Het tij is al een tijdje aan het keren. Misschien is het ook wel onverstandig, maar dan ben je dus weer terug bij afquote:Op maandag 14 september 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is kraker Van Duren vanaf het begin af aan al fel tegenstander natuurlijk, maar er staan wat interessante dingen in.
Oh voor renovatie of nieuwbouw?quote:Op maandag 14 september 2020 22:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens Chris Woerts ligt er al een alternatief klaar. VolkersWessels als bouwer.
Renovatie. Gaat Feyenoord net zoveel opleveren, maar kost een paar honderd miljoen minder.quote:
Zeggen ze. Ik geloof het pas als het zo ver is. In alle plannen wordt steeds aan creatief boekhouden gedaan waardoor je als fan echt niet meer weet wat je moet geloven.quote:Op maandag 14 september 2020 23:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Renovatie. Gaat Feyenoord net zoveel opleveren, maar kost een paar honderd miljoen minder.
De vraag is meer of je daar wel investeerders voor kan vinden. Ken in ieder geval al 1 partij die er dan geen euro in gaat investeren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:01 schreef H.FR het volgende:
Als dit een beter renderend alternatief blijkt te zijn moeten de RVC en bestuursleden die nieuwbouw wilden doordrukken natuurlijk wel even aansprakelijk worden gesteld voor de geleden schade.
voor 3 miljoen hebben ze toch wel wat te eisen neem ik aanquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vraag me af of die Disney serie een soort NFL Hard Knocks gaat worden waarbij je getuige bent van alles wat er zich achter de schermen afspeelt of dat het een soort uit de kluiten gewassen promofilmpje gaat worden waarbij iedereen elkaar high fives loopt te geven.
Ik vraag het mij af. Ik ben sceptisch wat betreft FC, maar dat betekent m.i. niet automatisch dat RDK of andere renovatie varianten wel goed zijn. Ook die zullen kritisch moeten worden bekeken. Persoonlijk denk ik dat dat als FC niet door gaat Feyenoord klem komt te zitten. Dat project heeft club al zoveel miljoenen gekost, ze kan het zich niet permitteren om dat hele proces weer opnieuw uit te voeren..wat overigens ook geen argument is om dan maar door te gaan met FC.quote:Op maandag 14 september 2020 23:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Renovatie. Gaat Feyenoord net zoveel opleveren, maar kost een paar honderd miljoen minder.
Ga van het laatste uit. Dat wordt gewoon een serie waarin we kennis mogen maken met helden als Moulijn, vHanegem, Kuyt en vPersie, beelden over hoe godverdomme veel Feyenoord voor het legioen betekent enzo. Maar wie weet wordt het wel een leuke feelgood.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vraag me af of die Disney serie een soort NFL Hard Knocks gaat worden waarbij je getuige bent van alles wat er zich achter de schermen afspeelt of dat het een soort uit de kluiten gewassen promofilmpje gaat worden waarbij iedereen elkaar high fives loopt te geven.
Mwah, daar doen dat soort partijen het niet voor hoor. Die willen toch vooral spraakmakende beelden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga van het laatste uit. Dat wordt gewoon een serie waarin we kennis mogen maken met helden als Moulijn, vHanegem, Kuyt en vPersie, beelden over hoe godverdomme veel Feyenoord voor het legioen betekent enzo. Maar wie weet wordt het wel een leuke feelgood.
Hangt vooral af van de grootte van de club volgens mij. Die docu's van City en Spurs zijn heel gelikt en houden de meest gevoelige en dramatische dingen achter. Terwijl die van Sunderland voor je gevoel gewoon alles laat zien. Denk dat we eerder richting het 2e gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, daar doen dat soort partijen het niet voor hoor. Die willen toch vooral spraakmakende beelden.
Die spraakmakende beelden zijn er wel al. De mooie verhalen ook. Denk dat daar iets uit gemonteerd gaat worden. Een feel good-verhaal over het laatste kampioenschap is al zat om een aflevering mee te vullen bijvoorbeeld, daar zit zoveel conflict en bijzondere momenten in dat het leuk is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, daar doen dat soort partijen het niet voor hoor. Die willen toch vooral spraakmakende beelden.
Het is geen terugblik he, ze krijgen gewoon volledige toegang tot zowel 1908 als de kleedkamer rond wedstrijddagen. Zijn zelfs afgelopen zaterdag al begonnen met filmen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die spraakmakende beelden zijn er wel al. De mooie verhalen ook. Denk dat daar iets uit gemonteerd gaat worden. Een feel good-verhaal over het laatste kampioenschap is al zat om een aflevering mee te vullen bijvoorbeeld, daar zit zoveel conflict en bijzondere momenten in dat het leuk is om naar te kijken.
Nee daarom. Smullen wordt het sowieso. Ik heb die Spursdocu niet gezien maar de filmpjes die ik daarvan op twitter voorbij zien komen zijn wel echt genieten. In die hoek moet je het zoeken.quote:Maar wie weet wordt het een documentaire waarbij het reilen en zeilen van de club gevolgd wordt. In dat geval krijg je een ander type documentaire ja, maar weet niet of Feyenoord op een dergelijke docu zit te wachten. Dat kan ook buiten je controle gaan lopen, zoals met die Achilles-docu, maar dan op internationale schaal. En gezien het machtsvacuüm bij Feyenoord acht ik die kans niet eens heel klein dat dat gebeurt.
Het gaat geen andere tijden sport terugblik worden he. Ze filmen het hier en nu en hebben die overal toegang toe. Trainingen, kleedkamer, bestuurskamer, besprekingen. Dat kan dus heel interessant worden. Als ze het goed aanpakken kan het heel positief werken, zelfs met eventuele conflict situatiesquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die spraakmakende beelden zijn er wel al. De mooie verhalen ook. Denk dat daar iets uit gemonteerd gaat worden. Een feel good-verhaal over het laatste kampioenschap is al zat om een aflevering mee te vullen bijvoorbeeld, daar zit zoveel conflict en bijzondere momenten in dat het leuk is om naar te kijken.
Maar wie weet wordt het een documentaire waarbij het reilen en zeilen van de club gevolgd wordt. In dat geval krijg je een ander type documentaire ja, maar weet niet of Feyenoord op een dergelijke docu zit te wachten. Dat kan ook buiten je controle gaan lopen, zoals met die Achilles-docu, maar dan op internationale schaal. En gezien het machtsvacuüm bij Feyenoord acht ik die kans niet eens heel klein dat dat gebeurt.
Zijn toch gewoon die renders van demodernekuipquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze beelden kwamen gister bij VI langs, toen Chris Woerts aan het woord was. Ik heb deze nog niet eerder gezien, zijn dit nou nieuwe renovatie plannen?
Vind het niet mooi overigens. Vond deze van VolkersWessels destijds mooier:
[ afbeelding ]
Klopt, zie het nu ook. Die was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon die renders van demodernekuip
Wel een slecht seizoen voor dit dan. Je mist dan toch een beetje de sfeerbeelden bij een vol stadion.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen terugblik he, ze krijgen gewoon volledige toegang tot zowel 1908 als de kleedkamer rond wedstrijddagen. Zijn zelfs afgelopen zaterdag al begonnen met filmen.
[..]
Nee daarom. Smullen wordt het sowieso. Ik heb die Spursdocu niet gezien maar de filmpjes die ik daarvan op twitter voorbij zien komen zijn wel echt genieten. In die hoek moet je het zoeken.
Ken iemand die na dat eerste of tweede potje van Ie shirt heeft gekocht met zijn naam achterop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |