Misschien heel theoretisch gezien wel, maar je kan bijvoorbeeld ook stukjes informatie weglaten natuurlijk. Er zijn genoeg manieren om te zeggen "zeg ik niet" terwijl je wel iets van waarheid vertelt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt dat niet gewoon onder valsheid in geschrifte?
Is toch gauw 1500 euro per persoon als zzperquote:
Eerst blaast Bertje hoog van de toren met een heel Twitter-draadje dat een RIVM-medewerker maar wat aan het Excellen was. En nu, wanneer de conclusie hem wel zint, neemt hij gewoon de conclusie voor lief aan en doet alsof die 73 miljoen is wat het is (Tweet). In plaats van gaten te schieten in de bizarre aannames waarop die 73 miljoen gebaseerd is.quote:
De bulk van de personen zal ook wel netjes meewerken.quote:Op zondag 13 september 2020 18:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien heel theoretisch gezien wel, maar je kan bijvoorbeeld ook stukjes informatie weglaten natuurlijk. Er zijn genoeg manieren om te zeggen "zeg ik niet" terwijl je wel iets van waarheid vertelt.
Bovendien ben ik heel benieuwd hoe je het oplost als iemand op zo'n moment spontaan last krijgt van geheugenverlies.
Bron?quote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Met_minder_meer het volgende:
De medische industrie wilt de Nederlanders laten geloven dat een vaccin nodig blijft, de kans om te overlijden aan de bijwerkingen van een nieuw vaccin is dadelijk groter dan de kans om te overlijden aan COVID-19.
Scheelt misschien wel een paar ziekenquote:Op zondag 13 september 2020 18:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is toch gauw 1500 euro per persoon als zzper
Dat mag je onderbouwen. Gaat vrijwel niemand dood aan vaccins, terwijl het aantal doden aan/met Covid 19 al richting de miljoen gaatquote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Met_minder_meer het volgende:
De medische industrie wilt de Nederlanders laten geloven dat een vaccin nodig blijft, de kans om te overlijden aan de bijwerkingen van een nieuw vaccin is dadelijk groter dan de kans om te overlijden aan COVID-19.
Zolang het maar vrijwillig blijft.quote:Op zondag 13 september 2020 18:43 schreef Met_minder_meer het volgende:
Hoe wil je mensen dwingen om informatie te geven?quote:Op zondag 13 september 2020 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt dat niet gewoon onder valsheid in geschrifte?
Dat dus. Tenzij je Hugo de Jonge heet of een viroloog bent, dan vind ik dat je het onder dwang mag krijgen.quote:Op zondag 13 september 2020 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zolang het maar vrijwillig blijft.
0,014% van de wereldbevolking overlijdt met een positieve test. Je moet het niet groter maken dan het is. 1 miljoen overlijdens op 9 maanden waar onder normale omstandigheden 3 dagen over gedaan wordt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat mag je onderbouwen. Gaat vrijwel niemand dood aan vaccins, terwijl het aantal doden aan/met Covid 19 al richting de miljoen gaat
Iedereen bij de uitgang opwachten en mee naar het bureau.quote:Op zondag 13 september 2020 19:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting van FC Groningen-PSV. Dat niet-juichen lukt nog niet helemaal...
Het is geen normaal griepvaccin, het is een coronavirus, veel is hier van onbekend, dus het verloop van de inenting van het vaccin is onbekend, dus niet te voorspellen. De reaktie van het immuunsysteem is over een langere termijn onbekend.quote:
Que?quote:Op zondag 13 september 2020 19:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
1 miljoen overlijdens op 9 maanden waar onder normale omstandigheden 3 dagen over gedaan wordt.
Bij Cambuur werd vrijdag ook gewoon gezongen.quote:Op zondag 13 september 2020 19:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting van FC Groningen-PSV. Dat niet-juichen lukt nog niet helemaal...
Vermoed dat hij doelt op totaal aantal sterfgevallen aan wat dan ook, per dag wereldwijd?quote:
Maar je loopt wel paniek te zaaien dat dit een zeer dodelijk vaccin gaat worden.quote:Op zondag 13 september 2020 19:14 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Het is geen normaal griepvaccin, het is een coronavirus, veel is hier van onbekend, dus het verloop van de inenting van het vaccin is onbekend, dus niet te voorspellen. De reaktie van het immuunsysteem is over een langere termijn onbekend.
Ja, 150k.quote:Op zondag 13 september 2020 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel mensen er wereldwijd dagelijks overlijden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |