Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:57 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.
Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.
Als ik met tegenzin hier zou zijn dan neem ik een dagje vrij, dat is ook geen enkel probleem.
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat dd huidige mods slechte mods zijn, maar ik herken wel trekjes van uitputting, overbelasting en vast zitten in een tunnelvisie.
Wat FOK! hiermee doet, moet FOK! zelf weten. Het feit dat je hier zo hard op aanslaat laat eigenlijk al zien dat ik ergens wel gelijk heb.
Het gaat me niet om de inhoud van de reacties op mijn posts. Als mensen vinden dat ik onzin uitkraam dan mogen ze dat best laten weten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.
Wouw. Dat is wel even andere koek dan hier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
In Bern 1 Coronacase in een kroeg gecontasteerd, moeten gelijk 1400 man preventief in quarantaine.
Wat een wereld.
Onzin topic idd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COR / Draag je thuis, binnenshuis, al een mondkapje?
Trolltopic van een user die alleen maar bezig is met trollen en zieken.
Jammer dat mijn mening overkomt als getrollquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COR / Draag je thuis, binnenshuis, al een mondkapje?
Trolltopic van een user die alleen maar bezig is met trollen en zieken.
Een mondkapje in huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:06 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mening overkomt als getroll![]()
Er mag toch wel ruimte zijn voor een ander geluid dan "meer maatrgelen!", "de maatregelen werken niet!" en "volg de maatregelen!"
Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:08 schreef capricia het volgende:
Een mondkapje in huis?
Nee. Mag wel in ONZ besproken worden.
Dan breng je het in in het algemene COR topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:10 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Kap aub. met al die persoonlijke aanvallen. [/modbreak]
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!
Iemand aanspreken daarop? Foei!
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan heb ik er een dagtaak bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Snap het wel want als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen krijg je klappen als Powned of De Telegraaf. Wat mij betreft hoeft beide niet maar het is wel meten met twee maten.
Als jij het al teveel moeite vindt om TR's te plaatsen dan is het toch niet teveel gevraagd om een beetje begrip te hebben voor moderators die ook niet altijd alles kunnen bijbenen? Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan heb ik er een dagtaak bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |