Welk merk?quote:Op zondag 13 september 2020 20:53 schreef anndb het volgende:
Koop gewoon zo’n home spray/parfum van een merk. Paar keer spuiten en ruikt je hele huis lekker
Aangevuld. Rituals als je prijs/kwaliteit wil zou ik zeggen. diptyque of ander merk als je duur wil doenquote:Op zondag 13 september 2020 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welk merk?
Vind kaarsen toch wat hebben
1 kaars is over het algemeen genoeg om een huis van 10 x 10 m te laten geuren. Waarom je er 15 nodig hebt is me een raadselquote:Op zondag 13 september 2020 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
Ik steek nu vaak zo'n 10-15 kaarsen aan met winter/pumpkin spice geur zodat mn begane grond daar lekker naar ruikt.
Maar zijn er geen kaarsen die gewoon extreem sterk qua geur zijn waar je er maar 1/2 nodig hebt? Kaneel/nootmuskaat etc. geurtjes vind ik lekker
Nooit Rituals kaarsen gekocht. Even checkenquote:Op zondag 13 september 2020 20:56 schreef anndb het volgende:
[..]
Aangevuld. Rituals als je prijs/kwaliteit wil zou ik zeggen. diptyque of ander merk als je duur wil doen
Mwuah, valt mee. (Of ik heb gewoon slechte kaarsen. Zet ze vaak in de hoeken en in het midden van de kamer.quote:Op zondag 13 september 2020 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1 kaars is over het algemeen genoeg om een huis van 10 x 10 m te laten geuren. Waarom je er 15 nodig hebt is me een raadsel
Net gekeken. ZE HEBBEN KARDEMOM!!! BESTELLENquote:Op zondag 13 september 2020 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De kaarsen van de rituals zijn ook wat meer aanwezig qua geur. En anders van die geurstokjes. Ik persoonlijk vind Amber echt heerlijk
Ohh lekker doen dan! Je moet eens een keer naar de winkel gaan ze hebben ook heerlijke huis parfum.quote:Op zondag 13 september 2020 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Net gekeken. ZE HEBBEN KARDEMOM!!! BESTELLEN
Er is een verschil tussen "lekker geurtje geven" en stank verdrijven.quote:Op zondag 13 september 2020 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1 kaars is over het algemeen genoeg om een huis van 10 x 10 m te laten geuren. Waarom je er 15 nodig hebt is me een raadsel
Dit.quote:
Waarschijnlijk heeft ts corona en kan dus niet meer goed ruiken. Of een huis van 150 x 150 mquote:Op zondag 13 september 2020 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Woodwick fan meldt zich. Ik heb een hekel aan bijna alle geurkaarsen, maar Woodwick kan ik prima hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "lekker geurtje geven" en stank verdrijven.
Ik ben erg te spreken over woodwick-kaarsen. Gaan lang mee, knetteren leuk, walmen niet zo en ruiken heerlijk. Maar het is niet alsof je tegen de geur kan leunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |