abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195296856
Als bovengemiddeld intelligent persoon heb ik leren leven met minder slimme soortgenoten. Zo nu en dan roepen ze echter een grote irritatie bij mij op. Neem in dit geval @tijger_m. Ik ben lekker op inhoud van gedachten aan het wisselen met @WheeledWarrior. Fijn op inhoud niks aan de hand. Maar schijnbaar is @Tijger_m een andere mening toegedaan. Prima, dan kunnen wij daarover discussiėren. Echter ontbeert het @Tijger_m aan de competenties om een fatsoenlijke discussie te voeren en misbruikt hij zijn rechten als mod om meningen die niet in zijn straatje passen te verwijderen. Niet echt bevorderlijk voor een levendige discussie.

Vervolgens neem ik netjes afscheid van @WheeledWarrior en geef aan waarom ik verder niet meer zal reageren. Wel zo netjes zou je denken. Maar boem, bericht weer verwijderd onder het motto: "- Nee, klachten over moderatie horen in FB -" Eerst was ik verbaasd dat @Tijger_m het verschil tussen een discussie fatsoenlijk afsluiten en klagen niet zag. Maar toen ik daar wat langer over nadacht verbaasde het mij niet. Eerder had @Tijger_m namelijk al aangetoond dat hij niet het fatsoen had om op een in zijn ogen onwelgevallige mening te reageren, maar in plaats daarvan zijn functie als mod te misbruiken. Ik kon dus niet anders dan de conclusie trekken dat @Tijger_m de betekenis van het woord fatsoen niet kent.

Ik merk dit steeds vaker op, ook in NWS. Er wordt gemod op meningen die de mod niet deelt. Daarom dat ik mij steeds vaker onthoudt van een bezoek aan dit medium. Dan kan @Danny wel zielig een donatieverzoekje met een dito tekstbalk op de site plaatsen en corona de schuld geven van de teruggelopen advertentie-inkomsten. Maar als je iedere gek met een muis en een toetsenbord de macht geeft om mod te spelen en de mening te verwijderen die niet in zijn straatje past. Dan jaag je de gebruikers weg en lopen de advertentie-inkomsten terug.
pi_195296894
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
pi_195297019
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
pi_195297032
Kan deze TS tegen zichzelf in bescherming genomen worden en hier een slotje op?
COR / Daily Mail: Minder corona problemen in Belarus dan in het VK
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195297052
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
pi_195297117
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.

Maar goed, in dit hele verhaal is er maar een iemand die zich de ogen uit de kop moet schamen en ben ik. Dat ik wederom zo dom ben om mijn kostbare tijd aan dit gepeupel te besteden, terwijl ik weet dat het jullie niet aan zelfreflectie doen. Of toch wel? Kijk, ik ben zo groot om aan te geven dat ik mij de ogen uit de kop moet schamen en waarom. Waar heb jij steken laten vallen tijdens dit dispuut? Ben mans genoeg om in de spiegel te kijken?

Als nu geen of een derde inhoudsloze reactie volgt, dan weet ik het zeker. Jij bent mijn tijd niet waard.
pi_195297150
Er is niets inhoudelijks toe te voegen. Ik heb aangegeven waarom je post gemodereerd is, de enige partij op FOK! die dat terug kan draaien zijn de FA's.

Het gescheld en de persoonlijke aanvallen in jouw posts maakt je zaak echter bepaald niet sterker.
  maandag 28 september 2020 @ 11:17:28 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300875
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195300938
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 28 september 2020 @ 11:21:05 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300960
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Done
^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 september 2020 @ 14:44:18 #111
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195305238
@tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
So we just called him Fred
pi_195327938
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2020 16:53:37 ]
pi_195329001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Nogmaals. Dat was ik.
Hihaho posts kunnen verwijderd worden. Zeker in een forum als COR.
Het was niets ernstigs. Alleen een verwijderde ONZ post die ik opgenomen heb ik je notes.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195334948
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.
pi_195360916
boe

[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Sandman op 01-10-2020 11:53:40 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:11:31 #116
65846 Bocaj
47th President.
pi_195361408
Pffffff Tiger... ;(

COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!

Jij slaat wel veel plat... :{
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
pi_195361438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
zie email 27 oktober
pi_195361766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?
pi_195362224
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:17 #120
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195364908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP

COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?

Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')