Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.quote:Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.quote:Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.
Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Donequote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mag deze alvast gereekst?
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
quote:
Nogmaals. Dat was ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.quote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Dan kan deze toch ook wel dicht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |