Dit is niet uitsturen. Dit is een bocht naar rechts nemen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pech. Jungels wil naar binnen, kijkt eerst even achter zich om te kijken of dat kan en ziet dat iedereen achter hem zit en hij dus zonder probleem uit kan wijken. Dan maakt Higuita ineens een zwieper naar binnen, wat Jungels ook niet kan ruiken, en gaat Higuita achterom kijken op het moment dat Jungels ook naar binnen komt. Dat is gewoon pure pech, maar niet de schuld van Jungels.
Het is hooguit een tikkeltje bruusk, maar van kop af gaan is verder ook niet zo heel boeiend. Pech, dus.
Ik heb inmiddels een keer of vijf gekeken. Je ziet Jungels niet kijken om te controleren of hij veilig naar binnen kan komen en dan zien dat daar inderdaad niemand zit, waarna Higuita ineens die kant op stuurt?quote:Op zondag 13 september 2020 13:38 schreef Beregd het volgende:
[..]
Je kijkt best nog eens, je beschrijving us niet heel accuraat.
Zijn nog wel ploegen die willen rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beter laten ze het niet compleet stilvallen.
Dat had hij handiger moeten doen ja, gewoon gelijk gaan. Dat wel.quote:Op zondag 13 september 2020 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jungels kijkt wel, maar dan duurt het nog een paar seconden voordat ie naar binnen zwiept.
Jungels gaat bijna schuin over de weg joh.quote:Op zondag 13 september 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keer of vijf gekeken. Je ziet Jungels niet kijken om te controleren of hij veilig naar binnen kan komen en dan zien dat daar inderdaad niemand zit, waarna Higuita ineens die kant op stuurt?
Het schijnt dat heywoodu die banner niet ziet.quote:Op zondag 13 september 2020 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die banner met berichten hier boven kan echt niet
Dat is correct.quote:Op zondag 13 september 2020 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het schijnt dat heywoodu die banner niet ziet.
Best nog een paar keer kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een keer of vijf gekeken. Je ziet Jungels niet kijken om te controleren of hij veilig naar binnen kan komen en dan zien dat daar inderdaad niemand zit, waarna Higuita ineens die kant op stuurt?
Lotto rijdt nu al voor Klep zijn tijdslimiet.quote:Op zondag 13 september 2020 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beter laten ze het niet compleet stilvallen.
Van Cav op die Zuid-Koreaan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leek een beetje op die aanslag van Cav op Viviani op de Olympische spelen?
Stef Clement vindt dat hij als veroorzaker ook uit de koers had moeten worden genomen. Dat ben ik wel met hem eens.quote:
Is dat een unicum?quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lotto rijdt nu al voor Klep zijn tijdslimiet.
Stef kan beter iets anders gaan doen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stlef Clement vindt dat hij als veroorzaker ook uit de koers had moeten worden genomen. Dat ben ik wel met hem eens.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind heywoodu echt een topuser en topmod, maar hier slaat ie a la Nattekat echt volledig de plank mis
Lifegoals!quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Even kijken of ik een block van PatLef kan winnen deze dag.
Als je in de sprint zo'n beweging maakt krijg je wel een diskwalificatie om je oren. Waarom dan niet buiten de sprint om?quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stlef Clement vindt dat hij als veroorzaker ook uit de koers had moeten worden genomen. Dat ben ik wel met hem eens.
En had ook wat subtieler gekund, dat naar binnen gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had hij handiger moeten doen ja, gewoon gelijk gaan. Dat wel.
Als dat zo is dan is het uitstel van executie.quote:Op zondag 13 september 2020 13:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lotto rijdt nu al voor Klep zijn tijdslimiet.
Dat ook. Nou vooruit, een beetje de schuld van Jungels, domme actie.quote:Op zondag 13 september 2020 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
En had ook wat subtieler gekund, dat naar binnen gaan.
Weet je niet. Als Martin aan Kluge heeft gezegd dat Jumbo ze een kwartier geeft, kunnen ze het beter zo doen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het uitstel van executie.
Klopt, dit kost relatief weinig energie, maar echt heel veel vertrouwen geeft dit niet voor Ewan. Volgende week krijg je nog 3 van dit soort etappes.quote:Op zondag 13 september 2020 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weet je niet. Als Martin aan Kluge heeft gezegd dat Jumbo ze een kwartier geeft, kunnen ze het beter zo doen.
Deceuninck zou dat nooit toestaan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuwe klap voor Sagan incoming..
Dat ie niet al meezit met dit soort vluchten zegt ook een hoop
quote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar dat we op dat punt zitten na 2 weken in de Tour zegt toch ook wat? Vroeger stond ie al zo ver weg dat men zich daar niet meer om bekommerdequote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deceuninck zou dat nooit toestaan.
De kans dat Sagan in een kopgroep weg kon vandaag was heel klein, dan had er eerst een bergje van de vierde categorie in gemoeten.quote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had een klimmetje van 3e categorie ofzo voor moeten zitten. Dan had het allicht wel geluktquote:Op zondag 13 september 2020 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is al continu zo, Morkov is echt een genie in die tussensprintenquote:Op zondag 13 september 2020 13:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Sagan niet eens tweede in dat sprintje, kansloos dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |