SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ahh nee het was Seizoen 4, maar in 2003quote:
OHh jaaaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven maar was afgewezen en uiteindelijk bleek de Mol dat seizoen een vrouw van dezelfde leeftijd als ik te zijn geweest.![]()
En ik had in mijn aanmeldingsbrief nog een foto van mezelf gestuurd, ik dacht, laat ik mezelf tonen als ware globetrotter dus het werd een vakantiefoto die ik in Canada had genomen.
Bleek vervolgens dat seizoen ook in Canada te zijn.
quote:
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh nee het was Seizoen 4, maar in 2003![]()
Ik heb soms de neiging om het seizoensnummer aan het jaar te koppelen, maar dat loopt bij WIDM net niet helemaal
[..]
OHh jaaaZo bizar lijkt me dat dan.
En nu zullen we officieel nooit weten hoe Cee was geweest als mol
Huh maar seizoen 20 was wel in 2020quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb soms de neiging om het seizoensnummer aan het jaar te koppelen, maar dat loopt bij WIDM net niet helemaal
[..]
"Dan doen ze het maar zonder Mol!"quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.
ha nee ik bedoel dat was het seizoen van ER dat ik mee wilde doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat jij de eerste mol zou zijn geworden die gewoon niet ontdekt wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh maar seizoen 20 was wel in 2020
Ohhh welk seizoen dan van ER in welk jaar?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee ik bedoel dat was het seizoen van ER dat ik mee wilde doen![]()
Cee als mol zou wel uber gaaf zijn geweest
2004, seizoen 5. Waar indiaan Frank won.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh welk seizoen dan van ER in welk jaar?(ER zit er beter in bij mij wat betreft jaartallen)
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenEn sindsdien loopt het wel synchroon op die manier
Vandaar dat ik wat de eerdere jaren betreft altijd wat verward ben in welk jaar een seizoen was
Ohhh dat is mijn favoriete seizoen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
2004, seizoen 5. Waar indiaan Frank won.
En wie heeft die bananen toch gejatquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Seizoen ER met rauwe vis knagende Klaar en met Douwe en met Ryan enOlivier
was het tofst, alhoewel ik niet eens zeker weet of dat 1 seizoen was of verschillende edities.
Nee, dat waren andere seizoenenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Seizoen ER met rauwe vis knagende Karin en met Douwe en met Ryan enOlivier
was het tofst, alhoewel ik niet eens zeker weet of dat 1 seizoen was of verschillende edities.
Ach so, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenEn sindsdien loopt het wel synchroon op die manier
Vandaar dat ik wat de eerdere jaren betreft altijd wat verward ben in welk jaar een seizoen was
Bananengatequote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wie heeft die bananen toch gejat
hahaha ja die. Ik baalde best wel toenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dat is mijn favoriete seizoen!![]()
![]()
België vs Nederland![]()
Die opening met de kooi![]()
Mangrove verstekelingenkamp![]()
Mick en Klaar en hun heerlijke ruzies![]()
Rooftochten![]()
De verstekelingen die terugkwamen en die koppen van de andere eilandbewoners toen![]()
Echt gouden televisie. En wat heeeeeel erg grappig en bizar om me nu te realiseren dat daar ook een Prisha tussen had kunnen zitten
Volgens mij wordt de 21e editie van WIDM ook gewoon nog die van volgend jaar gerekendquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.
Vanaf nu moet je er een jaar aftrekken. (matige @:Dave)
Giovani, denk het echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wie heeft die bananen toch gejat
Dit seizoen heet toch 20-1 ofzo, volgende zal 21 worden. Maarja dat zal wel pas 2822 wordenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.
Vanaf nu moet je er een jaar aftrekken. (matige @:Dave)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |