Toch niet je eigen "lans" hequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:40 schreef JustinK het volgende:
In dit topic breek ik een lans
voor de enige echte @:Domme_Gans
Natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 12 september 2020 21:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Toch niet je eigen "lans" he
Een 10+ , ik zal er constant aan denken bij mijn volgende ban!quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hoe vond je me m'n rijmpje?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Een 10+ , ik zal er constant aan denken bij mijn volgende ban!
@Domme_Gans bij het lezen van de username van deze user las ik Dulhan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:20 schreef Dullahan het volgende:
ik ben fan van snackfan van de aldi
Nu je het zegt! Hopen dat die arme jonge ooit zijn Dulhania gaat vinden!quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:40 schreef stokj het volgende:
[..]
@:domme_gans bij het lezen van de username van deze user las ik Dulhan.
Ik hoop het ook! Anders kan hij altijd nog naar kijken hoe het er in de films aan toe gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Hopen dat die arme jonge ooit zijn Dulhania gaat vinden!
Dan blijft hij vrijgezel voor het levenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Anders kan hij altijd nog naar kijken hoe het er in de films aan toe gaat.
Ik vind het wel grappig dat in die films je achter een meid aanrent, ze hard to get doet, er opeens 10 vrienden vanachter een boom vandaan komen die dan een liefdesliedje gaan zingenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dan blijft hij vrijgezel voor het levenAl die drama om niets.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat in die films je achter een meid aanrent, ze hard to get doet, er opeens 10 vrienden vanachter een boom vandaan komen die dan een liefdesliedje gaan zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |