Ja je moet je berichten niet door elkaar halen, dat je op tinder over loodgieterij begint.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is net een game al dat Tinder en loodgieters gedoe.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, de OP was wel toe aan een update.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, de OP was wel toe aan een update.
Jij denkt dat ze na een huwelijk geen avonturen meer beleeft?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter niet met ballie trouwen, dan missen jullie hier alle avonturen
Jawel, denk dat ze als getrouwde vrouw ook nog wel wat splinters in haar vingers krijgt en dat overbuurjongen aanbelt om een kopje suiker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij kan ik maar beter niet met ballie trouwen, dan missen jullie hier alle avonturen
Dat laatste is niet helemaal waarquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen hebben geen moeite een man te krijgen, mannen hebben geen moeite een vrouw te houden.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je moet je berichten niet door elkaar halen, dat je op tinder over loodgieterij begint.
Ook wel weer zo, altijd voldoende avonturenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, denk dat ze als getrouwde vrouw ook nog wel wat splinters in haar vingers krijgt en dat overbuurjongen aanbelt om een kopje suiker.
2 linkerhanden en 2 rechterhanden kan nooit saai worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel weer zo, altijd voldoende avonturen
Opvouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zoiets doen op de antiekmarkt?
En zou het in de kofferbak van een Clio passen?
Zo handig ben ik ook weer niet, dan is het eerder 3 linkerhanden en 1 rechterhandquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 linkerhanden en 2 rechterhanden kan nooit saai worden.
Alleen maar omdat er tieten op staan he.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zoiets doen op de antiekmarkt?
En zou het in de kofferbak van een Clio passen?
Puur om de artistieke waarde hequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo handig ben ik ook weer niet, dan is het eerder 3 linkerhanden en 1 rechterhand
Beetje vieze tietjes wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n tiet eruit snijden, net als in Allo Allo met de Fallen Madonna with the Big Boobies.
Niet helemaal symmetrisch. Maar ja, nog geen plastisch chirug toen en een bloedzuiger op je borst deed niet zo veelquote:
Ook nog geen US om ze te laten stralen en hupsen van plezier destijds.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal symmetrisch. Maar ja, nog geen plastisch chirug toen en een bloedzuiger op je borst deed niet zo veel
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
er is kermis, daar is vast iets zoets te halen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Een oliebol? Of zo’n grote lollie?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga deze grap niet maken hoor ...quote:
Zo'n brosse kaneelstok.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
een flesje corona?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Denk het. Even gluren 👀quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een oliebol? Of zo’n grote lollie?
Ah toe...quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga deze grap niet maken hoor ...
Turbopowerquote:
Die zou maar zo een flatuentie fetisj kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat je dit hier tikt en niet per ongeluk naar je match.
Denk dat die daar wel overheen komt :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat je dit hier tikt en niet per ongeluk naar je match.
Ben je met een zwakzinnige bij de botsauto's op de kermis aan het praten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Al vind hij mij toch nog wat lastig
De héle samenstelling van jouw foto's, profiel, taalgebruik, scooter, verzorgde nagels, beesten, humor... ik snap er echt geen reet van... Yasmine uit Alladin is godcholera toch wel mákkelijker te doorgronden. Nie.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je met een zwakzinnige bij de botsauto's op de kermis aan het praten?
Dit zijn PUA technieken. Aanstrekken en afstoten, aandacht behouden en proberen te laten lijken dat je achter hem aan moet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
Al vind hij mij toch nog wat lastig
De héle samenstelling van jouw foto's, profiel, taalgebruik, scooter, verzorgde nagels, beesten, humor... ik snap er echt geen reet van... Yasmine uit Alladin is godcholera toch wel mákkelijker te doorgronden. Nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |