Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?quote:Op zondag 13 september 2020 17:52 schreef Justevo het volgende:
Breonna is dood door haar vriend die het nodig vond om op de politie te schieten. Niks meer, niks minder.
Kill or be killed zal het gevoel wel geweest zijn en als je dan dicht bij elkaar staat/ligt...quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
De politie schiet gewoon naar binnen als jij op de politie begint te schieten. Die vriend had ook niet kunnen schieten. Dat inbreker smoesje trappen we niet in.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben. Niet voor niets viel er voor Albon meer geld te halen in Thailand dan in het witte UK.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste podium en de foto er van wordt 'opgeleukt' door politiek statement.
Ik kan mij voorstellen dat Alex hem niet prominent aan de muur hangt zonder fotosoep
dat vrouwtje weet dit niet van tevorenquote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.
Lekker huilenquote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Alex hem niet prominent aan de muur hangt zonder fotosoep
Het was haar woning en er was geen drugs gevonden.quote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt ja, sinds het in Amerikaanse handen is.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er nog mensen die bijdehante opmerkingen in huis hebben wanneer ik stel dat de F1 Amerika achterna gaat qua safety cars en rode vlaggen?
Natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat vrouwtje weet dit niet van tevoren
Ze is in ieder geval niet "zomaar" dood geschoten. Het verhaal is verre van zwart-wit.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mwah. Elke gek kan zeggen dat die van de plisie is. Het is niet alsof moordenaars een erecode hebben om dit leugentje niet te gebruikenquote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef Justevo het volgende:
[..]
De politie schiet gewoon naar binnen als jij op de politie begint te schieten. Die vriend had ook niet kunnen schieten. Dat inbreker smoesje trappen we niet in.
Donkere mensen hebben het relativeringsvermogen van een stoeptegel.
Kan. De politie kan ook proberen om alleen gewapende personen neer te schieten. Is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
I see what you did therequote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval niet "zomaar" dood geschoten. Het verhaal is verre van zwart-wit.
achetraf, die kerel was er wel binnen, dan neem je geen risico. Kut dat de verkeerde is gedood.quote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was haar woning en er was geen drugs gevonden.
Lewis probeert echt ieder podium van Albon te verkloten. Zelfs als ie er op komt.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
die weet niet van tevoren dat er wordt geschoten. zo bedoelde ik 'mquote:
Als je niks op je geweten hebt reageer je niet zo.quote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mwah. Elke gek kan zeggen dat die van de plisie is. Het is niet alsof moordenaars een erecode hebben en dit leugentje niet gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |