quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Staat ook in de regels. Als de leider de start/finishlijn nadert wordt het licht op groen gezet.
[..]
En nog steeds het tweede team in het WK. Dan is de rest dus nog veel slechter en zijn dus veel meer topteam onwaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met alle punten eens van je. Red Bull mag zich schamen wat ze neerzetten de laatste paar races. 33% van de races is Max nu uitgevallen. Lachwekkend slecht en topteam onwaardig.
Really? Welke oude opa stond op het podium dan?quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met alle punten eens van je. Red Bull mag zich schamen wat ze neerzetten de laatste paar races. 33% van de races is Max nu uitgevallen. Lachwekkend slecht en topteam onwaardig.
Hongarije 2010quote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar naar aanleiding van welke GP werd dit ook alweer ingevoerd omdat Vettel een te groot gat naar de SC liet vallen?
Dat zijn nog eens quizvragen!
Hij weet het antwoord nietquote:
Een F1-pauze? Kan dat?quote:Op zondag 13 september 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij weet het antwoord niet![]()
Ik ook niet trouwens, was in mijn F1-pauze
Yupsquote:
Dat was toch helemaal niks. Vervolgens maakt bridgestone banden voor Ferrari en de rest moet het er maar mee doen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Vooral uit nostalgie (T-car ook). En ja, ik weet vd GP vd VS en maar 6 auto's oid ad start
Toen was die regel er al en werd Vettel bestraft. Was toen ook 10 lengtes zie ik.quote:
Nostalgie zeg ik toch?quote:Op zondag 13 september 2020 22:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niks. Vervolgens maakt bridgestone banden voor Ferrari en de rest moet het er maar mee doen.
Of de uitslag werd bepaald omdat het team nu eenmaal op Michelin rijdt die het beter doet.
Nee, maar ik herinner me er wel vaag iets van. Let me think about it.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
YupsMaar weet jij het antwoord wél?
Toen keek ik nog niet. Ben wel oud, maar nog niet zó oud. En ik begon in 1991 oid met de Moto GP (Doohanquote:Op zondag 13 september 2020 22:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, maar ik herinner me er wel vaag iets van. Let me think about it.
Mijn laatste F1-pauze was trouwens eind jaren 80 ofzo.
quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Wat is dit danquote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Goh wist niet dat jij zo'n fan was van Albon!quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Ach je kan er ook niet naar kijkenquote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Ik herinner me nog de uitzendingen van de laatste paar GP's op Zandvoort begin jaren 80. Toen de uitzendingen naar RTL gingen begon mijn "F1-pauze" (we hadden nog geen kabel). Toen Jos Verstappen begon eindigde die pauze.quote:Op zondag 13 september 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Ben wel oud, maar nog niet zó oud. En ik begon in 1991 oid met de Moto GP (Doohan). Pas va 1994 F1
Ik heb Latifi niet op het podium gezien.quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Mijn pauze eindigde door Max. Of eigenlijk door Giedo. Zijn mot met Monisha wekte mijn interesse. Daardoor kwam ik erachter dat Max zou debuteren en besloot ik er weer1 race kijken aan te wagen. Geen hoge pet op v Jos, dus ik verwachtte vrij weinig van Max. Maar de jongem had écht veel talent. Sindsdien kijk ik weerquote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de uitzendingen van de laatste paar GP's op Zandvoort begin jaren 80. Toen de uitzendingen naar RTL gingen begon mijn "F1-pauze" (we hadden nog geen kabel). Toen Jos Verstappen begon eindigde die pauze.
Is dat een oude opa ja? Past wel in de omschrijving in die post?quote:Op zondag 13 september 2020 22:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb Latifi niet op het podium gezien.
Alleen rechte stuk/bocht 1. Maar dat was vooraf al vrij duidelijk. En zo niet, was de F3/F2 kijken voldoende om tot die conclusie te komenquote:Op zondag 13 september 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had meer verwacht van het racen zelf trouwens, maar na de start kan er op het circuit niet meer gevochten worden. Bocht 1 kan nog en misschien bij 2-3 en dan is het wel klaar. Geen backstraight op een circuit heeft wel wat raars in ieder geval.
Ik moet zeggen dat mijn interesse in de periode van de dominantie van Vettel wel wat is gaan dalen, maar dat ik toch wel altijd bleef kijken. Toen Max erbij kwam was ik in het begin heel sceptisch en leek het me na al die geflopte Nederlandse talenten niet veel meer dan "het zoontje van". Maar toen ie bij STR al mooie dingen liet zien was dat snel over.quote:Op zondag 13 september 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn pauze eindigde door Max. Of eigenlijk door Giedo. Zijn mot met Monisha wekte mijn interesse. Daardoor kwam ik erachter dat Max zou debuteren en besloot ik er weer1 race kijken aan te wagen. Geen hoge pet op v Jos, dus ik verwachtte vrij weinig van Max. Maar de jongem had écht veel talent. Sindsdien kijk ik weer![]()
En steeds meer autosportklassen trouwens
Wel 2 DRS zones op Zandvoort.quote:Op zondag 13 september 2020 23:00 schreef beantherio het volgende:
Is er eigenlijk nog iets wat Zandvoort kan leren van deze race? Het is immers een vergelijkbaar soort circuit.
Eerder de coureurs dan het circuitquote:Op zondag 13 september 2020 23:00 schreef beantherio het volgende:
Is er eigenlijk nog iets wat Zandvoort kan leren van deze race? Het is immers een vergelijkbaar soort circuit.
Betrouwbaarheid is ook gewoon onderdeel van hét totaalpakket dat ‘F1-auto’ heet. Dus die “wat als” is niet zo relevant, je verliest vandaag gewoon op inhoud.quote:Op zondag 13 september 2020 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Horner en Marko stellen ook dat Max hier prima had kunnen winnen en voor de race was Max ook bijzonder optimistisch.
Mercedes weer last van bandenslijtage en Max had hele weekend prima topsnelheid op rechte stuk om met DRS er voorbij te kunnen.
Jammer dat er hier dan met "" wordt gereageerd als je bovenstaande stelt, maar het zuurste aan vandaag is gewoon dat heel de F1 liefhebbende wereld liever Max hadden zien strijden om P1 ipv dat we weer easy Mercedes 1-2 hadden en we dus niet meer over houden dan de "what if..". De what if is iig dat we nog kunnen stellen dat Mercedes hier te pakken was, dat is positiever dan dat ze onverslaanbaar zijn, maar tegelijkertijd oh zo cru en zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |