SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mas en Porte.quote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
Yates, Uran, Lopez, Pogacar,Landa wie zitten er nog meer?
Ftfyquote:
Roglic zometeen op kop om aan te trekken voor Wout.quote:Op zondag 13 september 2020 16:54 schreef Bill_Hillie het volgende: Van Aert zal wel een solo gaan doen en de rest op vijf minuten rijden.
Daarvoor zit hij niet bij een gevormde ploegquote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zie ik Mathieu niet zo snel doen
Port, Caruso?, Masquote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
Goed infuusje gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jumbots zijn vandaag wel heel goed.
Ook een mindere klimmer.quote:Op zondag 13 september 2020 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarvoor zit hij niet bij een gevormde ploeg
Matthieu is een betere klimmer ja, Matthieu waarschijnlijk beter op (korte) steile klimmetjes.quote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi aanklampklassement op de 15e stek.quote:
Twee keer Matthieu ja?quote:Op zondag 13 september 2020 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Matthieu is een betere klimmer ja, Matthieu waarschijnlijk beter op (korte) steile klimmetjes.
Dingt mee naar de Maxima Monfort-lapjestruiquote:Op zondag 13 september 2020 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi aanklampklassement op de 15e stek.
2e achter Evenepoel lijkt me een grotere zekerheidquote:
Koffieplanter is fan van Ineos?quote:Op zondag 13 september 2020 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we genieten van het altijd cleane, exact hetzelfde doende Jumbo.
Valverdequote:Op zondag 13 september 2020 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten er nog? Pello en Caruso nog en verder alleen de kopmannen en de Jumbots?
Landa op weg naar brons.quote:
Haha nee joh, Wout >> Mathieu.quote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog meer denk ik; met 10 km klimmen voor de boeg. En hij gaat steeds langzamer.quote:
Omdat ze winnen?quote:Op zondag 13 september 2020 16:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom zou v.d. Poel naar Jumbo willen?
Van Aert, Bennett, Kuss, Dumoulin, Roglic, Caruso, Bilbao, Landa, Lopez, Tejada Pogacar, Yates, Porte, Mas, Valverde Uran, Martinquote:Op zondag 13 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
De eerste keer waar ik Matthieu zij is Wout, stop de tijd.quote:
Die sprint die Popovich toen even bergop deed om iedereen eraf te fietsen (behalve Armstrong).quote:Op zondag 13 september 2020 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond Kwiat ooit bizar, maar Wout overtoept en is de indrukwekkendste knecht sinds US Postal tijden.
Ik zeg maar nietsquote:Op zondag 13 september 2020 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
De eerste keer waar ik Matthieu zij is Wout, stop de tijd.
Beltran toen bij dat legendarische filmpje met die kutmuziek.quote:Op zondag 13 september 2020 16:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die sprint die Popovich toen even bergop deed om iedereen eraf te fietsen (behalve Armstrong).
Een absolute klassiekerquote:Op zondag 13 september 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beltran toen bij dat legendarische filmpje met die kutmuziek.
voor de statistiekenquote:Op zondag 13 september 2020 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Piti gaat voor top 10, niemand weet verder waarom.
De muziek maakt het toch wel af altijd.quote:
Tom gaat niet zoveel tijd winnen op die 8 of 9 renners boven zich.quote:Op zondag 13 september 2020 17:01 schreef crv het volgende:
Tom moet gewoon der aan blijven hangen, wellicht kan die nog aan het podium ruiken dan
Ik zie het nog steeds oplopenquote:Op zondag 13 september 2020 17:03 schreef Idisrom het volgende:
Wout eraf, Bernal kan weer dichterbij komen
Dit.quote:Op zondag 13 september 2020 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind echt genieten zonder die idiote mee rennende toeschouwers
rtquote:Op zondag 13 september 2020 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Staat bij de Brienenoordbrug.quote:Op zondag 13 september 2020 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een goden bij Jumbo, goeie genade. Waar is Syntix???
Zelfde val als Mollemaquote:Op zondag 13 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer was Kientena gevallen?
Ik heb het idee dat jij hem misschien wel in een pooltje hebt gespeeld!quote:
Zelfde chute als Bardet en Mollema.quote:Op zondag 13 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Baukequote:Op zondag 13 september 2020 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Had niet eens meegekregen dat Quintana zo hard was gevallen
Vrijdag, met Mollema en Bardet.quote:Op zondag 13 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lag erbij toen Bokkema viel.quote:Op zondag 13 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat durf ik niet te bevestigen, noch te ontkennenquote:Op zondag 13 september 2020 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij hem misschien wel in een pooltje hebt gespeeld!
Lokale ziggostoring danquote:Op zondag 13 september 2020 17:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ziggostoring tijdens de slotklim.
En ook geen windluwte gevende campersquote:Op zondag 13 september 2020 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Onze? beetje onze ultraheld gebruiken als knecht.quote:Op zondag 13 september 2020 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Yates die denkt dat hij ONZE gele trein kan verslaan.
Mayo won toen ruim twee minuten op Armstrong.quote:
Kenneth Harold Vermeer.quote:
Dus vandaag wint Landa.quote:Op zondag 13 september 2020 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mayo won toen ruim twee minuten op Armstrong.
10 jaar terug stonden we op de banken voor de 31e plek van Marc Lotzquote:Op zondag 13 september 2020 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk is t voor de Nederlandse renners - op n tweede plaats van Bol na - gewoon een ruktour, slechtste in jaren qua algemeen klassement.
Riccoquote:Op zondag 13 september 2020 17:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik mis die tijden dat wielrenners halve maffiose figuren waren. Mannen als Iban Mayo, Basso en Di Luca maakten de sport kleurrijk.
Komende zaterdag welquote:Op zondag 13 september 2020 17:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tom gaat niet zoveel tijd winnen op die 8 of 9 renners boven zich.
Carlos Corona mag zich uit elkaar trekken voor het hellempje.quote:Op zondag 13 september 2020 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eus heeft de boel eindelijk op de rit.
Dit geheel in tegenstelling tot het geweldig attractief rijdende TJVquote:Op zondag 13 september 2020 17:11 schreef Raap het volgende:
De Yates broers zijn een smet op de sport
Derde EF zit heel ver denk ik?quote:Op zondag 13 september 2020 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Carlos Corona mag zich uit elkaar trekken voor het hellempje.
Wuyts pikte dit wel heel snel op.quote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
Misschien mag Kuss wel winnen op zijn verjaardag.
Koerst ook wel wat attractiever.quote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moeten de beide Yates broers altijd in één adem genoemd worden. Simon vind ik een stuk sympathieker dan Adam.
Quintana mss nietquote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef Zwansen het volgende:
Tom haalt vandaag Bernal, Quintana en Martin in.
Ben bang dat we hier nog tijden naar gaan kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon Ineos verslagen met hun eigen tactiek. Is toch mooi man.
Jij ziet liever de werken van Movistar?quote:Op zondag 13 september 2020 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit geheel in tegenstelling tot het geweldig attractief rijdende TJV.
Deze tactiek is nu eenmaal het beste.quote:Op zondag 13 september 2020 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat we hier nog tijden naar gaan kijken.
Naja, ik snap je punt. Het is mooier om een man-tegen-mangevecht te zien. Maar dat tijdperk lijkt me wel een beetje voorbij wat de Tour betreft.quote:Op zondag 13 september 2020 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat we hier nog tijden naar gaan kijken.
Domme kracht Soler in zijn eentje is al attractiever dan de Jumbots.quote:Op zondag 13 september 2020 17:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij ziet liever de werken van Movistar?
Laten we de koers dan opheffen of het team verkleinen naar 3quote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja, ik snap je punt. Het is mooier om een man-tegen-mangevecht te zien. Maar dat tijdperk lijkt me wel een beetje voorbij wat de Tour betreft.
Standaard toch? Spektakel in een bergrit is meestal de laatste 500m.quote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
gaap, zou dit nou het spektakelstuk worden?
quote:Op zondag 13 september 2020 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Quintana lijkt wel 50 man, echt zo'n oude opa-face.
vroeger was dat toch anders, in de Pantani Armstrong epo dagenquote:Op zondag 13 september 2020 17:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Standaard toch? Spektakel in een bergrit is meestal de laatste 500m.
Fietst straks van hem weg.quote:Op zondag 13 september 2020 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Aert zet de vernedering van Bernal nog even voort.
Ik mis epoquote:Op zondag 13 september 2020 17:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vroeger was dat toch anders, in de Pantani Armstrong epo dagen
Misschien heeft ie wel Corona, beter niet direct erachter zitten!quote:Op zondag 13 september 2020 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Aert zet de vernedering van Bernal nog even voort.
Waren mooiere beelden wel altijd jaquote:Op zondag 13 september 2020 17:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Armstrong deed dit ook zo.quote:Op zondag 13 september 2020 17:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2020 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen op de velden. U mag 1x raden wie er geblesseerd het veld is afgelopen bij Groningen - PSV
Ondertussen op de velden. U mag 1x raden wie er geblesseerd het veld is afgelopen bij Groningen - PSV
Porte is een oplichter. Altijd als je m meeneemt in je poule ligt ie binnen 3 dagen op de grond, neem je m niet mee, gaat ie ineens lekker.quote:
Ik hoop op Mas en Porte.quote:
Ik zat ook al te denken aan Alejandro.quote:Op zondag 13 september 2020 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk legt Valverde Roglic erop
Ironie is prachtig.quote:Op zondag 13 september 2020 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Wuyts houdt niet van de nationalistische Fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |