in huis: wtf
Hartjes zijn leuk.quote:Op maandag 14 september 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeuren over mijn hartje
Nee hij heeft zelf meteen een enorm apparaat laten zetten. Ik ben degene die klein is begonnen, maar die van mij valt wel meer opquote:Op maandag 14 september 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het er dan ook een die vindt dat je klein moet beginnen eigenlijk?
Och, goed gezette (!) bloemen kan je eigenlijk niet mis mee gaan hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu wil ik misschien wat groters, maar ben dan wel zo'n miep die wil dat anderen het ook mooi vinden.
Dat lijkt mij lastig, een tattoo bedenken die anderen ook mooi vinden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu wil ik misschien wat groters, maar ben dan wel zo'n miep die wil dat anderen het ook mooi vinden.
Ja daarom zou ik wel naar die ene willen die ik net plaatste, die volg ik al een jaar of vier. Het heeft gewoon iets wat ik mooi vind.quote:Op maandag 14 september 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, goed gezette (!) bloemen kan je eigenlijk niet mis mee gaan hoor.
Ik vind die je net poste wel echt heel mooiquote:Op maandag 14 september 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik wel naar die ene willen die ik net plaatste, die volg ik al een jaar of vier. Het heeft gewoon iets wat ik mooi vind.
maar hoezo twijfel je nog dan?quote:Op maandag 14 september 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik wel naar die ene willen die ik net plaatste, die volg ik al een jaar of vier. Het heeft gewoon iets wat ik mooi vind.
Niet dat zij hem ook zouden zetten, maar niet dat ze denken 'jezus wat een aso, ziet er toch niet uit'.quote:Op maandag 14 september 2020 10:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lastig, een tattoo bedenken die anderen ook mooi vinden.
Dan dat zeker doen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het er wel je hele leven zitquote:Op maandag 14 september 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoezo twijfel je nog dan?
Mensen die een hekel hebben aan tattoos, denken dat toch wel. Bij neutraal of liefhebbers zal je gewoon positieve dingen horen. Mits ze gewoon een beetje fatsoen hebben.quote:Op maandag 14 september 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat zij hem ook zouden zetten, maar niet dat ze denken 'jezus wat een aso, ziet er toch niet uit'.
Ja en die was al een jaar oud ofzo.quote:Op maandag 14 september 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan dat zeker doen.Ik ben zelf vooral huiverig voor dat dunne lijnenspul, maar die foto de je linkte zag er gewoon goed uit.
Ja, juist daarom. Net gezet is nooit zo'n punt, maar eenmaal geheeld wil het nog wel eens een blob worden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en die was al een jaar oud ofzo.
echt? waar ligt dat aan?quote:Op maandag 14 september 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. Net gezet is nooit zo'n punt, maar eenmaal geheeld wil het nog wel eens een blob worden.
Ja dat de lijnen in elkaar overlopen of dat het een potloodtekening lijkt.quote:Op maandag 14 september 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. Net gezet is nooit zo'n punt, maar eenmaal geheeld wil het nog wel eens een blob worden.
Werking van de huid, dat breekt de inkt langzaam af en dan loopt het wat uit. En UV helpt dat proces lekker versnellen.quote:
oh dat watercolour vind ik echt super vetquote:Op maandag 14 september 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werking van de huid, dat breekt de inkt langzaam af en dan loopt het wat uit. En UV helpt dat proces lekker versnellen.
Daarom blijft zwart ook nooit écht zwart. En bepaalde kleuren blijven niet zitten, zoals dat watercolour wat je nu veel ziet vervaagt supersnel.
Die van die vriend van me is te diep gezet. Het is wat dikker en hij voelt het als het gaat onwerenquote:Op maandag 14 september 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En net hoe goed ze gezet zijn ook, diepte enzo. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.
Hij heeft er dus gewoon de ballen verstand van.quote:Op maandag 14 september 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van die vriend van me is te diep gezet. Het is wat dikker en hij voelt het als het gaat onweren
Ook handig! Op vakantie bijvoorbeeld. "Kom, we moeten de wandeling afbreken, ik voel het" en dan rennen naar de BBQquote:Op maandag 14 september 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
hij voelt het als het gaat onweren
Het ziet er echt tof uit ja, maar om het mooi te houden moet je dus eigenlijk steeds laten bijwerken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat watercolour vind ik echt super vet
Er zijn ook mensen die dit bij elke tat denken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat zij hem ook zouden zetten, maar niet dat ze denken 'jezus wat een aso, ziet er toch niet uit'.
mijn tante is er zo eenquote:Op maandag 14 september 2020 10:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dit bij elke tat denken.
oh jezus wat zonde dit zegquote:Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee Bal, kijk maar:
[ afbeelding ]
Die kleurtjes zijn gewoon bijna foetsie.
Kun je wel steeds andere kleuren nemenquote:Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee Bal, kijk maar:
[ afbeelding ]
Die kleurtjes zijn gewoon bijna foetsie.
Heb jij ook een tat Zilver?quote:Op maandag 14 september 2020 10:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dit bij elke tat denken.
same samequote:Op maandag 14 september 2020 11:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nope en wil ik ook niet.
Wat ik nu mooi vind, is over 10 jaar niet meer mijn smaak.
Jij?
Dit ja, verandert zelfs per week somsquote:Op maandag 14 september 2020 11:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nope en wil ik ook niet.
Wat ik nu mooi vind, is over 10 jaar niet meer mijn smaak.
Jij?
Het is al op hier.quote:Op maandag 14 september 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Was dat dan geen brunchgenot?quote:
@kwiwi waar blijft mijn broodjeszaak?quote:Op maandag 14 september 2020 11:23 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Heeyyyyyyyquote:Op maandag 14 september 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:kwiwi waar blijft mijn broodjeszaak?
Oh shit, even bouwen voor de lunch van vandaag!quote:Op maandag 14 september 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:kwiwi waar blijft mijn broodjeszaak?
Wat dan?quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit, even bouwen voor de lunch van vandaag!
Foqueville heeft een broodjeszaak nodig genaamd "LUNCHGENOT" zodat je ook daadwerkelijk wat te openen hebt. Anders blijft het maar bij een holle frase, en die kennen we wel genoeg van jequote:
Ja eens.quote:Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foqueville heeft een broodjeszaak nodig genaamd "LUNCHGENOT" zodat je ook daadwerkelijk wat te openen hebt. Anders blijft het maar bij een holle frase, en die kennen we wel genoeg van je
Nog niet over, zo bleek vanochtendquote:
Heb jij even mazzelquote:Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet over, zo bleek vanochtendIk word pas woensdag weer verwacht
![]()
![]()
Nou daar is ie dan ook, in het parkjen. Haags mag vandaag het lintje doorknippen voor de openingquote:Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foqueville heeft een broodjeszaak nodig genaamd "LUNCHGENOT" zodat je ook daadwerkelijk wat te openen hebt. Anders blijft het maar bij een holle frase, en die kennen we wel genoeg van je
quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar is ie dan ook, in het parkjen. Haags mag vandaag het lintje doorknippen voor de opening![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar is ie dan ook, in het parkjen. Haags mag vandaag het lintje doorknippen voor de opening![]()
[ afbeelding ]
Oh het moest in de vorm van een broodje? Momentquote:Op maandag 14 september 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is wel een heel eenvoudige broodjeszaak. Nog geen blaadje sla of niks
quote:Op maandag 14 september 2020 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het moest in de vorm van een broodje? Moment
Ik ga deze niet maken.quote:
Nou ja ik zat te denken aan iets met een toonbank en een luifeltje of zo. Maar ja alle andere gebouwtjes zijn ook niet zo dus jahquote:Op maandag 14 september 2020 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het moest in de vorm van een broodje? Moment
Gelukkig was de school ervoor verzekerd. Is er toch wat gedekt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
De cursus riet dekken gaat niet door. Riet is ziek.
Oké, het is zover. We gaan er allemaal aan.quote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
NWS / Leven ontdekt op Venus! Om 17:00 persconferentie
Vast wel. Beerdiertjes van een Sovjetsonde of zo.quote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
Venusvrouwenquote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, het is zover. We gaan er allemaal aan.
We zijn de pineutquote:Op maandag 14 september 2020 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Beerdiertjes van een Sovjetsonde of zo.
Foqueville is onderhevig aan mijn paintskillsquote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik zat te denken aan iets met een toonbank en een luifeltje of zo. Maar ja alle andere gebouwtjes zijn ook niet zo dus jah
Ik reken het goedquote:Op maandag 14 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville is onderhevig aan mijn paintskillsMaar heb er nu een gebouwd in de vorm van een broodje gezond
[ afbeelding ]
hebben ze ook broodjes kroket?quote:Op maandag 14 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville is onderhevig aan mijn paintskillsMaar heb er nu een gebouwd in de vorm van een broodje gezond
[ afbeelding ]
Wel makkelijk als ik honger krijg van het met mijn ballen spelen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K heb geen idee.quote:Op maandag 14 september 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leuke bouwvakker, toch?
Heb je deze map ook uitgeprint?quote:Op maandag 14 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haags smeert de broodjes, dus moet je even aan hem vragenquote:Op maandag 14 september 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze ook broodjes kroket?
Hangt boven m'n bed, hoezo?quote:Op maandag 14 september 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je deze map ook uitgeprint?
Ik smeer helemaal niks.quote:Op maandag 14 september 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haags smeert de broodjes, dus moet je even aan hem vragen
quote:Op maandag 14 september 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 met stationskwaliteit broodjes en 1 met luxe broodjes
Ja dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag.quote:Op maandag 14 september 2020 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een zelfservice zaak en jij opent alleen de deuren?
quote:Op maandag 14 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat doet die Pennywise-ballon daar?
Die zit in de Gerbil.quote:
Ja ik moet een lintje doorknippen met een schaar voor rechtshandigen terwijl ik links ben. Even geduld.quote:
ja of in 3D? Dan kunnen we couterstrike doen erdoorheen lopend. Enemies door dat bushokje tiefen en zoquote:Op maandag 14 september 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je deze map ook uitgeprint?
quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of in 3D? Dan kunnen we couterstrike doen erdoorheen lopend. Enemies door dat bushokje tiefen en zo
heggeschaar een optie?quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik moet een lintje doorknippen met een schaar voor rechtshandigen terwijl ik links ben. Even geduld.
Gewoon met je tanden.quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik moet een lintje doorknippen met een schaar voor rechtshandigen terwijl ik links ben. Even geduld.
Jezus gelijk weer zo agressief.quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of in 3D? Dan kunnen we couterstrike doen erdoorheen lopend. Enemies door dat bushokje tiefen en zo
quote:Op maandag 14 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
It floats.quote:Op maandag 14 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Als een baksteen.quote:
Ja heb je een week of twee?quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Oeh allebei de films kijken als het weer kutweer is
Niet die miniserie. Hoewel ik die vroeger doodeng vond, heeft hij de tand des tijds niet echt goed doorstaan. Hield m'n hart vast voor de remake, maar deel 1 is best tof.quote:
Oh nee dan had ik het verkeerdquote:Op maandag 14 september 2020 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet die miniserie. Hoewel ik die vroeger doodeng vond, heeft hij de tand des tijds niet echt goed doorstaan. Hield m'n hart vast voor de remake, maar deel 1 is best tof.
En dan hou je nog matches over?quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
k gebruik die tom hanks gif vaak als eerste op tinder
Nu weten we dus waarom jij zoveel succes hebt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Het komt tot daten, dus prima gifje dan toch?quote:Op maandag 14 september 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu weten we dus waarom jij zoveel succes hebt.
Vandaar de wandelmannen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
datbedoel ik :pquote:Op maandag 14 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie selectiemethode ook wel. Niet met m'n gare humor om kunnen gaan, is sowieso een matige match.
Ja, te laat.quote:Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
van zon gif?quote:Op maandag 14 september 2020 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou wegrennen. Maar goed, ik ben een watje
Zijn twee verschillende auto's. Kijk maar hoe die ruitenwissers staan.quote:
Gohquote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende auto's. Kijk maar hoe die ruitenwissers staan.
quote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had zo'n verhaallijn wel willen geloven op zichquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had zo'n verhaallijn wel willen geloven op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |