Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.quote:
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.quote:Op zondag 13 september 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, al zijn we er wel deels tegelijkertijd. En geloof zelfs ergens best dicht bij elkaar. Maar bal gaat frituren en ik ga ook nog wat andere dingen doen.
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.quote:Op zondag 13 september 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je vrij kon krijgen van de school.
Wat heb je in de planning behalve behaarde Grieken versieren?
Ok top. Je hebt al mooi wat bedacht.quote:Op zondag 13 september 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
BSO is niet echt een school he? Maar ben ook blij al is het misschien net aan de late kant van het seizoen maar september was verder vol qua verlofaanvragen. Ik wil op de aankomst dag gelijk door naar Kastoria daar 2 nachten en dan het meer rondfietsen. Dan door naar Kalampaka omdat daar in de buurt van die rotsen zijn met kloosters erop Dan een dagje strand en dan 2 dagen Thesaloniki dan moet ik nog een strand kiezzen voor 3 nachten en dan laatste nacht bij een strand dichtbij het vliegveld.
Jeejquote:Op zondag 13 september 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Griekenland over minder dan 2 weken.
Herkenbaar.quote:Op zondag 13 september 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wou allang liggen maar nog niet moemoe.
Yepquote:
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.quote:Op maandag 14 september 2020 00:00 schreef engine het volgende:
Net klaar met werk. Blijf nog wel een paar uur wakker
Wat is vroeg?quote:Op maandag 14 september 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik hopelijk niet. Morgen weer vroeg op om te werken.
Gewoon in NL nog steeds?
Tering hey jij bent vroeg.quote:Op maandag 14 september 2020 04:23 schreef kwiwi het volgende:
moet eigenlijk nog even een beetje meer slapen
Dan maar op kantoor verder tukken?quote:Op maandag 14 september 2020 05:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Had nog wel even willen tukken. Maestro
Zit er niet in op maandag.quote:Op maandag 14 september 2020 05:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar op kantoor verder tukken?
Ik hoop van niet. Hoef maar van 6 tot 13:00 vandaag.quote:
Jezus wat een luxe.quote:Op maandag 14 september 2020 05:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Hoef maar van 6 tot 13:00 vandaag.
Als ik langer werk gaat het de zaak in de papieren lopen met mijn uurloonquote:
Moet je ook niet willen.quote:Op maandag 14 september 2020 05:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik langer werk gaat het de zaak in de papieren lopen met mijn uurloon
Inderdaad.quote:
??? Weekendje wegquote:Op maandag 14 september 2020 05:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe was je weekendje weg trouwens?
Je was gewoon het weekend thuis? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je een weekend weg zou gaanquote:
Haha neejoh.quote:Op maandag 14 september 2020 05:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was gewoon het weekend thuis? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je een weekend weg zou gaan
Lange weekendjes wegquote:Op maandag 14 september 2020 05:41 schreef Justin_Case het volgende:
Dan had ik vrijdag t/m maandag gegaan.
Korte broekquote:Op maandag 14 september 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
kleding dillema zo op de ochtend, eigenlijk te fris voor korte broek maar vanmiddag te warm voor lange broek
heb nu conference call tot 11:00, nu nog een lange (joggingquote:Op maandag 14 september 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
kleding dillema zo op de ochtend, eigenlijk te fris voor korte broek maar vanmiddag te warm voor lange broek
ik ben allang blij dat ik geen pak oid aan hoefquote:Op maandag 14 september 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nu conference call tot 11:00, nu nog een lange (joggingbroek aan. Straks zie ik nog wel.
Een van de thuiswerk voordelen
quote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver op de zaak, kats aan schijt ineens nu weer op terugweg
Auto ondergepoept?quote:Op maandag 14 september 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver op de zaak, kats aan schijt ineens nu weer op terugweg
Geloof dat ze aandacht nodig heeftquote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je migraine hebt zit je niet achter de computer.
dan moet ze maar gaan daten hoorquote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof dat ze aandacht nodig heeft
K heb niet de standaart hoofdpijnquote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus fles kap es met dat gekanker van jequote:Op maandag 14 september 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof dat ze aandacht nodig heeft
ja maar heb geen hoofdpijnquote:Op maandag 14 september 2020 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koppijn is toch een corona verschijnsel
Sow. Goedemorgenquote:Op maandag 14 september 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus fles kap es met dat gekanker van je
quote:Op maandag 14 september 2020 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geobsedeerd door piemels ben je wel he..
verdacht welquote:Op maandag 14 september 2020 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geobsedeerd door piemels ben je wel he..
Las het net in NWS ja.quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-bus-in-krijgen.html
alsjeblieft niet zeg
balletjes rollen goedquote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Is bitterbal aan de verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
nee kan het niet hebben dat andere mensen wel bepalen of je wel of geen migraine hebt... Trek ik echt fucking slecht.quote:Op maandag 14 september 2020 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Is bitterbal aan de verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'quote:Op maandag 14 september 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-bus-in-krijgen.html
alsjeblieft niet zeg
Jawel hoor, soms moet je wel.quote:Op maandag 14 september 2020 08:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ach de uitingen van migraine zijn zo divers. Geen pijl op te trekkenquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor, soms moet je wel.
nu is het wel veilig denk ik, als iedereen straks OV pakt niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'
Ja zou ik ook zeggenIk geloof het nog niet helemaal.
Amsterdam zou ik hoe dan ook vermijdenquote:Op maandag 14 september 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook nergens naartoe waarvoor ik het OV nodig zou hebben trouwens. Dagje Amsterdam zit er voorlopig ook niet in.
Ik heb gelukkig meestal maar een uur of twee last, lekker halo's zien enzo. Computer (of überhaupt kijken) is wel echt een uitdaging en daarna ben ik gesloopt, maar het alternatief is het verkeer in, da's helemaal geen succes. (En meestal slaat het in de middag toe, dus fml)quote:Op maandag 14 september 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach de uitingen van migraine zijn zo divers. Geen pijl op te trekken
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.quote:Op maandag 14 september 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig meestal maar een uur of twee last, lekker halo's zien enzo. Computer (of überhaupt kijken) is wel echt een uitdaging en daarna ben ik gesloopt, maar het alternatief is het verkeer in, da's helemaal geen succes. (En meestal slaat het in de middag toe, dus fml)
In ieder geval kut.quote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.
niet meer kunnen zien ook regelmatig gehad
da's kutquote:Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat herken ik, of ik kan niet meer praten, mijn arm niet meer bewegen of weet niet meer hoe ik een glas wijn moet inschenken op werk en dit alles zonder hoofdpijn.
niet meer kunnen zien ook regelmatig gehad
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boetequote:Op maandag 14 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De sector wil uitstralen dat het veilig is.'
Ja zou ik ook zeggenIk geloof het nog niet helemaal.
Als ik het veilig vond, en er iets was om naartoe te gaan, dan zou ik de trein wel gebruiken.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boete![]()
Het is niet alleen vanwege gezondheidsoverwegingen dat mensen het OV mijden denk ik hoorIk hoef voorlopig ook even niet meer
Ik heb een fiets en een auto en feestjes waarbij ik wil drinken die te ver zijn om te fietsen, zijn er toch niet op het moment. OV zit me wel best.quote:Op maandag 14 september 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kom allemaal de bus in! maar wel aan de regeltjes houden dit en dat en we gaan meer controleren en je krijgt sneller een boete![]()
Het is niet alleen vanwege gezondheidsoverwegingen dat mensen het OV mijden denk ik hoorIk hoef voorlopig ook even niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |