Ja je moet je berichten niet door elkaar halen, dat je op tinder over loodgieterij begint.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is net een game al dat Tinder en loodgieters gedoe.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, de OP was wel toe aan een update.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, de OP was wel toe aan een update.
Jij denkt dat ze na een huwelijk geen avonturen meer beleeft?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter niet met ballie trouwen, dan missen jullie hier alle avonturen
Jawel, denk dat ze als getrouwde vrouw ook nog wel wat splinters in haar vingers krijgt en dat overbuurjongen aanbelt om een kopje suiker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter niet met ballie trouwen, dan missen jullie hier alle avonturen
Dat laatste is niet helemaal waarquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen hebben geen moeite een man te krijgen, mannen hebben geen moeite een vrouw te houden.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je moet je berichten niet door elkaar halen, dat je op tinder over loodgieterij begint.
Ook wel weer zo, altijd voldoende avonturenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, denk dat ze als getrouwde vrouw ook nog wel wat splinters in haar vingers krijgt en dat overbuurjongen aanbelt om een kopje suiker.
2 linkerhanden en 2 rechterhanden kan nooit saai worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel weer zo, altijd voldoende avonturen
Opvouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zoiets doen op de antiekmarkt?
En zou het in de kofferbak van een Clio passen?
Zo handig ben ik ook weer niet, dan is het eerder 3 linkerhanden en 1 rechterhandquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 linkerhanden en 2 rechterhanden kan nooit saai worden.
Alleen maar omdat er tieten op staan he.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zoiets doen op de antiekmarkt?
En zou het in de kofferbak van een Clio passen?
Puur om de artistieke waarde hequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo handig ben ik ook weer niet, dan is het eerder 3 linkerhanden en 1 rechterhand
Beetje vieze tietjes wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n tiet eruit snijden, net als in Allo Allo met de Fallen Madonna with the Big Boobies.
Niet helemaal symmetrisch. Maar ja, nog geen plastisch chirug toen en een bloedzuiger op je borst deed niet zo veelquote:
Ook nog geen US om ze te laten stralen en hupsen van plezier destijds.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal symmetrisch. Maar ja, nog geen plastisch chirug toen en een bloedzuiger op je borst deed niet zo veel
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
er is kermis, daar is vast iets zoets te halen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Een oliebol? Of zo’n grote lollie?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga deze grap niet maken hoor ...quote:
Zo'n brosse kaneelstok.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
een flesje corona?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Denk het. Even gluren 👀quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een oliebol? Of zo’n grote lollie?
Ah toe...quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga deze grap niet maken hoor ...
Turbopowerquote:
Die zou maar zo een flatuentie fetisj kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat je dit hier tikt en niet per ongeluk naar je match.
Denk dat die daar wel overheen komt :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat je dit hier tikt en niet per ongeluk naar je match.
Ben je met een zwakzinnige bij de botsauto's op de kermis aan het praten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Al vind hij mij toch nog wat lastig
De héle samenstelling van jouw foto's, profiel, taalgebruik, scooter, verzorgde nagels, beesten, humor... ik snap er echt geen reet van... Yasmine uit Alladin is godcholera toch wel mákkelijker te doorgronden. Nie.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je met een zwakzinnige bij de botsauto's op de kermis aan het praten?
Dit zijn PUA technieken. Aanstrekken en afstoten, aandacht behouden en proberen te laten lijken dat je achter hem aan moet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
De héle samenstelling van jouw foto's, profiel, taalgebruik, scooter, verzorgde nagels, beesten, humor... ik snap er echt geen reet van... Yasmine uit Alladin is godcholera toch wel mákkelijker te doorgronden. Nie.
Hoezo afstoten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn PUA technieken. Aanstrekken en afstoten, aandacht behouden en proberen te laten lijken dat je achter hem aan moet.![]()
De verzorgde nagels is nieuw, de rest klinkt als Bitterbalquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb altijd nagellak op toch :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verzorgde nagels is nieuw, de rest klinkt als Bitterbal
Paar keer hoesten. Of Allahu akbar roepen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
hmm moet in de rij om bij het eten ye komen
9/11 was gisterquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar keer hoesten. Of Allahu akbar roepen.
Dat zien we hier nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb altijd nagellak op toch :p
Dat ze een vreselijk moeilijk geval is klopt wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verzorgde nagels is nieuw, de rest klinkt als Bitterbal
Jesusquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Met een vrachtwagen op hoge vaart op aan rijden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vliegtuiggeluid nadoen dan.
It’s not easy being green a snack.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
K vind mezelf heel duidelijk maar goed
In zekere zin draait het hele leven om die gaten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dit nu weer over die onder gaten discussie?
Nou niet in zekere zin is nog zacjtjes uitgedrukt, dit klopt gewoon voor 100 procent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zekere zin draait het hele leven om die gaten.
@:uitstraling is het met me eens.
Helderquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou niet in zekere zin is nog zacjtjes uitgedrukt, dit klopt gewoon voor 100 procent.
Mits het gat niet gek of instabiel is.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In zekere zin draait het hele leven om die gaten.
@:uitstraling is het met me eens.
euhm....quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het beslag was al heel lekker.
Geen idee :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
@:bitterbal, kan die date van je een kraan vervangen? Als het antwoord een nee is, is die man je niet waard.![]()
![]()
Mijn Godquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwembandjes
Churros met nutella![]()
Krijg je dochters met zwembandjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Churros leren kennen door de meiden.
Pure suiker met palmvet
Ze hebben het 1-2 keer gehad, dat komt niet meer goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dochters met zwembandjes.
Dankjequote:Op zaterdag 12 september 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel wandel-, quiche- en Gergelygenot @:kwiwi
Externsteine en Hermannsdenkmal, toe nou.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even verder lezen in Endspiel en dan slapen
Ben er nog niet helemaal uit wat ik morgen ga doen. Er is een druipsteengrot. Bij het kasteel beginnen wat wandelroutes. Het stadje zelf wil ik wel zien.
Nachtje over slapen
Dat is 195 km rijdenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Externsteine en Hermannsdenkmal, toe nou.
Biljetjesgenotquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis, armLange dag gehad, nu bed in
Nou ja viel eigenlijk een beetje tegen. Waar ik echt voor kwam was er niet. Wel een paar leuke dingetjes op kunnen scharrelen hoor. En vooral veel complimenten gehad over mijn boekje. Toch maar drie verkochtquote:
Klein uurtjequote:Op zaterdag 12 september 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is 195 km rijdenAnder keertje
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis, armLange dag gehad, nu bed in
Mooi bos, ff stikkie lopen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Morgen eindelijk weer samen komen met de loopgroep.Voor het eerst in 2020![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi bos, ff stikkie lopen dan?
hoe was de drukte?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja viel eigenlijk een beetje tegen. Waar ik echt voor kwam was er niet. Wel een paar leuke dingetjes op kunnen scharrelen hoor. En vooral veel complimenten gehad over mijn boekje. Toch maar drie verkocht
quote:
quote:
Hebben jullie alles al geregeld?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes tot het huwelijk.
Doe nou maar niet alsof je ook maar enigszins ergens verstand van hebt. Fool's Overture is gewoon de beste plaat ooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Supertramp was het gevolg van een prijsvraag onder conservatorium muziekstudenten in de VS om een bandje te vormen, daarom klinkt het zo sexy als mijn oma's onderbroek en zit er een dode ziel zin, echt te bejaard en nuffig, was denk ik de eerste band die autisten muziek liet maken in plaats van mensen die wat te zeggen hadden of die ergens tegenaan wilden schoppen.
Had ik een schema?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet nog wat letters uit mijn ABC, lig jij op schema?
Countdownquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof je ook maar enigszins ergens verstand van hebt. Fool's Overture is gewoon de beste plaat ooit
Hij gaat toch geen hamster om zijn plasser vasttapen hequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
De strip act van US wordt echt hilarisch kan ik alvast verklappen.
Ik wil liever niet dat je nog raadt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gaat toch geen hamster om zijn plasser vasttapen he
Ja maar ik heb over een maand of 2 ook nog een operatie, kan die bal niet wat regelen voor het eten ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, wij zijn slechts de gasten he? Jij moet het echte werk doen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
De strip act van US wordt echt hilarisch kan ik alvast verklappen.
Haha ik vind dit grappig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Supertramp was het gevolg van een prijsvraag onder conservatorium muziekstudenten in de VS om een bandje te vormen, daarom klinkt het zo sexy als mijn oma's onderbroek en zit er een dode ziel zin, echt te bejaard en nuffig, was denk ik de eerste band die autisten muziek liet maken in plaats van mensen die wat te zeggen hadden of die ergens tegenaan wilden schoppen.
ik ben druk met tinderdates met geestelijk gestoordenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik heb over een maand of 2 ook nog een operatie, kan die bal niet wat regelen voor het eten ofzo?
Ik hou van muziek, ook uit die tijd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is toch, cake-mensen zijn dat
Niets op mijn piemeltje binden he?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
Een gerbil, valt dat onder de categorie hamsters? Gewoon zomaar een vraagje.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
Een gerbil, valt dat onder de categorie hamsters? Gewoon zomaar een vraagje.
Ik houd niet zo van vis. Ik heb liever dat jij dat doet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik heb over een maand of 2 ook nog een operatie, kan die bal niet wat regelen voor het eten ofzo?
Heb je die nodig voor de hoofden op spiesen richting het altaar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben druk met tinderdates met geestelijk gestoorden
Hoe raad je het zoquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die nodig voor de hoofden op spiesen richting het altaar?
Lol ik, nee, ik houd me verder verre van jouw act. Ben benieuwd of de kroonluchters je gewicht houden alleenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets op mijn piemeltje binden he?
Ja over 15 jaar nog.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben druk met tinderdates met geestelijk gestoorden
Mja ik zorg wel dat de slager zijn speciale BBQ-kar voor evenementen wel voorrijdt dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van vis. Ik heb liever dat jij dat doet.
Engste wat ik ooit aan mijn ballen had hangen was een hongerige tondeuse zonder beschermkapjequote:Op zaterdag 12 september 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik, nee, ik houd me verder verre van jouw act. Ben benieuwd of de kroonluchters je gewicht houden alleen
niet eens een vrouwquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Engste wat ik ooit aan mijn ballen had hangen was een hongerige tondeuse zonder beschermkapje
Is de enige reden die ik kan bedenken waarom je door zo'n kwelling heen gaatquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik zorg wel dat de slager zijn speciale BBQ-kar voor evenementen wel voorrijdt dan.
Nou een 'hongerige tondeuse zonder beschermkapje' kan ook gewoon een iets te hitsige Chinees zijn geweest.quote:
En dan lekker saté en spare-ribs en hamburger en speklapjesquote:
Dips op de sate, de kruidenboter en het stokbrood.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lekker saté en spare-ribs en hamburger en speklapjes
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
1977 was een van de beste muziekjaren ooit trouwens.
Maar niet om supertramp.
https://delagarde.nl/het-beste-muziekjaar-ooit-1977-en-wel-hierom
Bat Out Of Hell is ook een bijzonder fijn nummer ja.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
1977 was een van de beste muziekjaren ooit trouwens.
Maar niet om supertramp.
https://delagarde.nl/het-beste-muziekjaar-ooit-1977-en-wel-hierom
Pipiquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Zin in ijs van de Mac met m&ms nu.
Nee dat zeg ik verdomd weinig eigenlijk, nu je het zo zegt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg jij wel eens "even een pipi doen"?
Of hoe noem jij het?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb Tetris op de switch ontdekt.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik verdomd weinig eigenlijk, nu je het zo zegt.
Nauwelijks.quote:
Mannelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben even zeiken ben zo terug, is dat ok?
Jij hebt negen kinderen van zeven jaar oud?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:48 schreef Dity het volgende:
Goedenavond. Ten eerste. 31 augustus gestopt met roken. Valt me niet mee. Ten tweede. De hele dag in Wildlands rond gebanjerd met 3 volwassenen en 9 kids van 7 jaar....Best een leuk park trouwens, veel dieren gezien en veel random activiteiten
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb Tetris op de switch ontdekt.![]()
gewoon over maandje oid weer probern op te pakken, ik speel nu ook al een week niet ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nauwelijks.Want ik vind mijn eiland meh enzo. verzamel alleen nog diy af en toe en kijk dagelijks even bij Nook. Het enige wat ik nog leuk vind is een event hosten. En dan zeggen mensen vaak hoe tof mijn eiland is terwijl ik het juist helemaal anders wil maar geen zin.
Het is ongeveer nog exact hetzelfde als sinds onze date. En jij?
Waar zijn ze dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik meende dat ook niet van dat ijs maar wou een paar vrouwen lokken in deze sc.
Wat vind je dan van die jongens die die spelletjes spelen?quote:
Niet om op te scheppen maar was daar vroeger echt extreem goed in, als in voor alle divices waar ik het op had speelde ik het gelijk uit. Met die blokken vond ik het tofste. Maar nu speel ik het online sinds gister en ben meestal wel in de top 20 van de 100 spelers maar soms ook opeens 75ste ofzo.quote:
Haha goeie vraag. Voor mij kan dat best samengaan, mannelijk en gamen. Is denk ik vergelijkbaar met mannelijk en Fokken. Of mannelijk en wielrennen. Het wordt een beetje anders wanneer mannelijk en breien zeg maar. Ik vind spelletjes vallen onder hobby.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat vind je dan van die jongens die die spelletjes spelen?
Want eik hou je wel van mannelijk toch?
Mannen die spelletjes spelen, LEGO sparen of bouwpakketjes in elkaar zetten zijn echt wel man hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha goeie vraag. Voor mij kan dat best samengaan, mannelijk en gamen. Is denk ik vergelijkbaar met mannelijk en Fokken. Of mannelijk en wielrennen. Het wordt een beetje anders wanneer mannelijk en breien zeg maar. Ik vind spelletjes vallen onder hobby.
Ja ik speel nog welquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nauwelijks.Want ik vind mijn eiland meh enzo. verzamel alleen nog diy af en toe en kijk dagelijks even bij Nook. Het enige wat ik nog leuk vind is een event hosten. En dan zeggen mensen vaak hoe tof mijn eiland is terwijl ik het juist helemaal anders wil maar geen zin.
Het is ongeveer nog exact hetzelfde als sinds onze date. En jij?
Ok fair enough daar heb je me wel. En de halve mannelijke SC op je dak nu.quote:Op zondag 13 september 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die spelletjes spelen, LEGO sparen of bouwpakketjes in elkaar zetten zijn echt wel man hoor
Ja dat zijn geen mannen toch?quote:Op zondag 13 september 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok fair enough daar heb je me wel. En de halve mannelijke SC op je dak nu.
Ik vind mannen die een muziekinstrument spelen wel sexy. (even voor de duidelijkheid, een duimpiano telt niet) en sporters ook wel maar dan meer surfen en skaten enzo en geen sportschooltypes.
Transformers zijn dan wel top of the bill qua mannelijkheid!quote:Op zondag 13 september 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die spelletjes spelen, LEGO sparen of bouwpakketjes in elkaar zetten zijn echt wel man hoor
Ik kom wel weer eens bij je kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik speel nog welals ik tijd heb. Blijf gewoon hier en daar wat aanpassen.
En je eiland was leuk!
Naja het een sluit het ander niet uit toch. Maar dan hebben ze wel iets te compenseren zeg maar.quote:Op zondag 13 september 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen mannen toch?
Over het algemeen was het dat wel een beetjequote:Op zondag 13 september 2020 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het een sluit het ander niet uit toch. Maar dan hebben ze wel iets te compenseren zeg maar.
Nah is ook te zwart wit hoor, had ooit een vriendje die verslaafd was aan zijn draagbare ps. maar die was echt wel stoer en sexy. Breed ook.quote:Op zondag 13 september 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over het algemeen was het dat wel een beetje
quote:Op zondag 13 september 2020 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens weten tegenwoordig ook niet meer hoe zich te gedragen, door het ontbreken van masculiniteit in NL en goede rolmodellen.
Vroeger kreeg je meer mee vanuit leraren, de oude trainer, de baas op kantoor enz. Harde mannen die geen gejank dulden.
Ja daarom ziiten de mannen tegenwoordig maar aan de LEGO, Playstation en Netflix. of ze gaan dingen verzamelen.quote:Op zondag 13 september 2020 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens weten tegenwoordig ook niet meer hoe zich te gedragen, door het ontbreken van masculiniteit in NL en goede rolmodellen.
Vroeger kreeg je meer mee vanuit leraren, de oude trainer, de baas op kantoor enz. Harde mannen die geen gejank dulden.
Volgende maand m'n verjaardag. Zou het leuk vinden als je op m'n Animal crossing feestje komtquote:Op zondag 13 september 2020 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom wel weer eens bij je kijken.
Dan zou je denken dat de oostblokmannen wel aantrekkelijk zijn en dat zijn ze ook wel want stoer en shit en alles. Maar dat blijken dan ook gewoon luie wezens van veel woorden heel weinig daden. Misschien is dat het dus wel he? Dat het stoere gedrag alle slechte eigenschappen een beetje compenseert.quote:Op zondag 13 september 2020 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar over klagen is ook niet echt mannelijkquote:Op zondag 13 september 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom ziiten de mannen tegenwoordig maar aan de LEGO, Playstation en Netflix. of ze gaan dingen verzamelen.
Wil ik graag, en ik wil graag een cadeau lijstje hebben dan.quote:Op zondag 13 september 2020 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende maand m'n verjaardag. Zou het leuk vinden als je op m'n Animal crossing feestje komt
Terwijl ze moeten presteren, trainen met gewichten of sport, fit, goedlachs, goedgehumeurd en een vrouw helemaal uit elkaar kunnen trekken.quote:Op zondag 13 september 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom ziiten de mannen tegenwoordig maar aan de LEGO, Playstation en Netflix. of ze gaan dingen verzamelen.
Miepen heet dat.quote:Op zondag 13 september 2020 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daar over klagen is ook niet echt mannelijk
Alles wat vuur of licht geeftquote:Op zondag 13 september 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik graag, en ik wil graag een cadeau lijstje hebben dan.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar was daar vroeger echt extreem goed in, als in voor alle divices waar ik het op had speelde ik het gelijk uit. Met die blokken vond ik het tofste. Maar nu speel ik het online sinds gister en ben meestal wel in de top 20 van de 100 spelers maar soms ook opeens 75ste ofzo.
quote:
Denk dat wij broers zijn stiekem.quote:Op zondag 13 september 2020 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl ze moeten presteren, trainen met gewichten of sport, fit, goedlachs, goedgehumeurd en een vrouw helemaal uit elkaar kunnen trekken.
Ze zijn ook vaak verveeld, futloos, bleek, gefrustreerd en impotent.
Nee, alle mensen waar ik mee omga denken zo, gewoon common sense.quote:Op zondag 13 september 2020 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat wij broers zijn stiekem.
[X] All of the Abovequote:Op zondag 13 september 2020 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2020 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, alle mensen waar ik mee omga denken zo, gewoon common sense.
(Of mijn moeder is een slet)
Breien lijkt me heerlijk rustgevendquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha goeie vraag. Voor mij kan dat best samengaan, mannelijk en gamen. Is denk ik vergelijkbaar met mannelijk en Fokken. Of mannelijk en wielrennen. Het wordt een beetje anders wanneer mannelijk en breien zeg maar. Ik vind spelletjes vallen onder hobby.
Nee, dat niet. Er is wel een onbijtdame met ADHD.quote:Op zondag 13 september 2020 08:03 schreef Karzai het volgende:
Spelen ze ook klassieke muziek in de eetzaal
quote:Op zondag 13 september 2020 08:12 schreef Karzai het volgende:
![]()
ik heb een bakkie yoghurt met blauwe bessen en een broodje halfom
Ongeveer net als in leverworst? Dat trek ik nog welquote:Op zondag 13 september 2020 08:16 schreef Karzai het volgende:
Diw lever is lekker hoor, beetje romig net als foie gras, geen sterke smaak
Gezellig, biertje drinkenquote:Op zondag 13 september 2020 08:20 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo nog even in bed liggen
vanmiddag bij een vriend langs, die is jarig
Tof!quote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Karzai het volgende:
Hij heeft een ouwe bus gekocht die wil hij ombouwen tot een camper
Het zou mijn ding niet zijn, maar vind het wel altijd cool om te zien.quote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Karzai het volgende:
Dat wil ik ook ooit nog gaan doenquote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Karzai het volgende:
*zwaait terug vanaf de Colquote:
ben niet weg alleen ergens anders even ..... de tour is bezig en daar moet alles voor wijkenquote:
fijn zon klotewijf.... ze zouden de kosten in zo'n geval moeten verhalenquote:Op zondag 13 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
Lokale uitbraak Zuid-Duitsland na kroegentocht besmette vakantieganger
Een vrouw heeft in het Zuid-Duitse Garmisch-Partenkirchen mogelijk een corona-uitbraak veroorzaakt door na terugkeer van een vakantie in Griekenland op kroegentocht te gaan. De vrouw, een Amerikaanse die in Duitsland woont, had klachten en was getest. Desondanks ging ze in afwachting van het resultaat niet in quarantaine en bezocht ze meerdere horecagelegenheden.
Op het werk van de vrouw zijn inmiddels 24 coronabesmettingen geconstateerd. In totaal rapporteerde Garmisch-Partenkirchen gisteren 37 positieve gevallen.
Naar aanleiding van de uitbraak hebben de lokale autoriteiten besloten om extra maatregelen te nemen. Horecazaken moeten de komende week om 22.00 uur sluiten en in openbare ruimtes mogen nog maar maximaal vijf personen samen zijn.
Ah okequote:Op zondag 13 september 2020 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
ben niet weg alleen ergens anders even ..... de tour is bezig en daar moet alles voor wijken
en werk ook weer 100% en mijn kunststof schoen heb ik niet meer dus flexibelerquote:
quote:
Elders op fok word je nog voor nsb-er uitgemaakt als je de politie belt voor buren die met 40 man een feestje houden.quote:Op zondag 13 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
Een vrouw heeft in het Zuid-Duitse Garmisch-Partenkirchen mogelijk een corona-uitbraak veroorzaakt door na terugkeer van een vakantie in Griekenland op kroegentocht te gaan. De vrouw, een Amerikaanse die in Duitsland woont, had klachten en was getest. Desondanks ging ze in afwachting van het resultaat niet in quarantaine en bezocht ze meerdere horecagelegenheden.
Op het werk van de vrouw zijn inmiddels 24 coronabesmettingen geconstateerd. In totaal rapporteerde Garmisch-Partenkirchen gisteren 37 positieve gevallen.
Naar aanleiding van de uitbraak hebben de lokale autoriteiten besloten om extra maatregelen te nemen. Horecazaken moeten de komende week om 22.00 uur sluiten en in openbare ruimtes mogen nog maar maximaal vijf personen samen zijn.
quote:Op zondag 13 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
quote:Op zondag 13 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
Ja moet zeggen dat ik in het begin toen horeca dicht was en het allemaal zo ernstig was op de ic dat ik ook vond dat je daar voor meost bellen maar nu ook niet meerquote:Op zondag 13 september 2020 09:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Elders op fok word je nog voor nsb-er uitgemaakt als je de politie belt voor buren die met 40 man een feestje houden.
nou ja meeste mensen blijwel wel thuis toch?quote:Op zondag 13 september 2020 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]en daarom hebben dwingende adviezen geen zin..
quote:Op zondag 13 september 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat ik in het begin toen horeca dicht was en het allemaal zo ernstig was op de ic dat ik ook vond dat je daar voor meost bellen maar nu ook niet meer![]()
Maar goed deze vrouw had klachten en wachtte op de uitslag dus wel een domme koe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Door dit soort koeien zit je straks weer in een lockdown.quote:Op zondag 13 september 2020 09:11 schreef mschol het volgende:
gezien de hoeveelheid kleine lokale uitbraken denk ik dat geen hond zich aan quarantaine adviezen houdtquote:Op zondag 13 september 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja meeste mensen blijwel wel thuis toch?
Dat kan opluchten hequote:Op zondag 13 september 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Wat kan er toch een hoop urine uit een mens komen, heerlijk.
Vooral als je haast hebt...want dan duurt het lekker langquote:Op zondag 13 september 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Zeik s niet zoquote:Op zondag 13 september 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In Duitsland moeten ze toch wel iets van een systeem kunnen bedenken waarbij je een badge op je kleding draagt ofzo.quote:Op zondag 13 september 2020 09:11 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland moeten ze toch wel iets van een systeem kunnen bedenken waarbij je een badge op je kleding draagt ofzo.
quote:Op zondag 13 september 2020 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland moeten ze toch wel iets van een systeem kunnen bedenken waarbij je een badge op je kleding draagt ofzo.
quote:Op zondag 13 september 2020 09:09 schreef crv het volgende:
[..]
en werk ook weer 100% en mijn kunststof schoen heb ik niet meer dus flexibeler
Teringquote:Op zondag 13 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
29 MINUTEN GELEDEN
Ja hoezo?quote:Op zondag 13 september 2020 09:33 schreef Gruj0 het volgende:
@:bitterbal: heb je de kranenman al betaald?
ja maar dat is een bericht van iemand die de klus niet heeft gedaan maar heeft gereageerd dat hij het kon doen.quote:
O, gewoon laten zitten danquote:Op zondag 13 september 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is een bericht van iemand die de klus niet heeft gedaan maar heeft gereageerd dat hij het kon doen.
begrijp niet wat ik fout heb gedaanMaar goed niks meer van hem gehoord.
Open om 10:00.quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik daal zo af naar Attendorn. 2 km volgens de bordjes. Kijken of de druipsteengrot open is.
quote:
Gaat dit over die ADHD serveerster?quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de druipsteengrot open is.
Neem je een vest mee?quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik daal zo af naar Attendorn. 2 km volgens de bordjes. Kijken of de druipsteengrot open is.
quote:Op zondag 13 september 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat dit over die ADHD serveerster?
Rare jongen ben je tochquote:Op zondag 13 september 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
heeft buda een rare serveerster?quote:Op zondag 13 september 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was een beetje hyperactief.quote:Op zondag 13 september 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft buda een rare serveerster?
Je maakte d'r gewoon een beetje zenuwachtigquote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was een beetje hyperactief.
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
quote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze was een beetje hyperactief.
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
“Gute Morgen!”
“Noch Kaffee?”
Ik en mijn charmes.quote:Op zondag 13 september 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je maakte d'r gewoon een beetje zenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |